Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mar 2021, 11:17

 1690  Sven
@Jansen Dat lijkt me het meest plausibele, eerst de kandidaten selecteren die mee mogen. Of het nu 1 op 1 is of de hele groep. De mol wordt later voorbereid. In beide groepen zit dan iemand die de mol kan zijn, maar die komt het pas later te weten.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh09 mar 2021, 14:12

 344  Sven
Mollenjager-DT schreef: 08 mar 2021, 17:38 Telenet heeft ook een bericht geplaatst over De Mol op hun facebookpagina. Het feit dat ze 'alle' bij "alle kandidaten" specifiek tussen aanhalingstekens zetten en ze daarbij dan de foto van de gemaskerde 'extra' kandidaten voegen, lijkt nog meer te bevestigen dat we zondag 14/03 de groep 'oorspronkelijke' kandidaten leren kennen, die volgens mij voor het avontuur nog van niets weten, en dat de 'extra' kandidaten met de helmen pas in de eerste echte aflevering op 21/03 aan bod zullen komen.

Afbeelding

Hieronder de foto zelf, aangezien dit de eerste keer is dat er een duidelijke foto van de kandidaten in de speciale pakken verschijnt.

Afbeelding
Ik vraag mij af of dat zwarte dingetje (grote kans dat het een GoPro mount is) nog wat zegt, niet elke kandidaat op de foto heeft dat zo te zien.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mar 2021, 14:16

 2354  Uma
Ik denk nog steeds dat er een vaste groep van 10 kandidaten is (en zij worden voorgesteld in CDM), maar dat halverwege de aflevering 10 anderen in het spel komen en een plaats kunnen innemen via duels. In deze duels staan mannen tegen elkaar en vrouwen tegen elkaar. Ook de karakters komen in de buurt zodat er nog altijd sprake kan zijn van een diverse groep met verschillende karakters. Het duel van de Mol is dan tegen iemand die zich moet laten verliezen (productielid ofzo) of een tweede Mol.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mar 2021, 14:20

 3547  Sven
goed gezien!
Ziet er wel GoPro ding achtig uit
Gebruikersavatar

Poirot09 mar 2021, 15:38

 299
Ja er moet wel ervoor gezorgd worden dat de kandidaten elkaar een beetje mogen. Gilles heeft verteld dat de kandidaten ook op persoonlijkheid geselecteerd worden. Het word ook risicovol om 20 persoonlijkheden in 1 groep te zetten en te hopen dat ze elkaar mogen.
Gebruikersavatar

JBB09 mar 2021, 21:45

 439  Uma
Ik krijg hier toch ook een beetje een "Power Rangers" vibe bij, hahahaha
Ik vraag me af hoe warm die pakken waren 😂

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee09 mar 2021, 22:00

 3547  Sven
Vind dat Gilles ook wel een redelijke jas aan heeft, dus zal meevallen 😛
Gebruikersavatar

Poirot10 mar 2021, 09:18

 299
Hij heeft die jas waarschijnlijk bij de JBC gekocht 😜
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2021, 12:28

 8153
GDC koopt nietskeniet. Hij krijgt zijn kledij. Van Scotch & Soda. 🙂
Gebruikersavatar

dustin.debusscher10 mar 2021, 19:55

 24
ja het komt dichter bij nog maar 4 dagen en we weten wie we mogen volgen voor een paar weekjes😃😃
Gebruikersavatar

masterveecee12 mar 2021, 08:34

 3547  Sven
koen.willen schreef: De Mol zal 21 maart van 19.55 tot 21.30 duren. Café De Mol keert niet meer terug.
Moh, geen café de mol, vreemd. mss omdat ze het de moeite niet vinden zonder publiek?
Dan is het enkel Gilles VB komende zondag?