Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric16 mar 2021, 21:57

 2834  Uma
Vermoljoen schreef: 15 mar 2021, 12:47 Zo reageerden de 10 kandidaten op het nieuws dat ze geselecteerd zijn
➡️https://www.goplay.be/video/de-mol/zo-r ... teerd-zijn

Achter de schermen van De Mol: zo werden de kandidaten geselecteerd
➡️https://www.goplay.be/video/de-mol/acht ... selecteerd
Net bekeken. Erg leuk om dergelijke inzichten te krijgen! Mooi dat dit gedeeld wordt.
En ik maar denken dat je gewoon op gesprek mocht... Mag je daar films gaan proberen uitbeelden 😀
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2021, 08:45

 3547  Sven
heb ik dus ook gedacht e 😀 dacht van dat is daar altijd serieus, maar blijkbaar dus niet 😛
Gebruikersavatar

Cedric19 mar 2021, 11:31

 2834  Uma
masterveecee schreef: 19 mar 2021, 11:14 https://www.goplay.be/video/de-mol/zo-b ... van-de-mol
En dan moogt ge met zo'n filmkes eigenlijk geen rekening houden, zitten daar wel opvallende quotes tussen...

Dit zou vlak voor de start moeten zijn, hoor je dergelijke quotes:
- Dami die alles in die kamer al aan het analyseren is... Volop aan opdrachten bezig?
- Philip zijn "Misschien later" (weet hij al meer?)
- Sven: "Ik heb mij niet voorbereid want ik weet niet wat ik ga moeten doen" (kwestie van je onverdacht te maken kan dit tellen)
- Lennart die nerveus is, deo spoot wegens uitbrekend angstzweet (komt onverdacht over)
- Jasmien met haar gevoel dat ze snel terug thuis zal zijn (komt ook onverdacht over)
- Samina is "gezond zenuwachtig" (goed voorbereid?)
- Jens komt ook erg on-Mols over

Het spel is nog niet begonnen en ik begin al in een Sventunnel te zitten... Ik vond hem het minst te vertrouwen bij de kandidatenfilmpjes en nu zeg hij weer zo iets wat bij mij nogal fake overkomt...
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2021, 13:27

 2354  Uma
Altijd leuk die extra beelden! Hopelijk gaat de Molzone van Telenet geen te grote invloed hebben zodat we toch weer wekelijks 1 à 2 video's kunnen zien.
Gebruikersavatar

Klaartje19 mar 2021, 17:31

 2245  Uma
Cedric schreef: 19 mar 2021, 11:31 En dan moogt ge met zo'n filmkes eigenlijk geen rekening houden, zitten daar wel opvallende quotes tussen...

Dit zou vlak voor de start moeten zijn, hoor je dergelijke quotes:
- Dami die alles in die kamer al aan het analyseren is... Volop aan opdrachten bezig?
- Philip zijn "Misschien later" (weet hij al meer?)
- Sven: "Ik heb mij niet voorbereid want ik weet niet wat ik ga moeten doen" (kwestie van je onverdacht te maken kan dit tellen)
- Lennart die nerveus is, deo spoot wegens uitbrekend angstzweet (komt onverdacht over)
- Jasmien met haar gevoel dat ze snel terug thuis zal zijn (komt ook onverdacht over)
- Samina is "gezond zenuwachtig" (goed voorbereid?)
- Jens komt ook erg on-Mols over

Het spel is nog niet begonnen en ik begin al in een Sventunnel te zitten... Ik vond hem het minst te vertrouwen bij de kandidatenfilmpjes en nu zeg hij weer zo iets wat bij mij nogal fake overkomt...
Sven is wel heel erg op zijn hoede, vind ik, door te vragen: "Ben je al aan het filmen?" Is het om tijd te winnen om te kunnen nadenken over zijn antwoord op haar vraag of hij zich voorbereid heeft? Komt toch niet over als kandidaats gedrag.
Sommigen zijn heel relaxed, zoals Kevin, die Netflix aan het kijken was en Annelotte die wat heeft zitten slapen, fitnessen en een boekje lezen, no stress bij haar. Of Philip die heeft gedanst in die lege betegelde ruimte waar alleen maar een stoel staat. Anderen voelen blijkbaar toch iets meer spanning in de laatste uren voor de start, zoals Dami, Lennart, Samina.

