Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2021, 08:53

 3423  Yens
Zijn die beelden van dat flatgebouw uit de nieuwe reeks? Als dat zo is dan is het voor mij een reality check waarom ik me nooit kandidaat zal stellen voor De Mol. Alleen al door die foto lopen de koude rillingen over mijn rug 😉 .
Gebruikersavatar

christophe.heylen05 mar 2021, 09:49

 24
salb schreef: 04 mar 2021, 18:29 Iemand die deze locatie kan achterhalen? Ik heb al naar Duitse voetbalstadions gezocht met een atletiekpiste maar kan het niet vinden.

Het lijkt ook een beetje op het Koning Boudewijnstadion, maar ik weet niet of je daar zo kunt doorrijden?

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk toch eerder dat dit het Olympia stadion in Munchen is aangezien dit stadion duidelijk groene stoelen heeft.
Gebruikersavatar

De Basserode05 mar 2021, 12:31

 7
Zijn dit dan de 'bevestigde' locaties?

Abseilen: Berlijn

Afbeelding
Dit is de Fernsehturm van Berlijn weerspiegelt in het gebouw van het Park Inn Hotel aan de Alexanderplatz.

Stadion: München

Zie de foto's van @
christophe.heylen
Gebruikersavatar

De joeri06 mar 2021, 07:54

Deelnemer  2
Ik denk ook wel dat als je iemand niet zo avontuurlijk bent of veel schrik hebt voor zoiets dat je niet mee moet doen...

Anderzijds vind ik ook wel, alles is veilig, je word geholpen door iedereen, er is zelfs een psycholoog bij die je tot rust kan krijgen en je toch overtuigen...

De kans van je leven om iets zeer “out of the box” mee te maken!
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2021, 08:12

 3423  Yens
Dag Joeri, ik geloof je best dat het voor de juiste mensen een avontuur en ervaring om nooit meer te vergeten is. Ik kijk dan ook jaar na jaar met grote bewondering naar de exploten van de kandidaten. De Mol is en blijft voor altijd het beste programma dat er ooit gemaakt is en elk jaar opnieuw denk ik, hoe zalig het moet zijn om dit allemaal zelf mee te maken.

Ik heb echter enkele nadelen die me sowieso ongeschikt maken als kandidaat, waaronder een serieuze vorm van hoogtevrees. Andere factoren zijn vooral mijn leeftijd en enkele medische problemen die het uitvoeren van fysieke proeven niet mogelijk maken.

Ik heb me echter neergelegd bij het feit dat ik me best hou aan mijn rol van "couch detective", iets wat me ook heel veel plezier verschaft. De ontdekking van dit forum in 2017 heeft dat nog veel meer versterkt en maakt dat ik elk jaar reikhalzend zit uit te kijken naar het nieuwe seizoen 🤗🤗.
Gebruikersavatar

Yvo06 mar 2021, 09:34

 1111  Uma
jansen schreef:De Mol is en blijft voor altijd het beste programma dat er ooit gemaakt is...
Idem dito Evelien!
Gebruikersavatar

Poirot06 mar 2021, 11:51

 299
Dat zeker. Expeditie Robinson is ook wel goed, maar De Mol staat bij mij altijd op nummer 1!
Gebruikersavatar

Cedric06 mar 2021, 12:23

 2834  Uma
De joeri schreef: 06 mar 2021, 07:54 Ik denk ook wel dat als je iemand niet zo avontuurlijk bent of veel schrik hebt voor zoiets dat je niet mee moet doen...

Anderzijds vind ik ook wel, alles is veilig, je word geholpen door iedereen, er is zelfs een psycholoog bij die je tot rust kan krijgen en je toch overtuigen...

De kans van je leven om iets zeer “out of the box” mee te maken!
Oh leuk, ik wist niet dat er een psycholoog meereist met de groep. Ik herinner me wel dat dat in de 3 oorspronkelijke seizoenen (die met Michiel Devlieger) het geval was en dat die onder andere in het tweede seizoen best wat werk had met Hugo die moeite had met zijn Mol zijn.

Mocht ik ooit het geluk hebben te mogen deelnemen zou het voor mij in elk geval wel nuttig kunnen zijn. Ook al heb ik al een skydive en een bungeesprong gedaan, voor dat laatste zou ik toch een mental coach nodig hebben om het nog eens opnieuw te moeten doen me dunkt. En gezien er élk jaar wel iets dergelijks in het seizoen zit.. 😛 Enfin, er is 1 soort opdracht die me nog veel meer angst inboezemt (die van het genre shosholoza, karaoke of lucha libre waar je een soort 'optreden' moet doen), maar gelukkig zijn die niet voor de ganse groep en kan je dus het geluk hebben er niet te moeten aan deelnemen.

Ach ja, kans is sowieso miniem om er ooit bij te zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar

salb07 mar 2021, 12:39

 352  Sven
De Basserode schreef: 05 mar 2021, 12:31 Zijn dit dan de 'bevestigde' locaties?

Abseilen: Berlijn

Afbeelding
Dit is de Fernsehturm van Berlijn weerspiegelt in het gebouw van het Park Inn Hotel aan de Alexanderplatz.

Stadion: München

Zie de foto's van @
christophe.heylen
Bijna vergeten maar er was nog een 3de locatie "bevestigd".

Dit is Schliersee met de St. Sixtus Kirche. Gevonden door Jay-Lo 👍🏻

Afbeelding
Jay-Lo schreef: 02 jan 2021, 20:23 Ik heb het gevonden. Het is in Schliesee.

https://nl.bergfex.com/sommer/schlierse ... itzingsee/
Vorig jaar werd die eerste Instagram foto genomen op de locatie van de ontknoping
SPOILER
Als dat dit jaar opnieuw zo is gaan ze pas op het einde naar München.

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mar 2021, 13:58

 8153
Of ze maken een cirkel en beginnen en eindigen in München. Lijkt mij persoonlijk weinig waarschijnlijk maar het is mogelijk.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mar 2021, 15:23

 84  Sven
Geen idee of het al voorbij gekomen is, zoekfunctie is nogal brak. In de ideale wereld verscheen een duits telefoonnummer: https://www.youtube.com/watch?v=LWc8Kpwqiw8 . Momenteel is dit nummer niet toegekend, maar heeft er iemand in de afgelopen dagen naar gebeld? +49 565 550 005
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9