Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2021, 16:15

 767  Yens
Afbeelding
Op 14 maart een speciale uitzending met de voorstelling van de kandidaten... Ook leuk dat we Alina, Jolien en Bart dan terug te zien krijgen!

Bron: Het Nieuwsblad

https://communicatie.goplay-play4.be/de ... -zijn-plek
In het artikel dat bij deze link hoort staat nog wat meer info, al hebben ze het daar wel over 10 kandidaten. Vreemd allemaal... Die speciale kandidatenvoorstelling en 'de mol-zone' van Telenet doet mij wel vermoeden dat 'Café De Mol' dit jaar niet terugkeert, mede door corona waarschijnlijk.
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2021, 16:28

 3423  Yens
@Mollenjager-DT Volgens mij was die "molzone" er vorig jaar ook al... Ik meen me toch zoiets te herinneren. Ik zou dat niet onmiddellijk linken aan geen Café De Mol. Ik ben nooit een geweldige fan van Café De Mol geweest, maar vorig jaar - bizar genoeg door corona - vond ik het veel beter zonder dat café-sfeertje dat er in de vorige edities was.
Gebruikersavatar

Cedric04 mar 2021, 17:03

 2834  Uma
Vorig seizoen vond ik Café De Mol ook erg sterk inderdaad. Het werd oprecht beter zonder het publiek en het cafésfeertje. Ook het feit dat Davy er aanwezig was om wat theorieën te delen was plezant. De analyses van en gesprekken met de gasten waren ook een pak inhoudelijker, veel minder gezever. Was echt goed op den duur, zelfs als het via Skypeverbindingen ging.

Die Molzone zegt me dan weer niets... Maar het kan dat dat er al was. Ik heb vorig seizoen eigenlijk weinig aandacht besteed aan de "extra" filmpjes op de website en zo.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2021, 17:10

 767  Yens
Ik betwijfel dat die 'molzone' er vorig jaar al was, de extra filmpjes verschenen toen gewoon op de site van VIER. Het is eerder omdat men in het artikel spreekt van een specifieke rubriek waarin bekende mensen, hopelijk ex-kandidaten, de afleveringen analyseren. Dat lijkt mij het concept van Café De Mol, dus lijkt het mij ook een vervanger daarvoor.
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2021, 17:14

 3423  Yens
@Mollenjager-DT dat klopt. Ik denk dat vorig jaar er toch wel al filmpjes in de TV-theek zaten, maar die waren vergelijkbaar (of dezelfde) als die op de website. Als het nu gesprekken zijn met BV's of ex-kandidaten, dan heeft het wel een meerwaarde.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh04 mar 2021, 18:04

 344  Sven
Nu hopen dat wij Nederlands dit ook ergens kunnen zien, ik zou het jammer vinden als ik nu extra dingen ga missen.

Wie weet kan @Gilles De Coster hier een toelichting over geven?
Gebruikersavatar

De Basserode04 mar 2021, 19:07

 7
Vorig jaar waren er ook extra's op Telenet, en die heb ik niet kunnen zien vanuit Nederland. Ik verwacht dus dat we die extra's dit jaar ook niet kunnen zien. 🙁
Gebruikersavatar

koen.willen05 mar 2021, 09:59

 187  Uma
De voorstelling van de kandidaten duurt maar een half uurtje van 19.55 tot 20.25 op zondag 14 maart
SPOILER
Gebruikersavatar

Poirot05 mar 2021, 10:52

 299
We leren de kandidaten in het seizoen goed kennen 🤗
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 mar 2021, 17:38

 767  Yens
Telenet heeft ook een bericht geplaatst over De Mol op hun facebookpagina. Het feit dat ze 'alle' bij "alle kandidaten" specifiek tussen aanhalingstekens zetten en ze daarbij dan de foto van de gemaskerde 'extra' kandidaten voegen, lijkt nog meer te bevestigen dat we zondag 14/03 de groep 'oorspronkelijke' kandidaten leren kennen, die volgens mij voor het avontuur nog van niets weten, en dat de 'extra' kandidaten met de helmen pas in de eerste echte aflevering op 21/03 aan bod zullen komen.

Afbeelding

Hieronder de foto zelf, aangezien dit de eerste keer is dat er een duidelijke foto van de kandidaten in de speciale pakken verschijnt.

Afbeelding
Gebruikersavatar

JBB08 mar 2021, 17:45

 439  Uma
Ik besef nu pas dat dat deze zondag al is!
Afbeelding


Er is trouwens nog geen puzzel tevoorschijn gekomen waaruit we de namen van de kandidaten zouden kunnen afleiden... Die traditie wordt dus misschien niet gevolgd dit seizoen o.w.v. hun mysterieuze 10+10 kandidaten?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 mar 2021, 17:50

 767  Yens
@JBB Voor zover ik weet konden we enkel in het seizoen van Vietnam de namen van de kandidaten al op voorhand achterhalen adhv de trailer?