Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Taupe07709 mar 2021, 09:30

 767  Yens
Dus concreet 14/03 voorstelling 9 kandidaten en de mol.
Week erna de start met 20 maar aangezien deze "verstopt" zijn, weten we nog niet wie het is of er zou iemand zeer groot of zeer klein moeten bij zijn?
Blijft de vraag zoals elders al gesteld heb je één mol bij die 20 of nog geen?

En bij die start op 21/03 gaat dan de groep die wint onmiddellijk door naar duitsland of niet. Als het zo is dan moet er al een mol zijn maar dan blijft de vraag of ze één tegen één spelen en je dus een mix kan hebben of is het groep tegen groep ... nice!
Maar dat is een andere topic.
Gebruikersavatar

rucogo09 mar 2021, 09:33

 57
Als het 1 tegen 1 is heeft er een persoon sowieso geen kans (tegen de mol). Dus denk toch dat ze dat anders zullen doen.
Gebruikersavatar

dustin.debusscher09 mar 2021, 09:56

 24
mss zijn er 19 kandidaten en 1 mol (de mol weet al wie de kandidaten zijn en kent hun sterktes en zwaktes van de selectie videos)
.De mol moet nu in het selectie spel(1ste spel) proberen de spelers te saboteren die hij niet mee wil om het zichzelf makkelijker te maken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2021, 10:05

 8153
rucogo schreef: 09 mar 2021, 09:11 In de nieuwe TV trailer over de kandidaten spreken ze enkel over 10 kandidaten.
https://www.youtube.com/watch?v=60szwiZOFDk
Dus denk dat we eerst het stuk te zien krijgen met 20 maar dat we niet gaan weten wie de andere 10 zijn.
Dat we nooit zullen weten wie de 10 pechvogels zijn lijkt mij zo evident dat ik het hier zelfs nog niet vermeld heb 😉
Gebruikersavatar

Poirot09 mar 2021, 10:05

 299
Misschien zijn het al onze theoriën tegelijkertijd? 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2021, 10:08

 8153
dustin.debusscher schreef: 09 mar 2021, 09:56 mss zijn er 19 kandidaten en 1 mol (de mol weet al wie de kandidaten zijn en kent hun sterktes en zwaktes van de selectie videos)
.De mol moet nu in het selectie spel(1ste spel) proberen de spelers te saboteren die hij niet mee wil om het zichzelf makkelijker te maken.
Denk het niet want dat krijg je geen evenwichtige groep. De mol zou het dan ook zo moeten kunnen passen dat er 5 vrouwen en 5 mannen zijn.
Gebruikersavatar

JBB09 mar 2021, 10:36

 439  Uma
dat is eigenlijk wel een belangrijk punt, idd, gender gelijkheid 😇

De 10 die uiteindelijk mee doen, daar kunnen we vanuit gaan dat het 5 mannen en 5 vrouwen zullen zijn. Dus als er inderdaad een selectieproef is, moet dat zo georganiseerd zijn dat er bv. niet plots 8 vrouwen en 2 mannen uitkomen als winnaar. Dus ofwel gaat de hele 'blauwe' groep (5m+5v) mee, ofwel de hele 'rode' groep (ook 5m+5v)
Gebruikersavatar

Taupe07709 mar 2021, 10:47

 767  Yens
Dat is het meest logische de blauwe of de rode groep maar rest dan de vraag ... wat met de mol?
Ik zie ze echt geen 2 mollen kiezen en alles voorbereiden want dan weet mol rood als het spel begint wat mol blauw gaat doen en ontdekt hij deze zeer snel. Dus pas mol na keuze van de 10? Of pas voorbereiding en hulp aan de mol NA selectie 10? hoe erg moet dat dan zijn... niet alleen ga je plots niet meer mee maar ben je ook niet meer de mol 😭
Gebruikersavatar

masterveecee09 mar 2021, 11:03

 3547  Sven
Ik laat het wel op mij afkomen als we het zien zondag 😉
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2021, 11:10

 3423  Yens
Taupe077 schreef: 09 mar 2021, 10:47 Dat is het meest logische de blauwe of de rode groep maar rest dan de vraag ... wat met de mol?
Ik zie ze echt geen 2 mollen kiezen en alles voorbereiden want dan weet mol rood als het spel begint wat mol blauw gaat doen en ontdekt hij deze zeer snel. Dus pas mol na keuze van de 10? Of pas voorbereiding en hulp aan de mol NA selectie 10? hoe erg moet dat dan zijn... niet alleen ga je plots niet meer mee maar ben je ook niet meer de mol 😭
Helemaal akkoord. Het lijkt me het meest logische dat ze de twee groepen tegen mekaar laten uitkomen en de mol pas nadien selecteren. Daarom dat die 2-teams proef lang op voorhand moet uitgevoerd zijn, zodat er genoeg tijd overblijft om de mol voor te bereiden.
Gebruikersavatar

Cedric09 mar 2021, 11:13

 2834  Uma
JBB schreef: 09 mar 2021, 10:36 dat is eigenlijk wel een belangrijk punt, idd, gender gelijkheid 😇

De 10 die uiteindelijk mee doen, daar kunnen we vanuit gaan dat het 5 mannen en 5 vrouwen zullen zijn. Dus als er inderdaad een selectieproef is, moet dat zo georganiseerd zijn dat er bv. niet plots 8 vrouwen en 2 mannen uitkomen als winnaar. Dus ofwel gaat de hele 'blauwe' groep (5m+5v) mee, ofwel de hele 'rode' groep (ook 5m+5v)
Bwa, het hoeft niet zo te zijn hé. We kunnen inderdaad vrij zeker zijn dat in elke groep 5 mannen en 5 vrouwen zitten, maar het kan even goed zo georganiseerd zijn dat er telkens een duel 1 tegen 1 gepland staat tussen iemand uit groep A en iemand uit groep B. Wat dan ook betekent dat telkens een man tegen een man duelleert en een vrouw tegen een vrouw (en de Mol uit de ene groep tegen de Mol uit de ander groep).

Ik blijf het wel raar vinden dat op 14 maart de 10 kandidaten voorgesteld worden, terwijl pas een week later 20 mensen zullen moeten bepalen wie de 10 kandidaten zullen zijn... Tenzij dus, zoals ik eerder suggereerde, de 10 'concurrenten' geen echte kandidaten zijn maar BV's die even de kandidaten het vuur aan de schenen zullen leggen maar nooit écht gepland waren om mee te doen.
Ofwel - realistischer - zullen we nooit de identiteit kennen van de 10 kandidaten die het niet halen. Dat ze alle 20, genummerd en gemaskerd, aan die eerste selectieproef deelnemen, waarna enkel van de 10 overblijvers de identiteit onthuld wordt. In dat geval maakt het niet uit dat we al een week eerder hun identiteit hebben ontdekt.