Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen12 apr 2021, 02:00

 187  Uma
In het fragment van aflevering 5 zag ik Takeo Ischi voorbij komen. Een geïmmigreerde Japanner die Duitse liedjes zingt. Zijn bekendste is misschien wel de New Bibi Hendl (chicken yodeling). Het lijkt erop dat ze een videoclip moeten opnemen met het nummer ‘Der Maulwulf’ (oftewel de mol). Online is (nog niets) te vinden. Uitkijken naar komende komende zondag!

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=Ppm5_AGtbTo
Gebruikersavatar

IByte12 apr 2021, 12:25

 12
Ik geloof dat ik Takeo Ischi wel eens in het Nederlandse reisprogramma 3 Op Reis gezien heb.
Gebruikersavatar

Taupe07712 apr 2021, 13:03

 767  Yens
Jodelen ... mmmm ... was het niet Annelotte die al eens toonde hoe het moest?
Gebruikersavatar

JBB14 apr 2021, 17:28

 439  Uma
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vind het wel leuk om dit eens te zien. Totaal andere sfeer dan wat je in het programma zelf ziet:
Gebruikersavatar

ex-molinator14 apr 2021, 18:00

 3483  Uma
JBB schreef:Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vind het wel leuk om dit eens te zien. Totaal andere sfeer dan wat je in het programma zelf ziet:
Goh, ik vind het niet echt een andere sfeer. De afleveringen zelf bevatten toch ook een paar ontspanningsmomenten.
In ieder geval hartverwarmend, ontspannen, grapjes makend.

Toch knap hoe het casting team telkens 10 vreemden bij elkaar kan brengen die samen sfeer maken (in de positieve zin).
Gebruikersavatar

mjohlan14 apr 2021, 18:28

 328  Yens
JBB schreef: 14 apr 2021, 17:28 Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vind het wel leuk om dit eens te zien. Totaal andere sfeer dan wat je in het programma zelf ziet:
Voor mij horen die hier perfect thuis, JBB. 👍🏻 In die 50 minuten zit er toch een pak informatie welke we maar zelden te zien of te horen krijgen. Het kijkt vlotjes weg en is best humoristisch. Ennu maar hopen dat ze in het volgende seizoen effectief iets met konijnen of goudvissen doen. 🙂
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13