Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2021, 23:29

 3547  Sven
zakke langs zijkant schreef: 25 apr 2021, 22:15 Even terzijde, hoe deze aflevering in beeld gebracht was, was weer echt subliem. De beelden van de flight-simulator, in overgang met de papieren vliegtuigjes, de tapes, de drones tijdens de eerste opdracht,...
Echt wauw alweer!
Dat brengt ons naadloos bij:

De wekelijkse ode aan onze Bram, met zijn drone!
Een greep uit de shots
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

SherlockMolmes26 apr 2021, 00:07

 57
Briljante aflevering. Omver geblazen. Wat zat het weer goed in elkaar!
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2021, 10:25

 3547  Sven
masterveecee schreef: 25 apr 2021, 23:29 Dat brengt ons naadloos bij:

De wekelijkse ode aan onze Bram, met zijn drone!
Een greep uit de shots
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nog eentje 😃
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2021, 10:45

 3423  Yens
@masterveecee
Ik kan in feite best begrijpen dat Philip hier een fout maakt. In feite maakt de rij vensters in zekere zin toch deel uit van het kunstwerk omdat de hand van het kindje de venster met het rode kader lijkt vast te houden. Ook de rode omkadering lijkt me deel uit te maken van het kunstwerk. Onder het rode venster zie je ook een "kopie" van nog een venster, met het aapje erdoor...
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2021, 12:08

 3547  Sven
Efkes deze hier beantwoorden, past beter in dit topic:
@WxW_OléOlé
Heeft er iemand een gifje van die prachtige overgang van het papieren vliegertje naar het vliegtuig? Machtige montage
En ja hoor:
Afbeelding
Gebruikersavatar

SherlockMolmes26 apr 2021, 12:39

 57
Ja onwaarschijnlijk sterk gemaakt weer.
Ook de muziek blijft prachtig dit seizoen
Gebruikersavatar

Wielewaal28 apr 2021, 14:11

 55  Uma
Ik weiger te geloven dat Philip de mol is. Als het zo is zou het toch de zwakste ooit zijn. In het argument ‘overdreven boven tafel mollen en u zo net onverdacht maken’ ga ik niet mee.

De enige reden dat hij laag staat in de polls is dat mensen hem gewoon niet willen verdenken omdat de mol dan na 2 aflevering al gekend is en de zoektocht stopt.
Gebruikersavatar

Addow28 apr 2021, 16:29

Molerator  377  Yens
@Wielewaal Waarom toch altijd die "zwakste ooit" uitlatingen. Djeez, mensen, leer toch eens relativeren en nuanceren. Het is niet allemaal zwart/wit! Je kan ook neerpennen "de minst ondergrondse mol ooit", "de meest opvallende mol ooit" of iets dergelijks. Wie heeft er ooit ten stelligste beweerd dat een mol onder de radar MOET blijven? Waarom mag het niet in the face, heel aanwezig en stuntelig zijn, waardoor iedereen het niet verwacht? Of net de stilste, behoorlijk introverte en jongste van de groep? Dat is net de mindfuck aan het hele format. Leer dát toch eens appreciëren...

Wie ook de mol wordt dit seizoen, het zal ongetwijfeld niet de "zwakste ooit" zijn, dat kan je ten vroegste pas oordelen na aflevering 9. De pot heeft nog nooit zo laag gestaan, er is nog nooit zo weinig gestreden om geld... moeten we dan de groep als de "zwakste ooit" gaan labelen? Totaal niet! Elk seizoen, elke groepsdynamiek en elke mol is anders. De ene bestempelt een mol als "zwakste ooit" wanneer zij al vroeg door de speurders ontdekt wordt (bvb. Eline), de ander wanneer iemand van de groep hem al snel in het vizier kreeg (bvb. Gilles door Cathy).

Sterkste seizoen, zwak seizoen, terechte winnaar, teleurstellende locatie, irritante mol, flutmol, sublieme mol, ... who cares! Ik apprecieer des te meer dat we al 5 seizoenen mogen likkebaarden van zo'n prachtig format, geniaal bedachte proeven, heerlijke muziek en het feit dat er wel degelijk "een mol" kan gezocht worden. Topentertainment!
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2021, 22:28

 3423  Yens
Lieve @Addow voor mij ben je de ster van dit forum 😃. Jou opmerkingsgave, je genuanceerde meningen zijn steeds "spot on". Jij bent de persoon die ons steeds op een goeie manier op onze plaats zet en je hebt overschot van gelijk. Er bestaat niet zoiets als een goede of slechte editie, of een goede of slechte mol. Het programma is steeds iets waar we een jaar na jaar uitkijken. Doe zo voort, ik zal alleszins steeds uitkijken naar je geweldige posts 😃.
Gebruikersavatar

CHARMYG3DDON30 apr 2021, 01:41

 2
Het programma draait om een spel waarbij de kandidaten moeten samenwerken om geld voor een pot te verdienen. Een van hen is de Mol, degene die het spel IN HET GEHEIM moet proberen te saboteren.
Uitleg de mol op wikipedia. Dus al wel wat mensen die dit gezegd hebben toch.
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2021, 09:09

 767  Yens
CHARMYG3DDON schreef: 30 apr 2021, 01:41 Het programma draait om een spel waarbij de kandidaten moeten samenwerken om geld voor een pot te verdienen. Een van hen is de Mol, degene die het spel IN HET GEHEIM moet proberen te saboteren.
Uitleg de mol op wikipedia. Dus al wel wat mensen die dit gezegd hebben toch.
geheim begrijp je verkeerd denk ik ... dat betekent niet dat de mol dat niet opzichtig mag doen. Bovendien stond dat "geheim" er volgens mij niet en is dat wellicht toegevoegd. Geheim is meer als onbekend - niet geweten wie de saboteur is.

Bedoeling is:
In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Een van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de Mol. De Mol zal proberen het geld in de pot zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken.
Einde - niks meer of minder.

Dus als dat opzichtig is à la Philip... who cares!
Liever dat imo dan een mol die nauwelijks saboteert, die toch een lage pot heeft omdat er nog maar eens een enorm bedrag weg is door een vrijstelling, die goed meewerkt om toch maar onder de radar te blijven maar die anderzijds in de polls wel al vanaf aflevering 3 als eerste staat tot bittere einde.
En nu ga ik eens nadenken over een roos drankje voor deze avond als ik de vorige aflevering nog eens herbekijk.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 27