Allemol schreef: ↑09 mei 2021, 21:37 Inderdaad een afwaardering van het format. Hij heeft hiervoor met niemand moeten onderhandelen. Kan zomaar zelfstandig een bod doen. Had evengoed 17.600 kunnen bieden en wist van de programma makers dat Philip betrapt was....FLAUWVolledig onterecht, deze opmerking. De Mol moet niet per se de pot op nul krijgen, maar zo lang mogelijk onontdekt blijven. Als je in broad daylight 10.000 euro uit de pot grabbelt en toch nog niet verdacht wordt, dan is dat meesterlijk. Een extra pluim voor de mol in deze.
"Het feit dat ik daarmee wegkwam vind ik nog altijd ongelooflijk, maar ik ben er wel enorm trots op", zegt Lennart ons na zijn ontmaskering. "Dat is ook de sabotage waar ik een hele reeks naar heb opgebouwd. Ik heb me de ganse reeks als sympathieke te vertrouwen kempenaar opgesteld, wat ik normaal ook ben, en dat lukte blijkbaar heel goed. Ik had zo'n actie nooit kunnen doen als er kandidaten mijn richting uitkeken, maar werd zodanig vertrouwd dat ik daar egoïstisch ben geweest. Tegen het advies van de productie in"Over de 10.000 euro. Hij wist dus vanaf het begin dat dit er zat aan te komen en kon zo wat minder geld verspelen. Vind ik wel een beetje jammer. Zo word je uiteraard meer vertrouwd. Bon, over die proef is het laatste nog niet geschreven.
Allemol schreef: ↑09 mei 2021, 21:37 Inderdaad een afwaardering van het format. Hij heeft hiervoor met niemand moeten onderhandelen. Kan zomaar zelfstandig een bod doen. Had evengoed 17.600 kunnen bieden en wist van de programma makers dat Philip betrapt was....FLAUWNiet mee eens. Als niémand je op dat moment in het spel verdenkt, vind ik dat zijn volste recht. Moesten er nu al enkele kandidaten op het juiste spoor zitten was dit een ander verhaal...