Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy15 mar 2021, 21:02

Site Admin  1167  Uma
Een nieuwe blogpost geschreven, molschilderij gemaakt, leuke youtubevideo opgenomen of Gilles geboetseerd in feta? 🤯
Dan is dit hét topic om het eindresultaat te delen met onze streng maar rechtvaardige forumleden

🏆 Molforum's got talent 👊
Gebruikersavatar

gido.verheijen16 mar 2021, 13:07

 27  Uma
Net zoals voorgaande molseizoenen maak ik ook dit jaar weer video's op mijn YouTubekanaal over De Mol.
Hierin bespreek ik opvallende molacties en theorieën van molloten.


De 0 aflevering gaat over wat we kunnen verwachten met hier en daar al een verborgen aanwijzing!
Gebruikersavatar

gido.verheijen23 mar 2021, 11:55

 27  Uma
De eerste aflevering van De Mol 2021 is geweest.
Een bomvolle aflevering, daarom genoeg om over na te praten!


Ik behandel de beste Hints en Theorieën die kijkers en forumgebruikers van wieisdemol.be is opgevallen!
Gebruikersavatar

Addow24 mar 2021, 08:15

Molerator  377  Yens
Zulke creatieve intiatieven zijn altijd leuk en moeten gewoon aangemoedigd worden. Niet alleen de spelvreugde, maar vooral de ontwikkelvreugde is gewoon al fun op zich.

@Wim_. Ik ga het wellicht ook dit jaar niet spelen (ik heb nog steeds geen vrienden 🤓🤷🏻‍♂️), maar dat wil niet zeggen dat ik er geen dankbaarheid voor mag tonen. Tof!
Maar die gTLD.... foei! 🤨
Gebruikersavatar

Wim_24 mar 2021, 12:53

 10  Uma
ADDOW schreef:24 mar 2021, 07:36 Zulke creatieve intiatieven zijn altijd leuk en moeten gewoon aangemoedigd worden. Niet alleen de spelvreugde, maar vooral de ontwikkelvreugde is gewoon al fun op zich.

@Wim_. Ik ga het wellicht ook dit jaar niet spelen (ik heb nog steeds geen vrienden 🤓🤷🏻‍♂️), maar dat wil niet zeggen dat ik er geen dankbaarheid voor mag tonen. Tof!
Maar die gTLD.... foei! 🤨
Bedankt 😃Zoiets als dit is ideaal om eens met andere/nieuwe technologieën te werken (ipv de 100ste todo app) !
Gebruikersavatar

gido.verheijen31 mar 2021, 03:09

 27  Uma
De tweede aflevering wist gek genoeg het niveau van aflevering 1 te evenaren!
Wat een geweldige aflevering met mooie opdrachten met als kers op de taart een spannende eliminatie.


Bekijk de Hints en theorieën over aflevering 2:
Gebruikersavatar

KimsVlog31 mar 2021, 13:51

 1
Ook dit jaar maak ik weer met veel plezier Mol video's en neemt jullie mee in mijn theorieën.
Zoals altijd zal ze iedere week de beste, leukste en meest gekke reactie van haar kijkers bespreken.
Super leuk, veel kijk plezier.
Gebruikersavatar

Davy06 apr 2021, 17:28

Site Admin  1167  Uma
Ziet er goed uit @Lowie
Kan je er zo'n 17.000 bakken, dan kunnen we hier op het forum ook eens proeven? 😉