Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Skaeg20 apr 2021, 13:29

 108
Het is vrij stil rond het oranje scherm, heb ik iets gemist of mogen we nog iets daarrond verwachten?
Gebruikersavatar

Cedric20 apr 2021, 13:57

 2834  Uma
Neen.
Er was op voorhand wel al gezegd dat het "oranje scherm" slechts symbolisch was (de onzekerheid van de kandidaten over deelname) en niet écht gebruikt zou worden.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 apr 2021, 13:57

 767  Yens
GDC heeft in de kick-off-aflevering duidelijk gezegd dat dit slechts symbolisch was voor het feit dat de kandidaten, en later bleek dus ook de mol, nog niet zeker waren van hun plek aan de start van het avontuur.
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2021, 14:15

 3547  Sven
Moldolly schreef: 20 apr 2021, 11:35 Ik schrijf hier niet veel, ik ben vooral een grote lezer.
Ik wil wel meedoen in het verhaal dat er hier zeker wel een spoor inzit, maar dat we het inderdaad te ver zoeken.

Hetgeen waar ik ook nog groot op mijn honger zit, is het onopgeloste mysterie van de teaser met het oranje scherm?


Afbeelding
Ik heb een idee! Isidoor kan zorgen voor een oranje scherm. Wat denk je?
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2021, 14:42

 3547  Sven
Ja, dat bedoel ik.
Stel: je hebt een rood scherm, maar als Isidoor drukt, kan je gered worden. Dan heb je oranje.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2021, 14:58

 8153
Ik meen mij te herinneren dat GDC gezegd heeft dat dat oranje scherm iets eenmaligs was dat ze alleen gebruikt hebben in de teaser en dat het niet meer terugkomt in de reeks zelf.
Gebruikersavatar

mjohlan20 apr 2021, 15:15

 328  Yens
Cedric schreef: Neen.
Er was op voorhand wel al gezegd dat het "oranje scherm" slechts symbolisch was (de onzekerheid van de kandidaten over deelname) en niet écht gebruikt zou worden.
Mollenjager-DT schreef: GDC heeft in de kick-off-aflevering duidelijk gezegd dat dit slechts symbolisch was voor het feit dat de kandidaten, en later bleek dus ook de mol, nog niet zeker waren van hun plek aan de start van het avontuur.
De productie heeft duidelijk gemeld dat de oranje schermen symbool stonden voor de onzekere situatie waarin de groep van initiële kandidaten zich bevond bij aanvang van de openingsproef .
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2021, 15:19

 3547  Sven
Juist ja. En ik lees het ondertussen in andere topics ook...
Nu ja, we zullen zien e 😃
Gebruikersavatar

Moldolly20 apr 2021, 16:35

 18
masterveecee schreef: 20 apr 2021, 14:15 Ik heb een idee! Isidoor kan zorgen voor een oranje scherm. Wat denk je?
😃 haha wel creatief!

Ik lees naar aanleiding van mijn post dat het oranje iets eenmaligs was, wel spijtig eigenlijk.

@masterveecee : vrije sollicitatie voor de Mol-redactie?
Gebruikersavatar

TVDS27 apr 2021, 09:37

 10  Sven
Ik zag dit nog niet gepost op het forum.
Waarschijnlijk maar een zwakke, vergezochte hint, maar in mijn Lennart-tunnel past die wel:
de webpagina waar de oranje hex-code diende ingevuld te worden, vermeldt al sinds het einde: "De tijd is op."
-> https://www.goplay.be/de-mol/kom-als-ee ... van-de-mol
Ik zou denken dat het in correct Nederlands: "De tijd is om" zou moeten zijn. Daarom intrigeerde het me.
Lennart - OPvoeder
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2021, 17:42

 8153
Het is niet de eerste taalfout van de makers (helaas). 😉
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24