Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

The Walloon02 mei 2021, 22:20

 20  Uma
Voor mij was het vandaag de beste aflevering van het seizoen. De start is zeer mooi gemaakt. Daarna gewoon kapotlachen tot aan de eliminatie. En dan een zot einde.... 😅
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 mei 2021, 22:21

 260
Smaken verschillen...ik ben opgelucht dat Philip er uit ligt.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol02 mei 2021, 22:41

 287
Ergens heb ik het gevoel dat elke kandidaat die is afgevallen Philip als hoofdverdachte had. Dat zou nog eens straf zijn. 🙂
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé02 mei 2021, 22:44

 15
Had het gevoel dat Noah Philip wel vertrouwde, maar zou wel geniaal zijn
Gebruikersavatar

Nonline02 mei 2021, 23:01

Molerator  6547  Uma
Ik denk dat in een nieuwe favoriete mol-aflevering aller tijde heb. Prachtige intro, heerlijke proeven, hilariteit alom en wat een einde 😂

Televisie van het schap boven de bovenste plank!
Gebruikersavatar

bloedhond02 mei 2021, 23:05

 39
Geweldige aflevering, tot nu toe 1 van de beste van dit seizoen. Als Sven de mol zou zijn dan mag hij gewoon genomineerd worden voor de oscar van beste acteur. Al is het wel raar dat niemand dan Sven als hoofdverdachte had terwijl hij vooral in het begin van het spel soms verdachte dingen deed.

Ik vind het ook grappig dat de twee finalisten vooral door puur geluk in de finale zitten. Lennart heeft wel drie van de zeven keer een vrijstelling gehad plus een pasvraag. Ik denk dat dat een record is.
Gebruikersavatar

kwistet02 mei 2021, 23:05

 15  Yens
Ik heb meteen de aflevering nog eens bekeken, wat een prachtig stuk tv!

Ik vraag me verder ook af wat je nu best doet als kandidaat in de finale stemronde. Ga je all in op een kandidaat waar je de laatste tijd niet veel informatie over hebt verzameld en waar je niet zeker van bent, of probeer je gewoon wat te spreiden en telkens het meest waarschijnlijke antwoord te nemen?

En ergens vind ik het nu wel rechtvaardig dat er niet veel geld meer in de pot zit... NIet enkel in de proeven is er langs alle kanten geknoeid, ook bij het stemmen heeft deze groep er niet zo heel veel van terecht gebracht 😉 (wat geen oordeel is over hen als mens natuurlijk).
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 23:32

 3547  Sven
De wekelijkse ode aan onze cameraman Bram, met zijn drone!
Is in deze aflevering niet volledig tot zijn recht gekomen, maar ik vermoed dat hij niet zomaar mocht filmen in Berlijn city en in het huis was het sowieso niet nodig. Dus vooral van bij de eerste opdracht

Afbeelding
Gebruikersavatar

The hunter02 mei 2021, 23:41

 282  Uma
Nonline schreef: 02 mei 2021, 23:01 Ik denk dat in een nieuwe favoriete mol-aflevering aller tijde heb. Prachtige intro, heerlijke proeven, hilariteit alom en wat een einde 😂

Televisie van het schap boven de bovenste plank!
100% mee eens! Ook mijn favoriete aflevering ooit. De intro door Michiel Devlieger, die heerlijke sprookjesopdracht in het bos met als climax het verstoppertje spelen van Lennart en Annelotte (je ziet ze er allebei ook echt van genieten), dan de hilarische hotelproef waarbij iedereen om beurt een andere rol in de opdracht krijgt om bij de eliminatie uiteindelijk te eindigen met een mindfuck van jewelste. Als regisseur kun je enkel dromen van zo'n scenario 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2021, 00:05

 767  Yens
WAUW!!!! Gewoon een formidabel, fantastisch, fenomenaal programma! Wat een grandioze aflevering, wat een prachtig seizoen, nu al... Ik heb hier geen woorden voor en dat is niet alleen omdat mijn mond nog open ligt van het razendspannende en verrassende einde van de aflevering. Dit programma heeft gewoon ALLES! Ik kan echt niet genoeg benadrukken hoezeer ze zichzelf elk jaar weer ruimschoots overtreffen. Geen enkele teleurstelling, nooit. Er moeten nog 2 afleveringen komen en nu al kan dit seizoen niet meer stuk voor mij, het overtreft gewoon alles. Elk seizoen heeft zijn eigen charme, maar van dit ben ik toch erg onder de indruk. Bedenkt je even dat ze dit ook in corona-tijden hebben moeten doen en er oorspronkelijk een ander land als locatie ging dienst doen, met als gevolg dus waarschijnlijk heel wat geschrapte scenario's. De licht zure nasmaak die ik had na de - € 10.000 van vorige week verdwijnen nu plots als sneeuw voor de zon. Ook volgende week ziet er weer magistraal uit, duimen voor Isidoor. (Alle superlatieven zijn nu wel op denk ik 😉 )

Tenslotte, WAT EEN MOL! Nu al, want hoewel we nog niet weten wie van de drie het is, heeft die het sowieso wunderbar gedaan. Bedankt!
Gebruikersavatar

bar.ra03 mei 2021, 00:21

 17  Sven
Ik volg dit forum al sinds de start van de reboot en heb nog nooit iets gepost. Tot vandaag. Mannekes mannekes, wat een fantastische aflevering. Wat een heerlijk seizoen. Het leek me haast een mission impossible om er iets memorabel van te kunnen maken ten tijden van Corona. Jawadde, was I wrong. Hoedje af voor de programmamakers. Je moet het maar doen, met zoveel restricties zó’n geweldige tv maken. Ik ga weer in een zwart gat vallen als de mollenjacht voorbij is 😭 Wederom een topseizoen 🏆
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 27