Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mjohlan14 mar 2021, 22:51

 328  Yens
Op Telenet TV-theek al 2 extra clips “Behind the scene” (telkens 5 minuten). Eentje betreft de selectie van kandidaten en de andere de organisatie/opbouw start reeks door productieteam. Bijkomende interessante info. Hopelijk krijgt iemand ze op het web.😎
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2021, 08:27

 3423  Yens
@mjohlan
Klopt, die "behind the scenes" filmpjes, zijn echt interessant om te bekijken. Je krijgt een inkijk in hoe het selectieproces verloopt en hoe het programma tot stand komt. Ik heb even gecheckt of die filmpjes ook op goplay.be te vinden zijn, maar dat is niet zo. Misschien later?

Je kon ook uitgebreidere filmpjes van de kandidaten bekijken, maar die staan ook wel op goplay.be.

Ik verwacht dus, dat de "Telenet filmpjes" leuke extra's zijn, zonder dat ze Telenet abonnees, meer info geven over het spel zelf. Anders zou het wel een heel goedkope truc zijn om klanten naar Telenet te lokken.
Gebruikersavatar

mjohlan15 mar 2021, 17:13

 328  Yens
Jansen schreef: 15 mar 2021, 08:27 @mjohlan
Klopt, die "behind the scenes" filmpjes, zijn echt interessant om te bekijken....
... Anders zou het wel een heel goedkope truc zijn om klanten naar Telenet te lokken.
🤯Het laatste blijkt spijtig genoeg waar te zijn. De clips vandaag gepost op GoPlay zijn ongeveer 1/4 van deze beschikbaar met TV-abonnnement. 😭
Ik vind dit voornamelijk spijtig voor onze Nederlandse vrienden/collega molloten.
Zo ken ik iemand bij Trust Nobody (btw. een prima podcast op donderdag) die wel kickt op achtergrondinfo zoals "de openingsproef werd gefilmd met 3 drones" of "in het totaal werden er 50 camera's ingezet".
Maar hij zal dit jaar wel zeer blij zijn met zo'n Sven uit Aalst.
Ook zo'n carnavaleske type. Hopelijk volstaat voor onze noorderburen de ondertitels. 😃
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2021, 17:21

 3423  Yens
@mjohlan
Het zou nog erger zijn als je echt belangrijke informatie enkel op Telenet zou kunnen vinden. Dat zou ik echt onrechtvaardig vinden. Het blijft in elk geval een beetje goedkoop ook al ben ik zelf Telenet klant.
Gebruikersavatar

mjohlan15 mar 2021, 18:18

 328  Yens
Nu ik lees hiernet (https://www.goplay.be/de-mol/dit-kan-je ... t-tv-theek) dat zelfs het interview me de afvaller exclusief is voor de "eigenaars" van De Mol-zone Telenet TV-Theek.
Pfff... dan is Avro Tros een stuk eerlijker naar ons Vlamingen toe (zeker met een goede VPN-er).
Oké de NPO is een openbare omroep (staatsgeld) en GoPlay is een commerciële zender die zijn inkomsten moet genereren uit reclame. Maar ik gruwel van zo'n "platte koppel-commerce".
Ik hoop snel op beterschap of alternatief hier voor de nederlandse molloten.
Einde discussie voor nu, want een beetje off-topic 😃
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2021, 09:54

 3547  Sven
zou dat ook niet op GoPlay komen? zou stom zijn van niet, om volk naar hun site te lokken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13