Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

MolBaas03 mar 2021, 16:14

11  Yens
Zijn exacte boodschap:
"Dag mollenjagers fijn dat je belt, dat betekent dat je even enthousiast bent als ik voor de start van het nieuwe seizoen van De mol binnenkort. En die start, daar is iets mee. Laat ons zeggen dat het totaal iets anders is geworden dan de kandidaten hadden verwacht. Meer ga ik er voorlopig nog niet over zeggen maar ik beloof: het wordt de moeite. Als je meer wil weten hou dan morgen zekere de sociael media van De mol en play 4 in de gaten. Afspraak om 16 uur. En je mag natuurlijk ook altijd een boodschap achterlaten na de piep, bye bye."

tom.poortman03 mar 2021, 16:25

10
Ik vermoed dat we met de voicemail van GDC de volgende post op sociale media gaan kunnen ontcijferen.
Anders is er geen pay off aan het vinden van de code van gisteren, toch?

robin.bastaens03 mar 2021, 16:28

71  Uma
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 16:04 Afbeelding

Ik heb gebeld: een voicemail van GDC waarin hij zegt dat er dit jaar iets heel nieuw is en de kandidaten het totaal niet hadden verwacht. Morgen om 16:00 komt er meer nieuws!
Jep dat heb ik ook gehad! Spannend!

MolletjeK03 mar 2021, 16:31

18  Uma
Naar mijn gevoel de START datum, aangezien hij het woord start wel heel duidelijk zegt

Jay-Lo03 mar 2021, 16:33

1690  Sven
frank.arnalsteen schreef: ↑03 mar 2021, 16:14 Zijn exacte boodschap:
"Dag mollenjagers fijn dat je belt, dat betekent dat je even enthousiast bent als ik voor de start van het nieuwe seizoen van De mol binnenkort. En die start, daar is iets mee. Laat ons zeggen dat het totaal iets anders is geworden dan de kandidaten hadden verwacht. Meer ga ik er voorlopig nog niet over zeggen maar ik beloof: het wordt de moeite. Als je meer wil weten hou dan morgen zekere de sociael media van De mol en play 4 in de gaten. Afspraak om 16 uur. En je mag natuurlijk ook altijd een boodschap achterlaten na de piep, bye bye."
Als het te maken heeft met de beelden van de sbs presentatie, zou het niet kunnen dat de kandidaten elkaar niet kunnen zien of horen de eerste aflevering? Dat ze de eerste eliminatie moeten invullen met het nummer van hun verdachten.

Vermoljoen03 mar 2021, 16:39

2354  Uma
Mmm ergens hoop ik eigenlijk toch dat ze ons nog niet de betekenis van het oranje scherm gaan vertellen en ons morgen enkel een vette trailer geven met de startdatum (of nog een extra puzzel en dan erna de trailer + startdatum).
Achteraf vond ik het na de opening van 2019 heel jammer dat we op voorhand al wisten dat ze nog geen Mol hadden, want het leek me heel leuk als we toen tijdens het kijken mee konden zoeken naar de zin op het luchtkussen. Dus vandaar dat ik hoop dat ze ons toch nog niet teveel informatie geven 😉

MolletjeK03 mar 2021, 16:42

18  Uma
De woorden
TOTAAL
BELOOF
MOEITE
AFSPRAAK
Worden na START benadrukt
T= 20e letter
B = 2e letter
M= 13e letter
Ik lees dan al 2021 / 3
A is 1e letter maar daar ga ik denk ik ergens de mist in . Ik ben waarschijnlijk compleet paranoia maar ik vind dit toch al veel toeval. Of ik moet de 4 van ‘vier’ uur nemen, want waarom niet 16u? 🙈
2021/3/14 is een zondag in ieder geval, het kan ook gewoon zijn dat ik het heel erg wil doen passen 😂😂😂
Laatst gewijzigd door MolletjeK op 03 mar 2021, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Vermoljoen03 mar 2021, 16:44

2354  Uma
De 1 erbij kan 21/03/(20)21 maken, maar ik denk dat dit een beetje te vergezocht is aangezien je dan de 13 opsplitst.

MolletjeK03 mar 2021, 16:48

18  Uma
😂 er moet gewoon een onderliggende boodschap inzitten, waarom anders de code gisteren en vandaag dit ? 😃
Al is dit waarschijnlijk te ver gezocht ja🙈😂

masterveecee03 mar 2021, 16:50

3547  Sven
Wat als de kandidaten ook gewoon een telefoon kregen van Gilles van "Kom, we zijn weg!"?

JBB03 mar 2021, 16:50

439  Uma
Verrassing! We starten dit seizoen door alle kandidaten 2 weken in quarantaine te zetten, met dagelijks een stokje in de neus. 😜

Nee serieus, met dat oranje logo enz. vind ik het neigen naar: niet iedereen mag mee, we doen een proef nog voordat we vertrekken. Alleen hebben ze dat al gedaan ooit (met arrivederci Hans toen 😂)
tom.poortman schreef: ↑03 mar 2021, 16:25 Ik vermoed dat we met de voicemail van GDC de volgende post op sociale media gaan kunnen ontcijferen.
Anders is er geen pay off aan het vinden van de code van gisteren, toch?
Inderdaad... iedereen kan de social media kanalen in het oog houden he...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 24