Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2021, 18:55

 2245  Uma
chicawah.janssen schreef: 20 mar 2021, 16:30 Als Sven de mol is, zouden ze dat dan tonen? Ze kunnen dan toch gemakkelijk tegen Sven zeggen "Kom, zeg eens iets anders"?
Inderdaad, je hebt gelijk. Ze zouden het er gewoon kunnen uitknippen. Daarom hecht ik ook geen belang aan wat er te zien en te horen is in dat extra beeldmateriaal, dat niet op tv komt.
Gebruikersavatar

lucu20 mar 2021, 23:03

 551  Sven
Klaartje schreef:Daarom hecht ik ook geen belang aan wat er te zien en te horen is in dat extra beeldmateriaal, dat niet op tv komt.
And rightly so. De makers hoeven zelfs niet eens de moeite te doen om zijsporen op te zetten. Eén van de vele charmes van dit programma is dat vele kijkers dat zelf wel doen. Om het even welk beeldmateriaal triggert hun vindingrijkheid en nog voor er één aflevering uitgezonden is hebben sommigen hun mol al te pakken! Benieuwd wie er op zondagavond zoal uit de zetel dondert van verbazing als zijn/haar mol op een rood scherm wordt getrakteerd... 😲

Je kan natuurlijk ook, zoals sommigen op dit forum met bravoure doen, al die wilde veronderstellingen en theorieën met een vette knipoog overwegen en er een hilarisch TNVH-topic van maken. 😉
Gebruikersavatar

Mateo21 mar 2021, 19:38

 870
Jansen schreef: 20 mar 2021, 18:36 @chicawah.janssen
Beste collega, ik zou zelfs meer zeggen... dat ze dat zeker zouden doen 😉
In een latere variant is dat onderste deel met die tekst er ook afgehaald, meen ik me te herinneren. 😉

Weet even niet meer zeker of dat in hetzelfde artikel was, of elders. De tweede 'variant' stond bij voorstelstukjes van de kandidaten, dat weet ik nog wel.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh23 mar 2021, 11:17

 344  Sven
chicawah.janssen schreef: 20 mar 2021, 16:30 Als Sven de mol is, zouden ze dat dan tonen? Ze kunnen dan toch gemakkelijk tegen Sven zeggen "Kom, zeg eens iets anders"?
Nee, denk ik niet. Als Sven de mol is (wat ik niet hoop) en hij zegt iets op beeld wat hem kan ontmaskeren, dan doen ze het gewoon opnieuw en zenden ze versie 2 uit.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2021, 13:01

 2354  Uma
😂😂😂
Gebruikersavatar

Heinz24 mar 2021, 13:02

Forum veteraan  427  Uma
Davy schreef: 24 mar 2021, 12:48 https://www.wieisdemol.be/video/122/phi ... met-speech
Oei, nu is Philip wel echt mijn (wens)mol. Die man lag al meteen goed in de groep, maar met zo'n prachtige speech vanuit kandidatenperspecief geschreven maakt hij zich vast totaal onverdacht bij velen.
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2021, 13:07

 1111  Uma
@Davy Haha, Lennart en Sven die de dames afluisteren.
En Katrien die zo leuk piano kan spelen. Echt een dame van niveau!
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2021, 13:29

 2354  Uma
Die video’s van achter de schermen op Telenet zijn wel echt de moeite waard om eens te zien! Interessant om deze beelden te zien, enkel jammer dat ze niet online verschijnen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13