Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB21 mar 2021, 13:22

 439  Uma
We hadden vorig jaar ook zo'n topic, dus bij deze: algemene reacties/waardering over dit seizoen.

Ik kan alvast zeggen hoe oprecht blij ik ben dat het weer gaat beginnen allemaal. Met de situatie waar we momenteel in leven is een programma als De Mol echt de allerbeste afleiding. Dus zelfs nog voordat het seizoen losbarst, met allerlei opdrachten, mooie locaties, grappige uitspraken, plot twists en verborgen hints: ongelofelijk bedankt aan de programmamakers om zo'n goeie televisie te maken voor ons, de fans, zelfs wanneer het totaal niet evident is wegens de omstandigheden. 👏🏻👏🏻👏🏻
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2021, 15:16

 3547  Sven
Ik hoooooooooooop zo dat die cameraman met zijn drone terug van de partij is!
Is trouwens ook lekker Corona-proof 😛
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2021, 17:34

 344  Sven
Ja, die maakt lekkere shots 😃
Gebruikersavatar

Rik21 mar 2021, 18:02

 122  Uma
Misschien ligt het aan een jaar niks te doen te hebben. Maar ik ben dit jaar nog meer dan andere jaren hyped voor het nieuwe seizoen!
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2021, 21:49

 3547  Sven
masterveecee schreef: 21 mar 2021, 15:16 Ik hoooooooooooop zo dat die cameraman met zijn drone terug van de partij is!
Is trouwens ook lekker Corona-proof 😛
Hij is mee!!! 😎
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant21 mar 2021, 22:07

 45  Uma
WAUW, WAUW, WAUW
Ik dacht dat we nooit nog een opener zouden krijgen op het niveau van die van Zuid-Afrika, maar deze komt toch echt wel dicht in de buurt. Schitterend!
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 22:08

 1293  Uma
Argentinië of Mexico? 😂
Gebruikersavatar

Cedric21 mar 2021, 22:11

 2834  Uma
Zalige aflevering toch weer zeg.
Erg sterke opener (wel gigantisch klote voor Jens).
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt21 mar 2021, 22:13

 90  Uma
Dit is wat het programma zo groots en zo goed maakt.
Wat een eerste aflevering! Hier heeft iedereen echt superhard van genoten.
Alsof je zelf op het maisveld stond...
Gebruikersavatar

lucu21 mar 2021, 23:05

 551  Sven
Even samenvatten: men was dus ver gevorderd bij de voorbereiding van een productie in een ander land en dan heeft deze fantastische ploeg een 'noodproductie' in elkaar gestoken met een knaller van een opener. Vette beelden, bangelijk spannende televisie, Saving Private Ryan in een Vlaams maïsveld.
Na 'knuffelcontact' hebben we er ook weer een heerlijk coronawoord bij: knuffelvragen. Echt van genoten.
Ook de afsluiter in het kasteel was mooi in beeld gebracht. De verrassende mededeling dat er wel degelijk een reservemol in de tweede groep zat zal blijven nazinderen zolang Noah in het spel blijft.

Hoedje af voor het productieteam! 👏🏻
"Hut ab! Respekt!"
Gebruikersavatar

Mateo21 mar 2021, 23:31

 870
Prachtig! Deze eerste aflevering alleen al is zo de moeite waard, steekt zo knap in elkaar in alle opzichten. Alles klopt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27