Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric12 mar 2021, 13:01

2834  Uma
Dit jaar géén Café De Mol dus. Wel de jaarlijkse kandidatenvoorstelling, maar in een ander format met Gilles-in-het-kwadraat (GDC en GVB).

Dit topic om even te polsen naar meningen...

1. Wat vond je van Café De Mol?
2. Vind je zo'n omkaderingsprogramma een meerwaarde?
3. Moet CDM terugkeren en, zo ja, in hetzelfde of in een ander format?

Mijn persoonlijke mening:
- Zeker een meerwaarde, maar dan in het format van vorig seizoen: zonder publiek, met grondige analyses én ongeveer een uur na de uitzending zodat er tijd is om te grasduinen in theorieën op sociale media en het forum.
- Lichte voorkeur voor Frances Lefebure in plaats van Elodie Ouédraogo, al is die laatste wel gegroeid in haar rol.
- Waar ik geen fan van blijf zijn de "luchtige" opmerkingen, zoals toen vorig seizoen aan eerste afvaller Gilles de Twittervraag werd voorgelezen wat hij vond van pizza's met ananas.. Hoeft niet.
- Van mij mag het dus zeker terugkeren, desnoods enkel als online extraatje voor de fans mocht Play4 het niet op TV willen. Er is zeker een plaats en een publiek voor, maar het cafégehalte mag wat naar beneden.

masterveecee12 mar 2021, 14:07

3547  Sven
Wat ik vooral zou missen:
Afbeelding

Nee, CDM gelijk vorig jaar, in Corona tijden, vond ik het wel goed. To the point
Vond het wel leuk om de afvallers nog eens aan het woord te horen.
De link met sociale media en tweets vond ik dan minder...

lorenzo.dejongh13 mar 2021, 06:47

344  Sven
Ik deel de mening van @Cedric. Ik vind het een leuke toepassing en alleen online te zien, dat zou ik echt geen probleem vinden.

ex-molinator13 mar 2021, 12:22

3483  Uma
  1. Niks
  2. Nee
  3. Nee
Ik heb wel eens gekeken maar vond het zonde van de tijd.

MolLotte13 mar 2021, 18:47

12
1. Ik vond het een leuke afsluiter van de molavond, wel leuk om die grappige opmerkingen op TV te zien.
2. Een echte meerwaarde had het voor mij echter niet, er werden geen degelijke hints besproken wat me enkel deed kijken om de sfeer en grapjes
3. Voor mij hoeft het niet, maar indien het wel zo is moeten ze meer tijd besteden aan hints en het analyseren van de acties van de deelnemers.

Vermoljoen13 mar 2021, 20:48

2354  Uma
Ik vond Café De Mol meestal best leuk om te kijken. Niet vanwege de theorieën en hints (die kom ik toch op dit forum tegen), maar wel om oud-kandidaten nog eens terug te zien en hun visie te horen. Daarom heb ik ook altijd gezegd meer fan te zijn van 2 oud-kandidaten als gasten in plaats van 1 oud-kandidaat en een BV. Ook het gesprek met de afvaller vond ik meestal wel interessant om te volgen.

Ik was vorig jaar enorm verbaasd over het verschuiven van CDM naar een uur later. Nu heb ik zelf niet bekeken of dit voor mindere kijkcijfers zorgde of niet, maar het kwam wel de inhoud ten goede: betere analyses, hints en aanwijzingen.

Zelf vind ik het toch jammer dat het dit seizoen niet meer zal terugkeren.

lucu14 mar 2021, 19:16

551  Sven
OK, geen Café De Mol dit jaar, maar iemand alvast een KÜHLES HELLES in afwachting van de aftrap van het 9de Molseizoen? 😉

PROSIT!
Afbeelding

Afbeelding

marc.koenen14 mar 2021, 21:36

122
Vond het in ieder geval beter dan MolTalk op Nederland.Zelfs in het gezellige café🤓

Cedric14 mar 2021, 22:33

2834  Uma
Ik vond dit eigenlijk ook wel een goed concept. Neem de coronamaatregelen weg waardoor iedereen dichter bij elkaar kan zitten en dat kan een goed en kwaliteitsvol programma worden.