Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jimmy01 mar 2021, 22:21

197  Anke
"Niemand is zeker" met een oranje eliminatiescherm.... doet me erg denken aan de vuurwerkeliminatie waarin de afvaller z'n vel kon redden. Zouden ze van dit succes een vervolg maken?

En euhm.... niemand, dus ook de mol niet die zeker kan zijn?

Hopelijk wijken ze niet te veel af van het originele format, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het weer een spectaculair seizoen gaat worden!

Vermoljoen01 mar 2021, 22:55

2354  Uma
Ik denk dat ik voorlopig bij mijn theorie blijf:
Vermoljoen schreef:Het zal sowieso iets zijn in combinatie met nieuwe slogan 'Niemand is zeker', dus misschien dat iedere eliminatie de beste en voorlaatste een oranje scherm krijgen of zoiets?
Op deze manier is het dus steeds een mindfuck of je juist zit, of juist niet en door het oog van de naald kroop. Bovendien sluit dit heel mooi aan bij de slogan ‘Niemand is zeker’ door de extra verwarring. De Mol krijgt nooit een rood scherm, maar een oranje scherm kan die wel krijgen. Dit om te vermijden dat we door het oranje scherm heel makkelijk de Mol vinden.

Het is een kwestie van nu te wachten tot een volgende teaser. Vorig jaar was er dagelijks iets, maar het is nog de vraag of dat dit jaar ook zo zal zijn. Spannend!

Cedric01 mar 2021, 23:23

2834  Uma
Dit jaar moeten er gewoon 2 mensen ontmaskerd worden: De Mol en De Hollander.

Mollenjager-DT02 mar 2021, 00:17

767  Yens
Vermoljoen schreef: ↑01 mar 2021, 22:55 Ik denk dat ik voorlopig bij mijn theorie blijf:

Op deze manier is het dus steeds een mindfuck of je juist zit, of juist niet en door het oog van de naald kroop. Bovendien sluit dit heel mooi aan bij de slogan ‘Niemand is zeker’ door de extra verwarring. De Mol krijgt nooit een rood scherm, maar een oranje scherm kan die wel krijgen. Dit om te vermijden dat we door het oranje scherm heel makkelijk de Mol vinden.

Het is een kwestie van nu te wachten tot een volgende teaser. Vorig jaar was er dagelijks iets, maar het is nog de vraag of dat dit jaar ook zo zal zijn. Spannend!
Ik denk in ieder geval dat we in de loop van deze week wel meer nieuws mogen verwachten met bv weer een volledige trailer met de startdatum.

robbe.wynant02 mar 2021, 07:30

13  Yens
Volgens mij begint het op 21 maart want als ik in mijn tv gids kijk op 14 maart dan staat er op zondagavond "geen informatie beschikbaar en dit is enkel tussen 20.00 en 21.15 wellicht is dit waarschijnlijk café de mol en een week later dan echt de mol. 😲

chicawah.janssen02 mar 2021, 07:54

8153
Van wat ik hier tot nu toe las vind ik de theorie van Vermoljoen de beste/leukste.

lorenzo.dejongh02 mar 2021, 09:28

344  Sven
Cedric schreef: ↑01 mar 2021, 23:23 Dit jaar moeten er gewoon 2 mensen ontmaskerd worden: De Mol en De Hollander.
Of De Mol is een Hollander 😛

Ik vind het wel erg voor de Nederlandse variant dat deze teaser al 10x spannender is dan het hele huidige Nederlandse seizoen en dat nadert zijn ontmaskering.

_T_02 mar 2021, 16:22

9  Uma
Misschien is het oranje scherm iets nieuws dat ze enkel in de eerste aflevering gaan gebruiken. Waarbij (zoals anderen reeds aangaven) twee, of meer, kandidaten in de gevarenzone zitten en zichzelf dan nog kunnen redden van de eerste afvaller te zijn. Iets waar ze in vorige seizoenen al iets op proberen vinden hebben, zoals de verfbom (S1) of de drukknop-proef (S2), aangezien de eerste afvaller altijd een soort Russische roulette blijkt. Het lijkt me niet iets dat in andere afleveringen gaat terugkomen

Vermoljoen02 mar 2021, 16:35

2354  Uma
Ik heb al heel wat combinaties geprobeerd: Duitsland, oranje, etc. Ik heb ook een kleurcode van oranje ingegeven, maar die was fout. Er zullen er vast nog veel meer zijn die ook oranje zijn (maar dan net anders). Ook de code die op wieisgilles.be moest worden ingegeven is niet de juiste. Ik denk dat we ergens in het vorige filmpje of op de pagina moeten zoeken naar de code?

We moeten trouwens wel snel zijn, want het formulier sluit al om 23:59.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24