Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee18 mar 2021, 15:50

 3547  Sven
Het stukje van de aflevering van zondag, waar iedereen beweert De Mol niet te zijn:

Wat mij opvalt als ik de kandidaten bekijk, is dat Jens wel zenuwachtig met zijn been "wipt". Zenuwen tijdens het liegen?
Of vallen er andere zaken op?
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2021, 17:30

 344  Sven
Ik vond die 'komt dat over' verdacht. Kan echt zo'n stukje zijn dat later DE hint blijkt te zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2021, 17:39

 8153
Goh, ter zin eht mensen die altíd wippen. Ik zou daar niets ahter zoeken wêh.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2021, 17:47

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Goh, ter zin eht mensen die altíd wippen. Ik zou daar niets ahter zoeken wêh.
Maar ik ken er niet veel die dat voor de camera doen op een publieke omroep.
Alléz, ik bedoel dat wij thuis wel een afspraak hebben dat er niet gefilmd worden als we ....
Gebruikersavatar

miemelaar21 mar 2021, 22:22

 5
Alleen Dami, Samina, Katrien, Kevin en Jasmien beantwoorden rechtstreeks de vraag of ze de mol zijn ja of nee. De rest geeft redenen waarom ze wel of niet een goede mol zouden zijn. In het midden van diegene die de vraag rechtstreeks beantwoorden staat Katrien...
Gebruikersavatar

stijn.bonte21 mar 2021, 22:43

 12
En Gilles zei aan het begin “met een mol in ons midden”
Dit was ook een hint in de Nederlandse De Mol.
Gebruikersavatar

vasQuez22 mar 2021, 08:17

 20
Zou nog perfect de Mol kunnen geweest zijn, met die 'extra' mol (die dan Noah zou zijn), maar daar hecht ik niet veel geloof aan.

Denk dat dit simpelweg gedaan is om te voorkomen dat 1 kandidaat al bij aflevering 1 meteen afgeschreven zou worden.
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2021, 12:55

 2834  Uma
Ook na een nachtje erover slapen blijf ik het gigantisch klote vinden voor Jens.
De meest klote manier om uit het spel te gaan ooit. Niet alleen als eerste aanvaller, maar ook nog voor het spel goed en wel begonnen is. Zijn Molavontuur zat er al op in godbetert Liedekerke.. Niet eens het land uit geraakt.

Mocht ik weten hoe, ik startte een petitie om ervoor te zorgen dat hij volgend seizoen zéker mee mag. Hij verdient een tweede kans 😛
Zou me ook niet verbazen als hij van alle 10 (enfin, 11) kandidaten veruit de grappigste/plezantste was.

Ach ja, toch trots dat er een Ieperling heeft meegedaan aan De Mol, ook al was het maar voor even..