Ieder persoon gedraagt zich anders in zulke omstandigheden, valt weinig meer over te zeggen.
Ik hoop in elk geval dat er geen belangrijke informatie gestoken gaat worden in filmpjes die niet iedereen kan zien.

Alleen valt het me op dat ze blijkbaar toch weten waar ze (geografisch gezien) zitten, tenminste dat leid ik af uit de woorden van Jasmien, die zegt dat ze "nog dicht bij huis zijn". Ze zitten daar nochtans in een lege, ongezellige, ongemeubelde (op die ene stoel na) koud aanvoelende kamer "opgesloten en afgezonderd", het heeft bijna iets gevangenisachtigs.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2021, 18:16

 8153
Vermoljoen schreef: 15 mar 2021, 12:47 Zo reageerden de 10 kandidaten op het nieuws dat ze geselecteerd zijn
➡️https://www.goplay.be/video/de-mol/zo-r ... teerd-zijn

Achter de schermen van De Mol: zo werden de kandidaten geselecteerd
➡️https://www.goplay.be/video/de-mol/acht ... selecteerd
Ze blijven altijd hangen 😥

masterveecee schreef: 17 mar 2021, 08:45 heb ik dus ook gedacht e 😀 dacht van dat is daar altijd serieus, maar blijkbaar dus niet 😛
Je maakt dus nog kans 😉
Gebruikersavatar

mjohlan19 mar 2021, 21:03

 328  Yens
Cedric schreef: 19 mar 2021, 11:31 En dan moogt ge met zo'n filmkes eigenlijk geen rekening houden ...
Je hebt hier meer dan overschot aan gelijk. Maar zo'n filmpje leent zich nu net tot een verscheidenheid aan conclussies. Enkele persoonlijke bevindingen/impressies:
  • Muziek: Mr. Moustafa - OST The Grand Budapest Hotel (2014) - Componist: Alexandre Desplat 😍
  • Decor: In de kamers van Jasmien en Lennart, en waarschijnlijk ook van Samina, is het buitenraam verduistert aan de binnenzijde met een zwarte pvc-folie van het merk ******** 😏
  • Casting: 90% van de kandidaten is uitgedost in sportieve outdoorkledij, behalve Katrien die blijkbaar van mening was een soort kersttrui in september modieuzer staat in een ondergelopen maisveld en niet verder kwam tot de worden "coucou". 🙂
Gebruikersavatar

köfte19 mar 2021, 23:01

 47
Die "coucou" kwam volgens mij van achter de camera.


(🤔 En dat past merkwaardig genoeg in mijn TNVH-post)
Gebruikersavatar

mjohlan20 mar 2021, 08:19

 328  Yens
(🤔 En dat past merkwaardig genoeg in mijn TNVH-post)
Ja, met die "koekoek" kunnen we in de TNVH-thread wel wat theoriën uitbroeden.

(Achteraf wel gezien dat ik daar fout zat. Ze zegt wel degelijk "hallo". Thanks voor de correctie 👍🏻)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2021, 16:30

 8153
Klaartje schreef: 19 mar 2021, 17:31 Sven is wel heel erg op zijn hoede, vind ik, door te vragen: "Ben je al aan het filmen?" Is het om tijd te winnen om te kunnen nadenken over zijn antwoord op haar vraag of hij zich voorbereid heeft? Komt toch niet over als kandidaats gedrag.
Mateo schreef: 15 mar 2021, 22:45 Sven zegt in dit artikel: 'Ik denk dat alle negen kandidaten de mol kunnen zijn.'
Als Sven de mol is, zouden ze dat dan tonen? Ze kunnen dan toch gemakkelijk tegen Sven zeggen "Kom, zeg eens iets anders"?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13