Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta06 mei 2021, 13:49

 717  Sven
Wat maakt het feit dat ze de test invulden uit? Zolang ze hun scherm niet te zien kregen, waren ze automatisch door en hadden ze dus een de facto vrijstelling.
(Ok, normaliter valt er nog steeds iemand af als er 1 vrijstelling in het spel is, maar je snapt toch gewoon wel waarom ik die opdracht als "vrijstelling" klasseer?)
Gebruikersavatar

mjohlan06 mei 2021, 14:00

 328  Yens
molshoopje schreef: 06 mei 2021, 10:07 ...Allesinds ik vind niet dat de pasvragen en vrijstellingen het spel bederven want als je op de juiste mol zat bleef je toch sowiso in het spel?
Misschien uitzonderlijk, maar dit werd dit seizoen geheel ontkracht. Blijkbaar volstaat al een overijverige pseudo-mol zodat al die pasvragen/vrijstellingen vandaag irrelevant zijn. En indien een kandidaat op de mol zou "zitten", dan is het net aan die mol om zijn tactiek aan te passen waarbij voldoende af- en misleiding is in te bouwen.

Voor mij blijft het een topseizoen met verbazende twists en turns, leuke kandidaten en verfrissende opdrachten van een productieteam welke ons elk seizoen aangenaam weet te verrassen met vernieuwende ideeën en concepten. Ik hoop dat ze het nog jaren zo intens en verbasend blijven brengen. Ik geniet nog elke week weer van dat "opnieuw iets nieuws". Een reeks die ik zeker nog een paar keer geheel zal herbekijken.
Gebruikersavatar

JBB06 mei 2021, 14:55

 439  Uma
Tim Dex schreef: 05 mei 2021, 21:33 Visueel en vertelmatig (als dat het woord is) blijkt dit een fantastisch seizoen te zijn. Veel kleine grappige momentjes die goed in beeld komen.

Het grote minpunt blijft de overdaad aan pasvragen en vrijstellingen, zoals ook al door anderen vermeld. Maar ik blijf hopen dat het allemaal kadert in een groter plan. De finale-aflevering gaat volgens mij iets doen met Isidoor (en zijn rode knop) en al het geld dat verloren ging door pasvragen en vrijstellingen. Dat gaat dan allemaal als mogelijke prijs terugkomen en ze gaan Isidoor een aantal rode knoppen moeten laten indrukken om in mini-opdrachtjes opnieuw voor dat geld te kunnen spelen. Hoop ik 😀
Dat gaat wel om heel veel geld dan he 😂
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar we weten het bijna.

Die hond past trouwens ook bij mijn beschrijving van 'het seizoen van de chance'. Dat beestje moet straks op een rode knop duwen voor wie weet welke inzet. Dan mag je nog zoveel oefenen als je wil, als Isidoor een slechte dag heeft heb je pech 😜
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 22:07

 3547  Sven
Efkes deze hier al zetten:
Afbeelding

Wat een geweldig shot!!! (sorry zonder klank, maar toch).
Vraag mij af hoe ze dat gedaan hebben. De camera echt later verdraaien vanop afstand. Nice!!! 👍🏻👏🏻😎
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:10

 287
Een 360°-camera met afstandbediening? 😃
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 22:14

 3547  Sven
Waarschijnlijk 😀 Maar toch, goe gedaan
Gebruikersavatar

BobbyB09 mei 2021, 22:15

 12
Met een echte 360° heb je niet echt een afstandsbediening nodig... gewoon ergens plaatsen en achteraf kan je bewerken/knippen/draaien/monteren hoe je het wil. Je ziet ook de videokwaliteit iets naar beneden gaan als ze inzoomen op Annelotte (niet goed zichtbaar in de gif, maar op de tv viel het wel op).
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 22:33

 3547  Sven
Wat is er trouwens hier gebeurt met de drone??
Afbeelding


------------------------------------------------------------------


En dan voor de laatste keer (tenzij er in de reveal nog shots aan bod komen natuurlijk!!)
De wekelijkse ode aan onze cameraman Bram, met zijn drone!

Heb de indruk dat hij zich geweldig geamuseerd heeft met de laatste opnames! Top! 👍🏻😃
(wel hier een daar een beetje moeten resizen, waren nogal groot 😛 )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En deze is toch wel een favorietje!!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Heinz10 mei 2021, 00:17

Forum veteraan  427  Uma
Wát een briljant seizoen weer. Na het zien van de tweede achter-de-schermen-compilatie ben ik al helemaal sprakeloos. Wát een team, wat een productie.👏🏻
Gebruikersavatar

SherlockMolmes10 mei 2021, 00:48

 57
masterveecee schreef: 09 mei 2021, 23:14 Wat is er trouwens hier gebeurt met de drone??
Afbeelding


------------------------------------------------------------------


En dan voor de laatste keer (tenzij er in de reveal nog shots aan bod komen natuurlijk!!)
De wekelijkse ode aan onze cameraman Bram, met zijn drone!

Heb de indruk dat hij zich geweldig geamuseerd heeft met de laatste opnames! Top! 👍🏻😃
(wel hier een daar een beetje moeten resizen, waren nogal groot 😛 )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En deze is toch wel een favorietje!!
Afbeelding

Afbeelding
Ja, dat afsluitende shot is echt briljant hoor.
Gebruikersavatar

gert.vermeers10 mei 2021, 09:39

 1
Die 10 000 euro er door de mol laten uithalen is absoluut not-done. Een schande op een anders vermakelijk seizoen.
Hoe makkelijk is het om "vertrouwen te winnen" door niet te mollen en dan zo uit te halen? Op deze manier zit natuurlijk iedereen verkeerd.
Zo'n opdracht zo laat in het spel is idioot.
Gebruikersavatar

Numlocked10 mei 2021, 09:44

 16
Misschien een wat extreme reactie maar ik begrijp uw gevoel wel.

Die opdracht op zich is niet idioot. Maar dat Lennart de productie heeft overtuigd om het te doen is voor mij al een blijk dat ze het er moeilijk mee hadden.

Ik zit ook met het dubbele gevoel dat de mol niet heel veel cruciaal heeft gemold, maar ik wacht af tot de aflevering van volgende week.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 27