Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollander10 mei 2021, 14:06

 8  Sven
Is het iemand hier ook opgevallen dat Sven het voorstel voor de laatste groepsknuffel deed, terwijl hij deze in het begin zo verschrikkelijk vond! Blijkbaar heeft hij tijdens de reis toch iets geleerd 😉
Gebruikersavatar

Zico10 mei 2021, 15:24

 30
Sven heeft inderdaad de beste character arc van alle kandidaten dit seizoen. De cirkel is rond.
Van 'gehaat' om zijn 'arrogante' attitude naar geliefd om zijn eerlijkheid, grappige opmerkingen, gezichtsuitdrukkingen en toch wel zachte binnenkant. Hij is volgens mij de enige die het hele seizoen lang telkens de waarheid sprak en geen mens die hem geloofde. 😂
'K had het hem echt gegund!
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 18:26

 3483  Uma
Zico schreef: 10 mei 2021, 15:24 Sven heeft inderdaad de beste character arc van alle kandidaten dit seizoen. De cirkel is rond.
Ik snap wat je bedoelt maar voor mij was het geen character arc. Ik had meteen door dat er binnen dat ruwer uiterlijk een heel sympathiek innerlijk was/is. En zoals ik al eerder vermeld heb: als het er op aan komt is hij wel no nonsense.
En het selectie-team had dat duidelijk ook gezien.
DE deelnemer van dit seizoen waar ik het meest voeling bij heb (Isidoor had maar op die rode knop moeten drukken 😛 ) .
Gebruikersavatar

Swimsys.nl12 mei 2021, 20:19

 47  Emanuelle
Jammer dat die laatste niet te zien is in Nederland😜
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2021, 20:23

Site Admin  1167  Uma
Ja dat zou wel kunnen. Niet alle video's op de goplay website zijn te bekijken in het buitenland.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mei 2021, 17:35

 2354  Uma
Ooohhh zo mooi weer dat ‘Everybody Knows’ weer wordt gebruikt en GDC weer de voice-over is (en Samina beetneemt 😂). Dat maakt de cirkel helemaal rond 👏🏻
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13