Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mei 2021, 22:31

 2354  Uma
Super gedaan weer! Oprecht heel interessant om naar te luisteren! 👏🏻

mjohlan schreef: 07 mei 2021, 16:15 👏🏻 Toffe interviews in een leuke montage. Bedankt. 👍🏻 En please, please, please, volgend jaar een wekelijkse videoblog "De Mol" van je op YouTube. Je doet dit perfect en zeker evengoed dan andere "fenomenen" aldaar. 😃
100% voorstander hiervan! 😍
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mei 2021, 16:54

 2354  Uma
Kan wel een geniale afleidingsmanoeuvre zijn!
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 21:55

 3547  Sven
Vermoljoen schreef: 08 mei 2021, 16:54 Kan wel een geniale afleidingsmanoeuvre zijn!
al was het dan weer wél opvallend dat Lennart Driesen zonder kostuum richting Duitsland trok, en dat als mol zijnde, terwijl het spel altijd in in galathema eindigt. “Daar begreep ik dus niets van”, zucht Sven Uyttersprot, die het hele seizoen de kamer deelde met de mol. “Ik dacht: wat kom jij hier dan doen?” Driesen countert de verliezend finalist: “Ik ben maar een simpele Kempenzoon. Ik had gewoon geen kostuum. Als ik een kostuum zou kopen, zou mij dat pas verdacht maken. Daaruit had mijn omgeving kunnen afleiden dat ik zeker van de finale was en dus de mol.”
😉

Davy schreef: 09 mei 2021, 21:48 Reacties van De Mol en de finalisten

https://www.wieisdemol.be/video/200/len ... g-bekennen
Echt, gewoon puzzelstukjes wegmoffelen! 😀 Zalig
Gebruikersavatar

Yvo09 mei 2021, 22:29

 1111  Uma
Dat interview met Lennart...
Het lijkt wel of hij een andere persoon is.
Hij kan denk ik wel acteur worden. Zich bij momenten zo goed van den domme houden.
Om nog maar te zwijgen van het onder de radar blijven.
Proficiat Lennart man! Ik applaudisseer voor jou!
👏👏👏
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2021, 22:55

 2834  Uma
Net het interview met Sven bekeken (de rest volgt).
Had er nog niet bij stilgestaan maar inderdaad fantastisch dat net dit weekend de terrassen weer open mochten.
Benieuwd of ze dan ook gisteren al die reünie gedaan hebben...
Moet geweldig geweest zijn om als eerste terraske sinds de lockdowns net deze reünie te hebben gehad!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 mei 2021, 23:47

 767  Yens
Iemand die ergens de promo voor volgende week kan vinden, die meteen na de aflevering op tv getoond werd? Op de site van goplay lijk ik die op het eerste zicht niet te vinden en hij staat ook niet mee aan het einde van de aflevering.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13