Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric10 sep 2021, 15:38

 2834  Uma
Kruipdier schreef: 09 sep 2021, 19:30 Hey
Ik heb een ander stelling . Ik hoor hier van veel mensen dat ze nog altijd geen antwoord gekregen dat ze er bij zijn of niet of dat ze niet geslecteerd zijn of op gesprek mogen gaan of nee , maar kan het niet zijn misschien door Corona dat als wat verlaat is en dat ze af wachten wat mag en niet mag ! En in plaats dat ze vertrekken in september , dat ze later vertrekken! En dat selectie ook later vallen . Ik weet het niet is juist een stelling! Ik hoop dat jullie rap antwoord krijgen en volgend jaar ga ik mij kans ook is wagen en mij is schrijven ! Veel succes aan de deelnemers ! En het zal weer top seizoen zijn !
Het kan natuurlijk, maar het zou mij heel sterk verbazen eigenlijk. Bij vorige editie was er ook corona en hebben ze alles gewoon kunnen laten doorgaan op het voorziene moment, zij het op een andere bestemming. Dat zal nu niet anders zijn.
Gebruikersavatar

Pannekoekeeeeeh13 sep 2021, 17:28

 1
Hoewel ik weet dat ik niet zal meedoen, weet ik van iemand anders dat deze zijn/haar response nog niet heeft gekregen. Er zit momenteel een gat van 3 dagen. Beetje vreemd.
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander20 sep 2021, 10:58

 11  Emanuelle
Ik snap dat er wat mysterie om de start en inschrijvingen enzo moet zijn, maar vind het niet netjes als men inderdaad nog niets heeft vernomen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8