Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

salb21 mar 2021, 23:35

 352  Sven
Iemand die toevallig Arabisch kan en weet wat hier staat?
En zou een mol zoveel moeite doen om de inhoud geheim te houden?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

lola.ds22 mar 2021, 00:50

 2
Mijn arabisch is niet zeer goed maar het onderste stukje (op de 1ste 2 foto's ) gaat over de knuffelproef. Hij schreef wie er bij elkaar zat (bv. Op de 1ste lijn staat dami en samina en daarachter staat er zeemermin in het nederlands) de rest kan ik eigenlijk niet zo goed lezen sorry!
Gebruikersavatar

NoBrainster22 mar 2021, 01:19

 4
Afbeelding
Hier staan inderdaad de paren van de knuffelopdracht. Alleen Kevin zijn naam kan ik er niet uit opmaken. Er staat volgens mij:
1 Dami en Samina
2 “ego”??? en Katrien
3 Noah en Philip
4 Lennert en Sven
5 Lotte en Jasmien

Misschien vond Noah dat Kevin een groot ego had😜

De andere foto’s zijn nogal rommelig en onduidelijk, daar kan ik niet echt iets uit opmaken
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2021, 11:52

 3547  Sven
los daarvan: wel slim gezien van Kevin 😛
Als er iemand later in het spel een inkijk krijgt in zijn boekje, succes 😛
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2021, 14:50

 344  Sven
Mogen ze een telefoon gebruiken tussen de opdrachten? Dan kan je het vertalen via je telefoon. Maar alsnog slimme zet.
Gebruikersavatar

julie.vantilt22 mar 2021, 14:55

 131
Kunnen we daarmee Kevin als mol afstrepen? Zou je echt als mol zijnde zoveel moeite doen om je molboekje onleesbaar te maken? Lijkt me toch meer een slimme kandidaatsactie.
Gebruikersavatar

MolletjeK22 mar 2021, 14:58

 18  Uma
Als iemand me daardoor als mol zou uitsluiten, zou ik dat als mol al zeker doen😜
Gebruikersavatar

CliffCurtis22 mar 2021, 15:24

 3  Uma
julie.vantilt schreef: 22 mar 2021, 14:55 Kunnen we daarmee Kevin als mol afstrepen? Zou je echt als mol zijnde zoveel moeite doen om je molboekje onleesbaar te maken? Lijkt me toch meer een slimme kandidaatsactie.
Misschien heeft hij vooral geen zin om nodeloos details te moeten neerschrijven in zijn boekje voor het geval iemand het ooit te zien zou krijgen. Op deze manier kan hij totale nonsens neerschrijven. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje24 mar 2021, 23:36

 2245  Uma
Die Kevin heeft duidelijk verborgen talenten.
De allereerste foto hierboven vind ik wel heel interessant, die met de indeling met de namen in de opdracht 'Knuffelen'. Ik snap eigenlijk niet dat dit topic niet veel 'hotter' is, want hier wordt toch het een en het ander duidelijk, lijkt me. Ik ben het Arabisch ook niet machtig, maar er is nog altijd Google Translate . Het Arabisch alfabet heb ik intussen ook opgezocht en dat is toch wreed interessant: onleesbaar voor ons, Westerlingen, maar je kan het wel snel leren. Arabisch is echt onverstaanbaar, maar in de zoektocht naar de Mol hoeven we geen Arabisch te kunnen spreken, het kunnen lezen is voldoende. Vandaar dat het me zo verwondert dat dit topic nog niet is 'ontploft'. Daar staat wel wat in dat boekje van Kevin hoor!
Dus naar boven met dit topic!
Gebruikersavatar

ex-molinator25 mar 2021, 00:00

 3483  Uma
Ik kan ook Maghreb Arabisch ( - المغرب ) schrijven, maar blijf toch halsstarrig ltr gebruiken (lukt niet op dit forum, vandaar misschien een tikfout). Dat maakt het zelfs moeilijk voor Arabieren ( عربي) om iets af te leiden uit wat ik schrijf.
Ondertussen zit ik in het 4de jaar Berbers en zou normaal gezien nu op stage zijn in Marokko maar corona heeft daar een een stokje voor gestoken.

Oei, 't is al voorbij hangmattijd.
Gebruikersavatar

köfte25 mar 2021, 01:57

 47
Klaartje schreef: 24 mar 2021, 23:36 Die Kevin heeft duidelijk verborgen talenten.
De allereerste foto hierboven vind ik wel heel interessant, die met de indeling met de namen in de opdracht 'Knuffelen'. Ik snap eigenlijk niet dat dit topic niet veel 'hotter' is, want hier wordt toch het een en het ander duidelijk, lijkt me. Ik ben het Arabisch ook niet machtig, maar er is nog altijd Google Translate . Het Arabisch alfabet heb ik intussen ook opgezocht en dat is toch wreed interessant: onleesbaar voor ons, Westerlingen, maar je kan het wel snel leren. Arabisch is echt onverstaanbaar, maar in de zoektocht naar de Mol hoeven we geen Arabisch te kunnen spreken, het kunnen lezen is voldoende. Vandaar dat het me zo verwondert dat dit topic nog niet is 'ontploft'. Daar staat wel wat in dat boekje van Kevin hoor!
Dus naar boven met dit topic!
Dit is toch gewoon de volgorde van de opdracht? Het enige wat Kevin hierover in het Arabisch schreef waren de namen (screenshot Knuffelopdracht), hiernaast kribbelde hij in gewoon Nederlands iets over de onderwerpen van de vragen o.a. "zeemeermin" (over Demi), ...

In het stukje dat we erboven zien op dezelfde pagina, meen ik ook iets te lezen:
SPOILER
🤷🏻‍♂️