Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 apr 2021, 22:02

 1690  Sven
Zalig toch, die opdrachten waarbij de ene groep invloed heeft op de andere en ook weer invloed op nog iets anders. Zodanig dat je niet meer weet waar je de mol moet zoeken. Soms is er al eens iemand die een opdracht een beetje saai vindt, maar ik raad deze mensen aan om eens een aflevering te zien van bvb WIDM. Die van ons is zoveel beter. Proficiat aan de makers, de bedenkers van de opdrachten, die soms wel een heel klein beetje een zieke geest hebben, de montage en iedereen die meewerkt aan dit format. 👍🏻
Gebruikersavatar

commisaris Witse04 apr 2021, 22:04

 260
Voor mij een mindere aflevering...
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 apr 2021, 22:21

 2354  Uma
Ik moet helaas ook even zeggen dat ik dit niet zo'n geweldige aflevering vond. De hypnose vond ik helemaal niets en ook niet zo interessant om naar te kijken. Gelukkig waren de andere opdrachten wel beter, zeker de dominosteentjes!
Gebruikersavatar

bloedhond04 apr 2021, 22:22

 39
Door de vorige twee eliminaties lijkt het een regel te worden dat de meest sympathieke kandidaat in het spel de volgende afvaller wordt, dus ik vrees voor Samina
Gebruikersavatar

yevo04 apr 2021, 22:23

 281  Uma
Vond het persoonlijk een leuke aflevering eigenlijk. Al waren de opdrachten, en dan vooral met de honden misschien net iets te weinig origineel. Een proef die je misschien zou zien in De Mol Nederland.

Met de domino's vond ik best interessant. Veel psychologische spielerei, maar niet zo goed voor de groepssfeer precies 😜.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 apr 2021, 22:31

 767  Yens
Ik vond het ook niet de beste aflevering, maar zeker ook geen slechte. Ik denk dat we, en dan voornamelijk de eerste 2 afleveringen van dit seizoen, gewoon zeer hard verwend zijn door de makers en dat het nu daarom iets minder lijkt. De vooruitblik naar volgende week zag er alvast weer goed uit. En toch ben ik weer onder de indruk van hoe ze van ogenschijnlijk simpele opdrachten toch iets heel speciaals kunnen maken. Die hond is ook echt fantastisch! Dat zou ik als kandidaat echt geweldig vinden! 😍
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2021, 22:34

 3423  Yens
Klopt, de hondenproef leek me eerder een kapstok om de introductie van Isidoor te vergemakkelijken 😃. Verder vond ik de andere opdrachten wel OK maar ook nu weer niet super. Verder vind ik ook dat de kandidaten dit jaar toch niet zo'n goeie groep vormen. De tegenstelling tussen enkele sterke karakters t.o.v. enkele lamme goedzakken is te groot.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 apr 2021, 22:39

 767  Yens
In tegenstelling tot wat ik vaak op social media lees, vind ik Jasmien eigenlijk wel een top-kandidate. Spijtig toch hoe vrouwen die sterk in het spel staan altijd afgestraft worden op social media door mensen die daar niet tegen kunnen...
Gebruikersavatar

yevo04 apr 2021, 22:42

 281  Uma
@Mollenspeurder vind ik ook. Ze neemt het spel heel serieus en is een fanatieke kandidaat (althans ik DENK dat ze een kandidaat is 😜).

En ik zie graag dat mensen die door de selectie zijn geraakt ook effectief enorm graag actief wouden meedoen. Robin van Z-Afrika, I still miss you ❤️.
Gebruikersavatar

bert.dekimpe04 apr 2021, 22:50

 57
Mindere opdrachten deze keer, maar de komst van Isidoor maakt veel goed. En voor het eerst wat onderlinge spanning in de groep. Het spel is nu echt begonnen, en de trailer voor volgende week is veelbelovend.
Gebruikersavatar

Cedric04 apr 2021, 22:54

 2834  Uma
Die hypnose-opdracht moeten ze voor mij niet meer herhalen..
De hondjesopdracht wel nog leuk gevonden vind ik. Lang geen ingewikkelde opdracht, maar op zich wel plezant waarschijnlijk.

En die domino's... Schitterend hoe je van zo'n simpel concept voor zo'n totale chaos kan zorgen.. Vrijwel iedereen heeft hier mollengedrag vertoond.
Alleen wat nefast voor de groepssfeer, maar we kennen het programma goed genoeg om te weten dat dat bij de eerstvolgende avond pintelieren weer ok zal zijn.

Ergens had ik wel op een grotere rol voor Isidoor gehoopt. Maar goed, dat ligt dan aan mij.. Zoals ik vorig jaar ook hoopte dat de doos van Pandora meerdere afleveringen zou meegaan. Ik wacht al sinds het begin van de nieuwe reeksen op een insteek zoals met de kokers in seizoen 3 die een aflevering of 3-4 meegingen. Stiekem hoopte ik dat Isidoor zo'n rol zou krijgen.
Gebruikersavatar

lucu04 apr 2021, 23:15

 551  Sven
Toch weer enorm genoten (en gelachen), al was deze aflevering in sommige opzichten misschien minder spectaculair dan de twee vorige. Maar dat hoort zo: je kan niet in elke aflevering rookbommen en verfkogels droppen of stoelen in de lucht laten vliegen. Deze aflevering was meer een soort rustpunt en dat belooft dus voor de kijkers onder ons die volgende week meer actie verwachten! Maar smaken verschillen nu eenmaal; Einstein zou zelfs zeggen dat smaak iets zeer relatiefs is. Maar behalve het mysterie dat het Duitse citaat ons beloofde werden we ook op veel onderhuidse spanningen en onderlinge psychologische spelletjes van onze kandidaten getrakteerd. Vanaf volgende week gaat het spel dus echt helemaal los! Daarvoor staan onze assertieve en flamboyante kandidaten ongetwijfeld garant.

Wat mij betreft dus opnieuw een zeer warm 👏🏻 voor het productieteam!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 27