Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2021, 10:53

 2834  Uma
Ik weet nog niet of ik vanavond live zal kunnen kijken, maar mocht het zo zijn dat de inschrijvingen weer gelimiteerd worden, zou iemand dan kunnen de volledige vragenlijst (met mogelijke antwoorden indien het geval) kopiëren en aan mij doorsturen?
Vind ik altijd leuk om even door te gaan en te zien wat er gevraagd wordt..
Indien de inschrijvingen niet gelimiteerd zijn zoals vorig jaar en we dus meer tijd hebben, zal ik zelf wel ergens een momentje vinden om de vragenlijst eens te checken.
(En neen, me inschrijven doe ik niet. Ik kan écht niet meedoen dit jaar.)
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant09 mei 2021, 11:25

 45  Uma
Openen de inschrijvingen meestal vanavond of pas volgende week?
Gebruikersavatar

Molan09 mei 2021, 11:43

 17
Ik denk toch dat ze de inschrijvingen steeds openen na de finale.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ze gaan doen om geen overrompeling van inschrijvingen te krijgen dit jaar. Aangezien ik ook niet live kan kijken vanavond, hoop ik dus dat er inderdaad meer tijd gegeven zal worden.
Eventueel kunnen ze u eerst een opdracht laten uitvoeren en wie erin slaagt, mag nadien de vragenlijst invullen om zich in te schrijven?
Gebruikersavatar

Molisa09 mei 2021, 23:11

 7  Uma
Ik blijf me toch afvragen hoe studenten hoger onderwijs 3 weken in het najaar wegblijven, welk waterdicht verhaal koppelen ze daaraan 😂
Gebruikersavatar

IkBenDeMol10 mei 2021, 09:08

 287
Vraag me wel af in welke mate de volgende editie al 'coronavrij' gaat kunnen zijn. Hopelijk volledig. 🙂

Al houdt dat hun niet tegen om nog altijd een fantastisch programma te maken natuurlijk. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 09:34

 3547  Sven
Enkel wie gevaccineerd is, kan mee 😛
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2021, 09:38

 3423  Yens
Ik dacht er al eens gezegd was dat ze tegen september klaar zouden zijn met de vaccinaties, oktober zal dan wel lukken denk ik 😉 .
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 09:38

 3547  Sven
Ja, maar niet iedereen laat zich vaccineren...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 13:37

 8153
@masterveecee Daar kiezen ze zelf voor hé? Toen ik naar Peru ging, was ik verplicht mij te laten vaccineren tegen gele koorts. Geen officiële gele kaart (bewijs dat je ingeënt bent tegen gele koorts) = het land niet in. Ik zou er echt geen probleem mee hebben als ze zeggen "niet gevaccineerd tegen Covid-19 = geen deelname aan De Mol".
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 13:53

 2834  Uma
Pfff, het kriebelt toch weer om toch nog in te schrijven. Maar wat voor zin heeft het als je sowieso al weet dat je toch niet kan meedoen..
FOMO heet dat dan zeker? Fear of missing out.. Ergens in je achterhoofd denken van "jama, wat als ze net nu naar Australië of Nieuw-Zeeland gaan en je dat dan mist..".
F*cking hell zeg. Kan iemand even een off-switch komen installeren voor mijn brein zodat ik die nu en dan eens kan uitzetten? 😛
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 13:56

 3547  Sven
Momentje, ik stuur iemand om op de knop te komen drukken...
Afbeelding

chicawah.janssen schreef: 10 mei 2021, 13:37 Ik zou er echt geen probleem mee hebben als ze zeggen "niet gevaccineerd tegen Covid-19 = geen deelname aan De Mol".
Nee, idd, en zo bedoelde ik het ook 😉 Ben het eens.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8