Wie een oranje scherm krijgt moet in quarantaine!
Merci @Vermoljoen om het over corona te hebben. Daardoor viel plots mijnen euro.
@Cedric ik heb Chicawah ingevuld als voornaam
Cedric schreef: ↑02 mar 2021, 20:23 Ofwel 10 random gekozen personen die ergens in Vlaanderen op zoek moeten naar iets wat de naam van een kandidaat onthult of zo.Stel u voor
(Vergelijkbaar met vorig jaar die in Vlaanderen opgestelde borden met tickets voor de finale of wat was het.)
masterveecee schreef: ↑02 mar 2021, 19:05 de "0" erbij zetten
Jay-Lo schreef: ↑02 mar 2021, 19:06 0 voorzetten, was bij mij ook.Bedankt! Ik had het niet veel later door, maar vond het toch vrij raar aangezien '+32' al voorgetypt stond.
mattias.boel schreef: ↑01 mar 2021, 18:07 Ik weet niet of dit iets kan betekenen, maar ik zie boven en onderaan dat scherm op enkele lijnen puntjes tussen de grote puntjes.Voor de kenners onder ons is dit overduidelijk: (zelfs zonder in te zoomen)
Edit: Je moet echt heel goed kijken en inzoomen.
Zien jullie het? En weten jullie of het iets kan zijn?
Vermoljoen schreef: ↑02 mar 2021, 16:35 Ik heb al heel wat combinaties geprobeerd: Duitsland, oranje, etc. Ik heb ook een kleurcode van oranje ingegeven, maar die was fout. Er zullen er vast nog veel meer zijn die ook oranje zijn (maar dan net anders). Ook de code die op wieisgilles.be moest worden ingegeven is niet de juiste. Ik denk dat we ergens in het vorige filmpje of op de pagina moeten zoeken naar de code?Wat viel er te vinden op wieisgilles.be? Was dat nog iets van het vorige, vorige, vorige seizoen? Dat heb ik precies gemist
We moeten trouwens wel snel zijn, want het formulier sluit al om 23:59.