Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sdz199214 apr 2021, 19:40

 66
Lennart tegen Sven met zijn croques "wandelde gij maar naar de kiekens jong" haha zalig
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2021, 21:43

 2834  Uma
JBB schreef: 14 apr 2021, 17:28 Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vind het wel leuk om dit eens te zien. Totaal andere sfeer dan wat je in het programma zelf ziet:

https://www.youtube.com/watch?v=lvuyEOtZ1sU
Ik geniet bijna meer van zo'n behind the scenes beelden dan van de reeks zelf.
De reeks, dat is over opdrachten en spanning en verraad ontmaskeren en zo. Maar die blik achter de schermen... Bezorgen me echt een goed gevoel soms. Ook nu weer. En het doet altijd deugd om te zien dat de groep toch goed samenhangt, ook al lijkt dat tijdens opdrachten soms anders.
Gebruikersavatar

Skaeg14 apr 2021, 22:24

 108
Wat ik wel interessante informatie vind: Lennart die zou praten in zijn slaap. Alé je moet maar iets teveel zeggen he.
Gebruikersavatar

JBB14 apr 2021, 23:20

 439  Uma
Cedric schreef: 14 apr 2021, 21:43 Ik geniet bijna meer van zo'n behind the scenes beelden dan van de reeks zelf.
De reeks, dat is over opdrachten en spanning en verraad ontmaskeren en zo. Maar die blik achter de schermen... Bezorgen me echt een goed gevoel soms. Ook nu weer. En het doet altijd deugd om te zien dat de groep toch goed samenhangt, ook al lijkt dat tijdens opdrachten soms anders.
Ik vind dat ook gewoon interessant om eens te zien hoe die mensen zich buiten de opdrachten gedragen. We komen zo toch weer iets meer te weten in onze zoektocht naar de mol dan door enkel naar het programma te kijken 🙂

Ik krijg de indruk dat bv. Philip precies echt een heel toffe kerel is, met wat speciale trekjes (en hij weet dat zelf ook, wat erg belangrijk is daarbij 😜). En hoe hij echt schrik heeft om af te vallen (niet qua gewicht maar in het spel haha). Bevestigt voor mij dat hij totaal geen mol type is.

Wat me bij Jasmien opviel was dat ze al begon over wie de "wijndrinkers" zijn in hun groep (volgens mij vóór er sprake was van de opdracht met de wijnglazen), en zichzelf er zeker bij vermeldt.
Gebruikersavatar

mjohlan15 apr 2021, 18:08

 328  Yens
Cedric schreef: 14 apr 2021, 21:43 Ik geniet bijna meer van zo'n behind the scenes beelden dan van de reeks zelf.
De reeks, dat is over opdrachten en spanning en verraad ontmaskeren en zo. Maar die blik achter de schermen... Bezorgen me echt een goed gevoel soms. Ook nu weer. En het doet altijd deugd om te zien dat de groep toch goed samenhangt, ook al lijkt dat tijdens opdrachten soms anders.
100% gelijk. Steeds met een grote dosis humor en als je ze wekelijks onmiddelijk na de aflevering op tv bekijkt geven ze toch een completer beeld van sommige proeven.
En dat laatste zouden er hier wat meer mogen doen, kwestie wat minder vergezochte zaken te moeten zien verschijnen op het forum.
Nu het is wel sympathiek van de GoPlay-Telenet-familie dat nu ook onze Nederlandse vrienden en de non-Telenetters deze scenes in hun geheel te zien krijgen. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2021, 11:15

 3547  Sven
Dat kan gerust met het geluid uit 😜
Gebruikersavatar

Davy18 apr 2021, 11:18

Site Admin  1167  Uma
Hoe gaan we dan die telefoontoetsen horen?
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2021, 11:18

 3547  Sven
Ok, jij doet het geluid, zal ik de beelden checken? 😛
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13