Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

masterveecee05 mar 2021, 09:46

3547  Sven
ze zijn wel niet Around The World geweest deze keer 😂

masterveecee05 mar 2021, 09:56

3547  Sven
terug ontopic jongens 😉

Waarom moet ik de hele tijd aan het Schwarzwald denken bij het zien van dit bos?

Afbeelding

Jansen05 mar 2021, 11:17

3423  Yens
masterveecee schreef: ↑05 mar 2021, 09:56 terug ontopic jongens 😉

Waarom moet ik de hele tijd aan het Schwarzwald denken bij het zien van dit bos?

Afbeelding
Best mogelijk he 😃, ligt in het zuidwesten van Duitsland, Beieren in het zuidoosten (waarvan we al weten dat ze daar ook zitten). In die optiek kan het voetbalstadion dus evengoed het stadion van München zijn.

tom.poortman05 mar 2021, 11:22

10
@Jansen en @Mollenjager-DT ,
Door "De mol: de kandidaten" ben ik van mijn team theorie afgestapt. 😀

1 -De eerste opdracht zal hoogstwaarschijnlijk in België plaatsvinden. Hier moet iedereen voor hun plaats strijden, want er is op dat moment nog geen mol. Dan pas mag er 1 team mee naar Duitsland.
Als ik me niet vergis was er een video waar GDC toelicht dat de opnames goed verlopen zijn. Hier zegt hij ook dat ze "dit jaar veel vroeger begonnen zijn", wat dus de theorie wel plausibel maakt. Vroeger opnemen + korte pauze om de mol van het winnende team in te lichten en klaar te stomen.
De opdracht en uitkomst al laten zien op 14/03 tijdens de voorstelling van de kandidaten lijkt me niet logisch. "De mol start op zondag 21/03" een heel pak mensen gaat dus niet weten of kijken naar de voorstelling van de kandidaten. Dat zou me dus oprecht verbazen zouden ze daar al uitkomsten in laten zien.

2 - Geen mol gekozen bij de start van het eerste spel = NIEMAND is zeker. Op die manier kan het dan wel 1v1 zijn en kan je dus alle 10 de kandidaten met een groen scherm voorstellen op 14/03.

3 - De som van het nummer om naar te bellen enkele dagen geleden was 50 (3+2+4+7+2+6+3+1+4+9+9) = 50% van 'team groen' gaat door zijn na de eerste opdracht (dus niet een team, maar 5 mensen van het voorgestelde team)
Direct een shock in aflevering 1, geweldig voor de kijkcijfers! Er gaan nog steeds zoals altijd 5 vrouwen en 5 mannen mee, want de opdracht is man tegen man en vrouw tegen vrouw.

CONCLUSIE voor mij:
- Voorstelling team groen op 14/03
- Nog geen mol gekozen tot en met eerste proef (die vroeger opgenomen is dan de rest)
- 50% van 'team groen' gaat slagen in de proef die 1v1 is.

Wat denken jullie? Op het rechte pad of heb ik nu al tunnelvisie 😂

Poirot05 mar 2021, 11:28

299
Dit zou nog best eens kunnen kloppen. Wat zou het oranje scherm betekenen?

Vermoljoen05 mar 2021, 12:36

2354  Uma
Zelf denk ik het volgende:

Team groen bestaat uit kandidaten die denken dat ze mee mogen en niets weten van een team oranje en team oranje bestaat uit kandidaten die de kans hebben om toch mee te mogen. Team groen komt pas aan het einde van de eerste opdracht te weten dat ze toch nog niet zeker zijn van deelname aan het programma. Daarna wordt in opdracht 2 in duels of in team vs team beslist wie er mogen meedoen. De aflevering eindigt dan net zoals in 2019 zonder eliminatie.

Of het nu team vs team is of in duels, maakt niet veel uit denk ik. Een goede groepsdynamiek is heel belangrijk dus ze zullen in duels gelijkaardige types tegen elkaar zetten en bij team vs team hebben ze al 2 volwaardige kandidatengroepen met verschillende types. Dus wat het ook is geworden, we hebben al 2 volwaardige kandidatengroepen. Maar het is natuurlijk wel belangrijk hoe ze het doen en dan heb ik misschien wel een voorkeur voor duels, maar team vs team lijkt me ook zeker leuk!

Op 14 maart worden dan de kandidaten van team groen voorgesteld, maar de kandidaten van team oranje blijven tot het einde van aflevering 1 in hun mysterieuze pakken zitten en worden enkel onthuld als ze een plek hebben kunnen innemen.
De rol van de Mol vind ik een moeilijke. Oftewel zijn er 2 mollen oftewel is er nog geen gekozen. Het is zoals eerder al gezegd niet eerlijk als het in een duel Mol vs kandidaat is of bij team vs team de ene groep met een Mol zit en de andere niet.

masterveecee05 mar 2021, 12:41

3547  Sven
Afbeelding
Die hangt nu toch mijn zijn buik naar beneden??? niet? 😐

De Basserode05 mar 2021, 13:06

7
Inderdaad. Dat is geen abseilen, maar base flying! Zoals op de site te zien en te lezen is, is het een 100 meter vrije val aan een kabel, vanaf het Park Inn Hotel.

Dat is echt De Mol waardig 😎

chicawah.janssen05 mar 2021, 13:07

8153
Ik denk dat ze de mol pas ingelicht hebben nadat vaststond welke groep naar Duitsland mocht en dat die dan toch een korte voorbereidingstijd gehad heeft. In de strijd voor het ticket naar Duitsland kan de mol moeilijk mollen want hij/zij wil natuurlijk ook bij de winnende groep zijn, toch? Waarschijnlijk viel bij die proef toch geen geld te winnen.

@De Basserode dus een soort kruising van bungee, parachutesprong en wat ze in Zuid-Afrika deden?

Nonline05 mar 2021, 15:40

Molerator  6547  Uma
Ik denk dat ze de twee partijen (inclusief mol) voorbereid hebben alsof zij de enige groep waren en dat ze pas bij die eerste opdracht te weten komen dat ze mogelijks niet mogen gaan. Dat dit ook voor de mol als complete verrassing komt.

Als ze zeggen “niemand is zeker” lijkt me dit ook het geval te zijn voor de mol 🙂
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24