Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

masterveecee04 mar 2021, 08:36

3547  Sven
Cedric schreef: ↑03 mar 2021, 23:05 Correctie!

Gilles De Coster zegt níet "Afspraak om 16 uur", maar wel "Afspraak om 4 uur". Natuurlijk, hij kan ook 16 uur bedoelen, maar voor hetzelfde geld is het morgenochtend 4 uur...

Wie blijft er op?😃
das niet echt prime time e 😛

De joeri04 mar 2021, 09:44

Deelnemer  2
In ieder geval alweer super gevonden!

Mijn insteek van de oranje schermen,
De eerste afvaller heeft natuurlijk het minste kans en dan zit je met een loterij...
Als ze genoeg hebben gespreid toch🙂

Niet zoals gilles vorig jaar, all in op een persoon... dat is meestal niet de beste keuze!

Dus denk ik dat er 2 oranje schermen zullen zijn in de eerste aflevering omdat ze het slechts gescoord hebben en om dan een soort van herkansing te krijgen?!

Maar hey, niemand is zeker!
sterk zijn = simpel zijn!

masterveecee04 mar 2021, 10:05

3547  Sven
Zou wel eens kunnen, @De joeri
Zou wel eens heel goed kunnen.

Leuk om je nog eens te horen trouwens 😉

Jansen04 mar 2021, 10:06

3423  Yens
Dag Joeri, zo fijn om iets van jou te horen hier op ons forum!! Kom dit jaar maar mee speuren met ons naar de nieuwe mol!

chicawah.janssen04 mar 2021, 10:24

8153
@De joeri Fantastisch dat je langskomt!!! Vietnam en Mexico blijven mijn favoriete reeksen en jij blijft één van mijn favoriete kandidaten. Wat hebben we met jou zalige momenten beleefd!

chicawah.janssen04 mar 2021, 13:04

8153
Nog 3 uren wachten. Popel popel...

JBB04 mar 2021, 13:21

439  Uma
De joeri schreef: ↑04 mar 2021, 09:44 In ieder geval alweer super gevonden!

Mijn insteek van de oranje schermen,
De eerste afvaller heeft natuurlijk het minste kans en dan zit je met een loterij...
Als ze genoeg hebben gespreid toch🙂

Niet zoals gilles vorig jaar, all in op een persoon... dat is meestal niet de beste keuze!

Dus denk ik dat er 2 oranje schermen zullen zijn in de eerste aflevering omdat ze het slechts gescoord hebben en om dan een soort van herkansing te krijgen?!

Maar hey, niemand is zeker!
sterk zijn = simpel zijn!
Zoiets zou wel eens goed kunnen kloppen. Die allereerste eliminatieronde is altijd al een loterij geweest, en voor de kandidaten waarschijnlijk ook verschrikkelijk omdat je er misschien supersnel uit ligt. + het zou niet de eerste keer zijn dat de makers dat probleem creatief proberen op te lossen, door de afvaller toch nog eens kans te geven

Cedric04 mar 2021, 14:13

2834  Uma
Gezien de telefoonboodschap van gisteren ("die start, daar is iets mee") denk ik dat het oranje scherm eerder met de start te maken heeft dan met de eliminatie...

Wat als er bijvoorbeeld 20 kandidaten zijn, inclusief 2 mollen, en dat bij de start nog gekozen moet worden wie meegaat? Dat iedereen meteen een scherm te zien krijgt: groen = je mag mee, rood = je blijft thuis, oranje = je mag misschien mee..

Ik kijk alvast reikhalzend uit naar 16u...

dustin.debusscher04 mar 2021, 15:03

24
nog een uurtje ik zit alvast al klaar

yevo04 mar 2021, 15:50

281  Uma
Cedric schreef: ↑04 mar 2021, 14:13 Gezien de telefoonboodschap van gisteren ("die start, daar is iets mee") denk ik dat het oranje scherm eerder met de start te maken heeft dan met de eliminatie...

Wat als er bijvoorbeeld 20 kandidaten zijn, inclusief 2 mollen, en dat bij de start nog gekozen moet worden wie meegaat? Dat iedereen meteen een scherm te zien krijgt: groen = je mag mee, rood = je blijft thuis, oranje = je mag misschien mee..

Ik kijk alvast reikhalzend uit naar 16u...
Puur door corona gezien zou ik denken dat dit weinig waarschijnlijk is. Gezien ze volgens mij zo weinig mogelijk mensen bij de productie zouden moeten betrekken. Tenzij het natuurlijk online verliep. Het blijft wel een leuk idee. Benieuwd naar Gilles zijn bericht 😃.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24