Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

rucogo11 mar 2021, 13:38

 57
Geen idee of iemand ze kan gebruiken maar hier een paar fotos die ik uit de jaarspresentatie heb gehaald. Als ik tijd heb wil ik hetzelfde nog doen met de trailer ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

salb11 mar 2021, 13:51

 352  Sven
Op die laatste foto lijkt hij/zij een stokje vast te hebben. Ze gaan toch geen estafette spelen tussen de maïs. 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 mar 2021, 16:07

 1690  Sven
Lijkt diegene die daar achter staat ook zo geen koker vast te hebben, in zijn andere hand?
Ze moeten tussen de mais de kokers zoeken bij hun naam en die zo snel mogelijk naar een centraal punt brengen. Maar ze moeten wel een "mijnenveld" oversteken. De eerste 5 van de 2 groepen gaan door, of ze beginnen met 20 en de eerste 10 gaan door. De 10 die bij Gilles aansluiten zijn dan degenen die geselecteerd zijn.
Maar wat dan met die oranje schermen?
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2021, 21:40

 3547  Sven
Davy schreef: 14 mar 2021, 20:43 De eerste beelden van de openingsproef
Ik weet wel 1 iets: eerst horen dat je het net niet gehaald hebben, en dan nog eens kunnen verliezen en dan toch nog altijd niet meemogen? Ik zou er voor de volle 200% voor gaan ze!
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant14 mar 2021, 21:48

 45  Uma
Ik vraag me toch echt af hoe ze de mol in dit concept kunnen kiezen. Kunnen we ervan uitgaan dat de mensen die er volgende week alsnog bij komen sowieso niet de mol gaan zijn? Of gaan ze misschien de mol in de groep die ze net hebben aangekondigd zetten? Maar dan hebben niet alle tien de mensen kans om er alsnog bij te komen? Het blijven veel onbeantwoorde vragen, ook na deze trailer...
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 mar 2021, 22:11

 1690  Sven
Als de mol bij het andere team zit, is er de kans dat die afgeschoten wordt. Die zou dan sowieso in het eerste team moeten zitten. Of het kan dat die in het 2de team zit, en begrijpen we de twist maar volgende week, wanneer we de hele proef te zien krijgen. En kan de mol hier alsnog bijkomen.
Hoe gaan ze uitmaken wie er wordt gewisseld indien dat van toepassing is? Door een test te laten maken? Weten ze uiteindelijk van elkaar wie mee is en wie niet? Worden ze elk in afzonderlijke wagens weggevoerd en is het pas duidelijk bij aankomst in Duitsland wie mee is?
Gebruikersavatar

JBB14 mar 2021, 22:28

 439  Uma
Ik vind de piste "die 10 reserve kandidaten zijn eigenlijk gewoon bv's" nog altijd een optie.

Zoals de ex-kandidaten van vorig jaar aanhalen: je kan het toch niet maken om tegen mensen te zeggen 'je bent erbij', om dan nog in België eerst een proef te doen waarbij ze alsnog kunnen afvallen... Ofwel gaan die 10 uiteindelijk sowieso mee, maar kan het zijn dat er nog enkelen bijkomen?
Gebruikersavatar

Cedric14 mar 2021, 22:33

 2834  Uma
Dank om mijn BV-theorie te ondersteunen 😛

Als het echter toch gewoon kandidaten zijn, dan vermoed ik dat diegene die niet zullen meegaan gewoon in de pakken blijven en we hun identiteit nooit zullen achterhalen. Lijkt me het meest logische.
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 mar 2021, 22:43

 1690  Sven
Ik denk wel dat er "reserves" waren, voor het geval iemand positief testte en niet mee zou kunnen. En misschien wilden ze die mensen toch de kans geven om 1 opdracht mee te doen en zich eventueel toch te kunnen plaatsen om mee te gaan.
Wat niet voor de hand liggend is, aangezien de geselecteerden weten dat ze eraan komen en hen afschieten.
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2021, 22:58

 3547  Sven
yep
Gebruikersavatar

Klaartje14 mar 2021, 23:11

 2245  Uma
@anja.mathijs Ze laten in elk geval uitschijnen dat die opdracht in het maïsveld '1 uur voor vertrek' wordt gespeeld.

De tien kandidaten die ze vanavond hebben voorgesteld, dachten dat ze op reis vertrokken maar worden dan gedropt in een veld, ergens in België, waar ze dus die opdracht moeten gaan spelen tegen tien mensen die 'het net niet gehaald hebben'.

Het gaat wel een beetje tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in als het niet die tien zijn die uiteindelijk een uur later naar Duitsland zouden vertrekken. Waarom die mensen dan al voorstellen vanavond? Ik vind dat je dat niet kan doen (iets wat Bart, finalist van vorig jaar, ook al aanhaalde). En dat werkt naar twee kanten toe: ook de tien mensen met de helmen, die zogezegd de selectie net niet gehaald hebben, gaan er waarschijnlijk vanuit dat zij de tien geselecteerden zijn en worden geconfronteerd met een tiental dat hetzelfde denkt.

Dus wat ook de uiteindelijke bedoeling van dit spel in het maïsveld is, ik hoop dat de groep van tien waarmee we nu hebben kennisgemaakt het pleit wint in dat spel en dat niemand van de tien gehelmde personen in de opdracht slaagt (bvb. het einddoel bereiken zonder afgeschoten te worden of zo).

Als ze deze opdracht enkele maanden op voorhand, als allerlaatste selectieproef hadden gedaan, dan zou ik het nog kunnen begrijpen, maar nu, op één uur voor vertrek op reis? Dat doe je die mensen toch niet aan!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10