Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2021, 08:37

 1293  Uma
Samina haar boekje zal ook in het oog moeten gehouden worden, want die schrijft in het Spaans 😉olé!
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2021, 11:23

 2245  Uma
köfte schreef: 25 mar 2021, 01:57 Dit is toch gewoon de volgorde van de opdracht? Het enige wat Kevin hierover in het Arabisch schreef waren de namen (screenshot Knuffelopdracht), hiernaast kribbelde hij in gewoon Nederlands iets over de onderwerpen van de vragen o.a. "zeemeermin" (over Demi), ...

In het stukje dat we erboven zien op dezelfde pagina, meen ik ook iets te lezen:
SPOILER
🤷🏻‍♂️
Alles klopt wat je zegt: het is de volgorde van de opdracht Knuffelen, het zijn de namen van de deelnemers in het Arabisch, hij schreef er ook commentaar bij in het Nederlands, inderdaad. Ook wat je in spoier hebt gezet, klopt, behalve dat woord vermomd als Arabisch (overigens wel hilarisch). En toch heeft niemand het gezien, zelfs onze Köfte niet 😉, omdat men ziet wat men verwacht dat er gaat staan en dus kijkt men erover. Terwijl het er gewoon staat hoor! Enfin, als niemand het ziet wat ik zie, dan gooi ik het wel in een TNVH-tje, goed weggestopt tussen een heel pak 'gezever' en nonsens.🙂