Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lara.vanhoeve22 apr 2021, 19:24

 6
@JBB

Wow ik vind het al chique dat je een gesprek hebt gekregen. Ik zou het toch nog eens proberen om me in te schrijven als ik jou was. Je hebt me echt massa's benieuwd gemaakt van jouw persoonlijke troef als kandidaat eigenlijk😂 I need to know now haha!

Bruno is trouwens ook meerdere keren op gesprek gegaan voor hij mee mocht doen. So please probeer nog eens!

@Skaeg

Ik heb deze zomer een operatie waardoor ik een jaartje zal moeten revalideren. Hopelijk kan ik na een jaartje en een half meedoen of mij Allenszins al inschrijven.

Kvraag mij wel af hoe je de mol moet combineren in de hoge school.
Gebruikersavatar

JBB23 apr 2021, 10:42

 439  Uma
lara.vanhoeve schreef: 22 apr 2021, 19:27 @JBB

Wow ik vind het al chique dat je een gesprek hebt gekregen. Ik zou het toch nog eens proberen om me in te schrijven als ik jou was. Je hebt me echt massa's benieuwd gemaakt van jouw persoonlijke troef als kandidaat eigenlijk😂 I need to know now haha!

Bruno is trouwens ook meerdere keren op gesprek gegaan voor hij mee mocht doen. So please probeer nog eens!

@Skaeg

Ik heb deze zomer een operatie waardoor ik een jaartje zal moeten revalideren. Hopelijk kan ik na een jaartje en een half meedoen of mij Allenszins al inschrijven.

Kvraag mij wel af hoe je de mol moet combineren in de hoge school.
Laten we zeggen dat het te maken heeft met mijn job 😜
Denk gewoon eens terug aan Pieter (Mexico), of Axel (Vietnam), of Hans (Zuid-Afrika)... Ik denk niet dat er bij die 10.000 jaarlijkse inschrijvingen veel priesters, lijnpiloten of professoren zitten. Bij mij iets gelijkaardigs dus, een relatief unieke job die me ook onmiddellijk een beetje verdacht zou maken in het spel.

Dat is natuurlijk iets dat je niet kan veranderen he, en gelukkig zijn er elk jaar ook genoeg kandidaten bij met een 'normalere' job (in tegenstelling tot priesters, lijnpiloten, of zelfs spoedartsen zoals Elisabet). Dus iedereen maakt een kans, maar ik denk wel dat je een voordeel hebt als je een beetje anders bent dan de rest.
Gebruikersavatar

lara.vanhoeve23 apr 2021, 16:30

 6
@JBB

Nu wil ik weten wat je doet haha. Ik heb zelf nog geen job want ik begin pas dit jaar aan de hoge school. Ik wil leerkracht middelbaar worden, redelijk basic denk ik. Ik denk wel dat mijn angst /fobie mij misschien wta uniek maakt. Tis echt schaamtelijk.
Gebruikersavatar

mjohlan23 apr 2021, 19:29

 328  Yens
JBB schreef: 23 apr 2021, 10:42 ...Bij mij iets gelijkaardigs dus, een relatief unieke job die me ook onmiddellijk een beetje verdacht zou maken in het spel...
Indien een optie, zou je het dan zo moeilijk hebben om 3 weken een ander beroep voor te liegen?
Bijvoorbeeld een groeten- en fruitboer met een master TEW. Moet toch kunnen, niet? 🙂
Gebruikersavatar

JBB23 apr 2021, 19:49

 439  Uma
masterveecee schreef: 23 apr 2021, 18:29 Da's duidelijk:
https://www.facebook.com/JBB.nl/

😃
Hahaha, gelukkig niet. Juridische toestanden, ik mag er niet aan denken 😂
Ik heb in ieder geval al genoeg gezegd, want ik hou graag toch een heel klein beetje anonimiteit over op internetfora.

@mjohlan 3 weken een ander beroep voorliegen, dat lijkt me doenbaar tijdens De Mol. Maar wat doe je dan wanneer het uitgezonden wordt en iedereen die je kent ziet dat je aan het liegen bent? 😜 En je beroep is ook maar 1 aspect, natuurlijk, er zijn denk ik veel belangrijkere eigenschappen om geselecteerd te worden voor de mol.
Gebruikersavatar

mjohlan23 apr 2021, 20:05

 328  Yens
Daar heb je wel een punt dat je familie, vrienden, collega's enz. het snel door zouden hebben. Dom van me, en een "De Gemaskerde Mol" zal ook al geen optie voor je zijn. 🙁🙄
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2021, 20:55

 8153
JBB schreef: 23 apr 2021, 10:42 Laten we zeggen dat het te maken heeft met mijn job 😜
Denk gewoon eens terug aan Pieter (Mexico), of Axel (Vietnam), of Hans (Zuid-Afrika)... Ik denk niet dat er bij die 10.000 jaarlijkse inschrijvingen veel priesters, lijnpiloten of professoren zitten. Bij mij iets gelijkaardigs dus, een relatief unieke job die me ook onmiddellijk een beetje verdacht zou maken in het spel.

Dat is natuurlijk iets dat je niet kan veranderen he, en gelukkig zijn er elk jaar ook genoeg kandidaten bij met een 'normalere' job (in tegenstelling tot priesters, lijnpiloten, of zelfs spoedartsen zoals Elisabet). Dus iedereen maakt een kans, maar ik denk wel dat je een voordeel hebt als je een beetje anders bent dan de rest.
Eureka! Je hebt een doctoraat geschreven over de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster! Ofwel ben je vrouwelijk en dan ben je een stripper in een nightclub. :mrgreen:
Gebruikersavatar

JBB23 apr 2021, 21:30

 439  Uma
chicawah.janssen schreef: 23 apr 2021, 20:55 Eureka! Je hebt een doctoraat geschreven over de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster! Ofwel ben je vrouwelijk en dan ben je een stripper in een nightclub. :mrgreen:
Een stripper in de mol, dat zou echt wel uniek zijn!
Als ik een man ben, is dat dan zoiets als een chippendale? 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2021, 22:38

 8153
🤣🤣🤣 Daar hadden we het gisteren net over Im Maulwurfshügel (ons stamcafé in het off-topic gedeelte van het off-topic forum).

JBB schreef: 23 apr 2021, 21:30 Een stripper in de mol, dat zou echt wel uniek zijn!
Als ik een man ben, is dat dan zoiets als een chippendale? 😂
@masterveecee 😉

Voor meer info over het doctoraat van @JBB :
http://kerkvanhetvliegendspaghettimonster.org/[newline]
BeaVer schreef: 23 apr 2021, 21:24 @chicawah.janssen hebben we ook meteen onze paaldanser gevonden. op naar het off-topic!

Sinds wanneer is ons stamcafé een nightclub?


Pffffffffffffff, mijn reacties staan nogal door elkaar maar ik heb geen zin om mijn pc/laptop op te starten om het fatsoenlijk te ordenen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8