Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Taupe07726 mei 2021, 11:36

 767  Yens
Ik heb ook geen compassie hoor ... ook niet met Jens. Hoe erg ook, het is en blijft een spel.

Het valt me wel op dat voor het tweede jaar op een rij er meer focus wordt gelegd op onder de radar blijven en dat de mol, behalve bij de tv-kijker, niet snel ontdekt wordt in het spel door de kandidaten ...
Gebruikersavatar

Paraceta26 mei 2021, 11:37

 717  Sven
Taupe077 schreef: 26 mei 2021, 10:35 Mooi ... dat bevestigt wat ik gezegd heb. Lennart zet alles op alles voor deze opdracht en heeft nu geluk dat Jasmien en Philip er nog zijn maar wat anders? Zelf kijken dat er tenminste die 4000 euro niet in de pot gaat en dus de opdracht waar hij zo naar gewerkt heeft, was voor "peanuts"...
Sorry, maar je doet nu net alsof Lennart voor de rest gewoon met zijn vingers heeft gedraaid en dat is objectief gewoon niet waar.
Gebruikersavatar

Taupe07726 mei 2021, 13:22

 767  Yens
Ik zie dat zo niet en is ook niet mijn bedoeling Lennart aan te vallen hoor. Ik blijf er gewoon bij dat wat hij gedaan heeft, gevaarlijk was.
Beperkt saboteren maar dat doen zonder risico om gepakt te worden en opbouwen naar dit moment. Dat heeft hij ZELF gezegd in een interview. Als er niemand is die kijkt dan mag je opbouwen naar die 10K dan komt die er niet ....
Dus ik zou persoonlijk het anders aanpakken en ervoor meer risico's gepakt hebben om met een lagere pot daar toe te komen. Echter veel lager kon denk ik niet door de hulp van de kandidaten??

Ik begrijp ook de reacties van sommigen hier niet. Mogen we niet allen onze eigen opinie hebben? Ik val toch nergens Lennart of iemand anders aan? Dat doe ik, hoop ik!, niet. Het moet hier gezellig blijven en niet zoals op Facebook 😃

Als iemand Lennart de beste mol ooit vindt, ok top en wie ben ik om dat te ontkennen. Ik vind gewoon dat hij te veel laten liggen heeft en teveel gerekend heeft op dit moment. Nogmaals dat is ook iets wat hij zelf meermaals heeft herhaald ... opbouwen naar dat moment.

Dus om af te ronden... Lennart was een top mol maar ik blijf teleurgesteld in die 10K actie
Gebruikersavatar

Paraceta26 mei 2021, 15:43

 717  Sven
Ik denk dat hij met dat opbouwen eerder bedoelde "een betrouwbaar imago opbouwen" (doen alsof hij niet 100% de stoelen wil opblazen in de bunker, geld kiezen bij de domino-opdracht...) ipv. geld verdienen om niet verdacht te worden. En dat lijkt me meer dan aanvaardbaar, zeker in combinatie met het weinige geld dat hij in die afleveringen uiteindelijk verdiende.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27