Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Social10 mar 2021, 13:26

 353  Uma
molsels schreef: 09 mar 2021, 19:40 Volgens mij zijn er wel twee mollen, en moeten ze net als de andere kandidaten, strijden voor hun plaats in de eerste aflevering. Echter, deze twee mollen zijn enkel gebrieft over de eerste aflevering, en ze weten dus van elkaar dat ze mol zijn.

De eerste aflevering is veel vroeger opgenomen dan de andere afleveringen. Dit is omdat ze zo de finale mol, die dus zijn plaats verzekerd heeft in de eerste aflevering, in de tijd daartussen nog volledig kunnen voorbereiden op de rest van de afleveringen.
Er werd wel telkens de nadruk gelegd op het feit dat ze nooit aan dit basisprincipe gingen morrelen (1 mol). Dus ik betwijfel het, tenzij het idd zo is dat er uiteindelijk maar 1 mol naar 2de aflevering gaat.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh10 mar 2021, 13:28

 344  Sven
Wie weet maar dan blijft het risico toch dat identiteit van de mol kan uitlekken of bekijk ik het te simpel?

molsels schreef: 09 mar 2021, 19:40 Volgens mij zijn er wel twee mollen, en moeten ze net als de andere kandidaten, strijden voor hun plaats in de eerste aflevering. Echter, deze twee mollen zijn enkel gebrieft over de eerste aflevering, en ze weten dus van elkaar dat ze mol zijn.

De eerste aflevering is veel vroeger opgenomen dan de andere afleveringen. Dit is omdat ze zo de finale mol, die dus zijn plaats verzekerd heeft in de eerste aflevering, in de tijd daartussen nog volledig kunnen voorbereiden op de rest van de afleveringen.
Wie weet maar dan blijft het risico toch dat identiteit van de mol kan uitlekken of bekijk ik het te simpel?
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2021, 08:46

 3547  Sven
Stel u voor 😀
Gebruikersavatar

rucogo11 mar 2021, 12:53

 57
Was net even terug aan het denken.
Maar is er ergens echt gezegd dat we met 20 starten?
De beelden die we kregen zijn enkel van die met de rode pakken.
Begin toch weer te geloven we dat oranje scherm meer te zien gaan krijgen dan gewoon in de eerste aflevering het geval zou zijn als we met 20 starten.
En dat je dan met oranje een keuze krijgt dat een persoon uit die andere groep iets voor je doet. bijvoorbeeld in jou naam de test een 2de keer invullen, of een extra opdracht waarbij je iets kan winnen zoals een schermwissel waarbij je je scherm wisselt met een andere kandidaat. denk dat er zoveel meer mogelijk is dan wat we nu denken.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 mar 2021, 17:26

 767  Yens
@rucogo Niemand weet het natuurlijk zeker en we kunnen alleen maar afwachten, maar Gilles De Coster zei in zijn boodschap via de telefoon toen letterlijk dat er met de START van het spel/programma iets was. In de teaser zie je ook 20 kandidaten, 10 met kap op achter Gilles en 10 met pak en helm aan.
Gebruikersavatar

Klaartje14 mar 2021, 15:21

 2245  Uma
Ik heb nog een vraagje voor de techneuten onder jullie.

Hoger was er sprake van de kleurcode van het oranje (zie isaac @ Niemand is zeker - Teasers seizoen 2021). Dat bleek #f3a935. Is dat dezelfde kleur als het oranje van het oranje scherm dat we zien in de trailer?

En is er iemand die weet welke de kleurcodes zijn van het groen en het rood van de schermen die we zien in de trailer: deze dus

Afbeelding

Afbeelding

Als dit een domme vraag was, mag u mij gerust uitlachen.🙂
Gebruikersavatar

Davy14 mar 2021, 15:49

Site Admin  1167  Uma
In de groene en rode schermen zitten er veel tinten van rood en groen, en die hebben dus allemaal een aparte kleurcode.
Om één duidelijke kleurcode te krijgen heb je een egale kleur nodig, zoals het woordje 'oranje' op het formulier van de teaser bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar

Klaartje14 mar 2021, 15:58

 2245  Uma
Ah, zo zit dat. Spijtig dat die schermkleuren niet egaal rood of groen zijn dan. Misschien zat er wel iets in die codes, tenminste voldoende om een en ander er in 'hinein te interpretieren'.😉
Gebruikersavatar

Per9923 mar 2021, 15:45

 1  Yens
Hoi,

Ik ben geen diehard Mol-fan, maar vroeg me toch af hoe het nu zit met die oranje schermen? Ze werden zo prominent naar voren gebracht tijdens de trailers, en toch is er in de hele eerste aflevering niet één keer ergens een oranje scherm verschenen.

Komen deze oranje schermen dan misschien nog aan de beurt in de volgende afleveringen, vroeg ik me dan af? Zit hier misschien nog een mooie twist aan te komen? Misschien houdt dit wel verband met een mogelijke terugkeer van Jens, waarover al veel gespeculeerd is de afgelopen dagen.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24