Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB07 apr 2021, 10:49

 439  Uma
Ook niet vergeten dat men dit jaar met corona te maken had. Dat maakt het toch moeilijker om leuke culturele opdrachten te bedenken in een stad (afl 3 in Munchen dus). Dus ja, dan gaan ze wandelen met hondjes in het park, of gaan ze een Belgische hypnotiseur laten komen om privé zo een proef te doen. Die dingen kan je perfect ook ergens anders doen in een of ander dorp, daarvoor moet je niet in Munchen zijn he... Maar bedenk maar eens iets met cultuur in een grootstad waarbij je zo weinig mogelijk contact met buitenstaanders hebt, niet simpel!

Gelukkig zagen we in de preview dat ze komende zondag opnieuw actievere opdrachten in de buitenlucht hebben gedaan, dus ik verwacht opnieuw een betere aflevering 🙂
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant11 apr 2021, 21:37

 45  Uma
De vorige vond ik de minste in jaren, deze dan weer de beste aflevering (misschien wel ooit)!
Gebruikersavatar

Nonline11 apr 2021, 21:49

Molerator  6547  Uma
Het hele stuk waar voice-over Gilles mee aan het stoken was, was echt fantastisch 😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 apr 2021, 21:58

 2354  Uma
Wat een geweldige aflevering!! 3 TOP opdrachten! Hoe slagen ze er toch in om aflevering 4 altijd zo goed te maken? Vorig jaar de hele thematiek rond de vertegenwoordigers Salim en Dorien met de opdrachten wissel van de macht, kilocalorieën en het skydiversverhoor (wat voor mij één van mijn favoriete afleveringen ooit was)! Het jaar ervoor de verfbom, silent disco + vissen vangen en de legendarische boot waarbij de Mol nog niet werd gebriefd! In 2018 de fietskoeriers, de verfbom/worstelwedstrijd en de vrijstelling in dat hoge gebouw. In Zuid-Afrika de fietstocht met de rode lantaarn, het doolhof met de struisvogels en het golfen! Tijdens het eerste seizoen na lange tijd zagen we de radio-opdracht, de stinkende kleren van kandidaten en het gokken op de paardenrace!

Klein kritiekpuntje is dan het hoge aantal pasvragen en vrijstellingen tot nu toe, maar wauw: hoe doen ze het toch altijd om zulke opdrachten te bedenken? 👏🏻👏🏻
Gebruikersavatar

marte11 apr 2021, 23:05

 5  Uma
Volgens mij verdenkt Philip Sven.
Hij doet veel opdrachten samen met hem (om hem in het oog te houden) en hijj zegt in het interview dat Sven snel op de bomstoel gaat zitten. Hij beweert dat hij extreem ingezet heeft op 1 persoon in deze eliminatie en ligt er niet uit..
Volgens mij is Philip zelf onmogelijk de mol en ik had Sven eigenlijk ook al afgeschreven, maar nu begin ik toch te twijfelen...
Gebruikersavatar

Heinz11 apr 2021, 23:27

Forum veteraan  427  Uma
Waarom moet Gilles elke voice-over altijd 36 keer inspreken om te perfectioneren als hij het ook live in één keer kan?😂

Geweldige aflevering weer. Memorabele tv maken met behulp van de Herfstbeelden kan alleen De Mol.👏🏻
Gebruikersavatar

Poirot11 apr 2021, 23:30

 299
De Mol staat ook bekend om de mooie beelden. Ze overtreffen zichzelf elk jaar weer met hun drone-shots.
Gebruikersavatar

florent.vanderstap12 apr 2021, 00:06

 1
JBB schreef: 07 apr 2021, 10:49 Ook niet vergeten dat men dit jaar met corona te maken had. Dat maakt het toch moeilijker om leuke culturele opdrachten te bedenken in een stad (afl 3 in Munchen dus). Dus ja, dan gaan ze wandelen met hondjes in het park, of gaan ze een Belgische hypnotiseur laten komen om privé zo een proef te doen. Die dingen kan je perfect ook ergens anders doen in een of ander dorp, daarvoor moet je niet in Munchen zijn he... Maar bedenk maar eens iets met cultuur in een grootstad waarbij je zo weinig mogelijk contact met buitenstaanders hebt, niet simpel!
Heeft ook te maken met het feit dat het oorspronkelijk Rusland ging zijn als locatie... maar door corona mocht dat ineens niet meer en is alles last-minute naar Duitsland omgegooid... en dat merk je wel met sommige opdrachten.
Gebruikersavatar

JBB12 apr 2021, 00:09

 439  Uma
Huh, Rusland? Waar heb je dat gehoord @florent.vanderstap ?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 apr 2021, 00:27

 767  Yens
Cedric schreef: 11 apr 2021, 21:57 Algemeen:

Topseizoen qua opdrachten.
Maar Duitsland spreekt mij voorlopig als bestemming nog altijd niet aan.
Oh zo vreemd, ik vond Duitsland bij de aankondiging van het land een beetje teleurstellend, al wist ik wel waarom het zo dichtbij was, maar na 4 afleveringen heb ik ontdekt dat ik Duitsland eigenlijk wel heel mooi vind! 😃
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 27