Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 mei 2021, 14:17

 1690  Sven
Cedric schreef: 10 mei 2021, 13:53 Pfff, het kriebelt toch weer om toch nog in te schrijven. Maar wat voor zin heeft het als je sowieso al weet dat je toch niet kan meedoen..
FOMO heet dat dan zeker? Fear of missing out.. Ergens in je achterhoofd denken van "jama, wat als ze net nu naar Australië of Nieuw-Zeeland gaan en je dat dan mist..".
F*cking hell zeg. Kan iemand even een off-switch komen installeren voor mijn brein zodat ik die nu en dan eens kan uitzetten? 😛
Gewoon doen.
Gebruikersavatar

BobbyB10 mei 2021, 14:21

 12
Voor zij die benieuwd zijn naar de vragen, maar niet het formulier willen invullen (zelfs geen e-mailadres):

https://imgur.com/a/Zg0RHow

Ze vragen expliciet of je ingeënt bent voor Covid-19 (en indien nee: wil je niet of nog niet uitgenodigd?).
Gebruikersavatar

IkBenDeMol10 mei 2021, 14:38

 287
Niet dat ik het overweeg maar ik ben veeeel te saai voor zoiets 😂

Ik zou al opgeven na een vraag of tien.
Gebruikersavatar

Molisa10 mei 2021, 14:56

 7  Uma
Cedric schreef: 10 mei 2021, 13:53 Pfff, het kriebelt toch weer om toch nog in te schrijven. Maar wat voor zin heeft het als je sowieso al weet dat je toch niet kan meedoen..
FOMO heet dat dan zeker? Fear of missing out.. Ergens in je achterhoofd denken van "jama, wat als ze net nu naar Australië of Nieuw-Zeeland gaan en je dat dan mist..".
F*cking hell zeg. Kan iemand even een off-switch komen installeren voor mijn brein zodat ik die nu en dan eens kan uitzetten? 😛
Beter inschrijven en geen spijt moeten hebben achteraf! Dan kan je jezelf tenminste geruststellen dat je het hebt geprobeerd.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 15:00

 3547  Sven
Cedric schreef: 10 mei 2021, 13:53 Pfff, het kriebelt toch weer om toch nog in te schrijven. Maar wat voor zin heeft het als je sowieso al weet dat je toch niet kan meedoen..
FOMO heet dat dan zeker? Fear of missing out.. Ergens in je achterhoofd denken van "jama, wat als ze net nu naar Australië of Nieuw-Zeeland gaan en je dat dan mist..".
F*cking hell zeg. Kan iemand even een off-switch komen installeren voor mijn brein zodat ik die nu en dan eens kan uitzetten? 😛
Kijk! A je gij 't oet, dan ikke wok. Wa pijsde? 😛
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 15:54

 2834  Uma
Maja, tenzij ze de volledige reis eens voor half september afwerken kan ik sowieso niet deelnemen. Maar daar lijkt het niet op aan het inschrijvingsformulier te zien (ze hebben het nog over "dit najaar" wat ik begrijp als "vanaf september".)
En zelfs voordien ligt moeilijk door privéomstandigheden..
Gebruikersavatar

Cedric07 jun 2021, 11:41

 2834  Uma
Cedric schreef: 09 mei 2021, 21:56 De inschrijvingen zijn geopend.
Hier kan je je inschrijven: https://www.goplay.be/de-mol/schrijf-je ... van-de-mol
De deadline is 7 juni om 12 uur 's middags.
Ik dacht mensen hier nog een reminder te sturen over het feit dat de inschrijvingen binnen 20 minuten afsluiten, maar blijkbaar is de deadline met 25 uur verlengd..

https://www.goplay.be/de-mol/schrijf-je ... van-de-mol
Gebruikersavatar

Janneman07 jun 2021, 12:03

 50  Yens
Hoe komt dat ze het hebben verlengd? Er was toch tijd genoeg deze keer? 🤔
Gebruikersavatar

Cedric08 jun 2021, 13:40

 2834  Uma
Pfff; ik heb mezelf weer keihard gekloot dus.
Ik ging me niet inschrijven; heeft ook geen zin want ik kan enkel deelnemen als ze de reis vóór september zouden doen (wat nog nooit gebeurd is).
Maar vanmiddag dan plots van gedacht veranderd en me toch nog willen inschrijven. 12u30 nog snel een filmke gemaakt, 5 minuten later aan de inschrijving begonnen, maar toen ik alles ingevuld had en wilde doorsturen, was de deadline voorbij en kon de inschrijving dus niet voltooid worden...
En nu heb ik er dus spijt van dat ik me niet eerder heb ingeschreven..
Belachelijk eigenlijk dat ik me nu zo enorm kut voel, terwijl ik toch al zeker wist dat ik niet kon meedoen..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8