Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Kruipdier05 mar 2021, 23:25

 12
Dat is een idee, maar misschien ben ik er ook volledig naast ! Maar kan het niet zijn dan de eerste groep de de 10 vaste deelnemers zijn dat mee doen als deelnemers van de mol en dat de de tweede team van 10 deelnemers een vriend of vriendin of familielid van elke deelnemer dat in team 1 is . Want ik denk niet met Corona dat er een vriend of vriendin of familielid zoals vorig seizoenen die halverwege het programma iemand mogen bezoeken ! En dat die de eerste opdracht samen moeten doen met vriend of vriendin of familielid . En wie er verliest direct na huis wordt gestuurd en dat ze als 9 dan door gaan naar Duitsland . Of dat die 10 dan De orange stempel krijgt en een extra opdracht moet doen voor er toch nog bij te geraken of niet ! Het is een idee ! En waardoor de mol iedereen op een verkeerde been zet ! 🤷🏻‍♂️ Denk ik ? Maar ben wel benieuwd naar het programma en wat het ga zijn !
Afbeelding
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mar 2021, 00:19

 767  Yens
Ik vermoed dat 1 groep kandidaten van niets weet en die groep gewoon denkt dat ze geselecteerd zijn, de groep die ze dan zullen voorstellen in de speciale aflevering volgende week, en dan de 2de groep, de mensen in de genummerde outfits, weet dat ze nog kans maken om mee te gaan door tegen de 'oorspronkelijke groep' te strijden. Die piste heb ik hier grotendeels nog al zien passeren, denk ik.
Gebruikersavatar

Poirot06 mar 2021, 00:22

 299
Ik heb geen idee geen idee wat er gaat gebeuren dit seizoen. Waarschijnlijk zit er weer een onverwachte plot twist on het verhaal.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2021, 11:50

 8153
@Kruipdier GDC zegt uitdrukkelijk dat niemand zeker is en dat ofwel het ene tiental meegaat ofwel het andere tiental. Dat het ene team bestaat uit familie/vrienden van de 10 die meemogen, kan dus niet. Ze hebben deze keer 2 groepen van 10 gemaakt, allemaal mensen die zich inschreven, maar slechts 1 van die 2 groepen mag mee en om mee te mogen moet er gestreden worden.
Gebruikersavatar

rucogo06 mar 2021, 17:30

 57
sorry alvast @Davy maar vond geen passende locatie

Heeft er iemand al wat met de laatste post gedaan?
goplay.be Yes! de mOLlenjAcht is weer bijna GeoPend! 🧐
Om je alvast op te warmen mag je onze geheime boodschap proberen te ontrafelen.
YOLAGP ? wat is dat nu weer
Gebruikersavatar

salb06 mar 2021, 17:35

 352  Sven
Waar komt die post vandaan?
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2021, 17:44

 3423  Yens
YOLAGP is gewoon een anagram van GOPLAY.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 mar 2021, 10:43

 344  Sven
En toen bleek YOLAGP de naam van de eerste kandidaat te zijn, haha.
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets08 mar 2021, 10:54

De Mol  52  Uma
Zou het niet kunnen dat de eerste opdracht is:
welke 10 van de 20 spelen dit jaar de mol?
Dat er dus 20 mensen moeten spelen voor bij de uiteindelijke 10 te geraken? Waarschijnlijk is er maar 1 mol in die groep van 20 en die zal weten hoe hij er in de groep van 10 moet geraken (of er zijn 2 mollen aangeduid en kans op 2 mollen in de groep.. al maakt dat de eliminaties eens zo ingewikkeld).
Onvoorbereid een mol op avontuur sturen gaan ze, denk ik, nooit meer doen 😉

btw enorm veel zin in!
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mar 2021, 11:20

 1690  Sven
2 Mollen lijkt mij inderdaad ook niet te doen. Dan moeten ze 2 mensen voorbereiden, waarvan ze al weten dat er maar 1 kan meegaan.
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2021, 11:22

 3423  Yens
Dag Elisabet, fijn je hier opnieuw te zien 😀 . Er zijn hier al heel wat theorieën de revue gepasseerd. Die van jou is ook heel plausibel, ook al wordt de nadruk gelegd op twee teams, kan het best zijn dat ze ons op het verkeerde been willen zetten 😉 . We zullen het in elk geval binnen een kleine 2 weken weten.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 24