@Jansen en
@Mollenjager-DT ,
Door "De mol: de kandidaten" ben ik van mijn team theorie afgestapt.
1 -De eerste opdracht zal hoogstwaarschijnlijk in België plaatsvinden. Hier moet iedereen voor hun plaats strijden, want er is op dat moment nog geen mol. Dan pas mag er 1 team mee naar Duitsland.
Als ik me niet vergis was er een video waar GDC toelicht dat de opnames goed verlopen zijn. Hier zegt hij ook dat ze "dit jaar veel vroeger begonnen zijn", wat dus de theorie wel plausibel maakt. Vroeger opnemen + korte pauze om de mol van het winnende team in te lichten en klaar te stomen.
De opdracht en uitkomst al laten zien op 14/03 tijdens de voorstelling van de kandidaten lijkt me niet logisch. "De mol start op zondag 21/03" een heel pak mensen gaat dus niet weten of kijken naar de voorstelling van de kandidaten. Dat zou me dus oprecht verbazen zouden ze daar al uitkomsten in laten zien.
2 - Geen mol gekozen bij de start van het eerste spel =
NIEMAND is zeker. Op die manier kan het dan wel 1v1 zijn en kan je dus alle 10 de kandidaten met een groen scherm voorstellen op 14/03.
3 - De som van het nummer om naar te bellen enkele dagen geleden was 50 (3+2+4+7+2+6+3+1+4+9+9) = 50% van 'team groen' gaat door zijn na de eerste opdracht (dus niet een team, maar 5 mensen van het voorgestelde team)
Direct een shock in aflevering 1, geweldig voor de kijkcijfers! Er gaan nog steeds zoals altijd 5 vrouwen en 5 mannen mee, want de opdracht is man tegen man en vrouw tegen vrouw.
CONCLUSIE voor mij:
- Voorstelling team groen op 14/03
- Nog geen mol gekozen tot en met eerste proef (die vroeger opgenomen is dan de rest)
- 50% van 'team groen' gaat slagen in de proef die 1v1 is.
Wat denken jullie? Op het rechte pad of heb ik nu al tunnelvisie