Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joost.borders22 mar 2021, 10:46

 7
De reserve-mol zou in principe wel de code van het cijferslot gekregen kunnen hebben zodat hij zeker een molboekje kon pakken. Nadien moest hij/zij enkel nog wachten op andere kandidaten die hun kans wouden riskeren om de sleutel te grijpen.

Maar dit is allemaal speculatie, kans lijkt me heel klein dat Noah en de reserve-mol is, en dan ook nog eens als eerste in de auto raakt terwijl een mol dit kan vermijden.
Gebruikersavatar

Mrfrickles22 mar 2021, 10:48

 7
In ieder geval hebben ze elk jaar een reserve mol klaarstaan voor het geval de hoofdmol voor de opnames uitvalt. En nu, met Corona, zal dat zeker niet anders zijn.

Ik denk dat we achteraf gaan zien dat geen van beide mollen een voordeel heeft gekregen bij het eerste spel. Het zal voorgesteld worden als een eerlijke strijd tussen twee would-be mollen. De hoofdmol moet vermijden dat de reservemol in de auto terecht komt.
Gebruikersavatar

SamL22 mar 2021, 11:22

 37  Yens
lorenzo.dejongh schreef: 22 mar 2021, 08:54 Ik vroeg mij af, stel Noah is de mol en de eerder gekozen mol is niet Jens maar iemand anders, zijn er dan nu twee mollen in het spel?
Gilles heeft in het filmpje op het einde gezegd dat de Mol niet mee ging als de reserve-mol in de auto geraakt. Dus 1 mol mee op reis.

Als Noah de mol is, was Jens zijn lot bezegeld en was de eliminatie test voor niks .

Verder geloof ik ook dat de productie niet ingegrepen heeft in de eerste proef. Beide mollen waren volwaardige mollen en mochten het uitvechten .
Gebruikersavatar

JBB22 mar 2021, 11:30

 439  Uma
Als Noah de mol is, was Jens zijn lot bezegeld en was de eliminatie test voor niks
Daarom heb ik net eens teruggekeken naar het moment dat Noah zijn helm afdoet en zichzelf voorstelt.
Het is moeilijk om de emoties van de andere kandidaten te lezen, maar Jens zegt nog eens nadrukkelijk "ja zeker welkom zeker welkom in de groep".

De 2 mollen kennen elkaar (hebben elkaar ontmoet, zoals het filmpje toonde). Als Jens ziet dat de 2e mol mee mag in zijn plaats, zou die dat nooit ofte nimmer gezegd hebben.

Er zijn dus wel heel veel aanwijzingen dat Noah de mol niet is.
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2021, 11:50

 3547  Sven
ging dat moment ook nog eens bekijken, maar bij deze bedankt @JBB 😉



---------------------------

Sorry, maar ik moet toch efkes bijsturen, ook mede met wat er hier wordt gezegd, of toch rond de reactie: Jansen @ Afl 1 - Opdracht 1: Strijd in het maïsveld

Stel nu dat de mollen mekaar niet hebben gezien. Want weet Jens ook niet wie Noah is. Dan is het wel een natuurlijke reactie, wetende dat je als orginele mol 10% kans maar hebt om eruit te liggen. Als je zo gaat denken...
#nubenikvolledigindewar

Mogelijks zien we volgende week meer beelden van de ontmoeting tussen de 2? Alhoewel, de mol links bleef ook wel mooi in het mais e
Gebruikersavatar

JBB22 mar 2021, 12:27

 439  Uma
Ja ok, dat is onder voorwaarde dat de mollen elkaar inderdaad face to face hebben ontmoet. Dat weten we idd niet 100% zeker.

edit: langs de andere kant, we mogen toch veronderstellen dat de 2 mollen wel op zijn minst gepraat hebben met elkaar. En met Noah zijn tongval en iets hogere stem is hij toch vrij herkenbaar, zelfs zonder zijn gezicht te zien 😉
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2021, 13:46

 344  Sven
Ik ben benieuwd of we de 2de mol gaan zien, of ze die gaan onthullen of dat deze mee mag volgend jaar en dus nu al door is, zeg maar.
Gebruikersavatar

Draapneil22 mar 2021, 16:30

 7
Ik vind het ook zeer raar dat de kandidaten een vragenlijst moeten invullen over wie ze denken dat de Mol is, maar eigenlijk helemaal nog niets weten over Noah. Terwijl ze de andere kandidaten tijdens de proef wel in de gaten hebben kunnen houden.

Stel dat Jens de mol was en werd vervangen door Mol Noah. Ik vul als kandidaat de test in alsof Jens de mol is en krijg een "je mag mee". Dat is dan toch ook een mindfuck, wat doen ze daar dan mee?

Voor mij is Noah ook de mol niet en ook in Jens zag ik geen potentiële mol.
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2021, 16:47

 3547  Sven
masterveecee schreef: 22 mar 2021, 12:00 ging dat moment ook nog eens bekijken, maar bij deze bedankt @JBB 😉



---------------------------

Sorry, maar ik moet toch efkes bijsturen, ook mede met wat er hier wordt gezegd, of toch rond de reactie: Jansen @ Afl 1 - Opdracht 1: Strijd in het maïsveld

Stel nu dat de mollen mekaar niet hebben gezien. Want weet Jens ook niet wie Noah is. Dan is het wel een natuurlijke reactie, wetende dat je als orginele mol 10% kans maar hebt om eruit te liggen. Als je zo gaat denken...
#nubenikvolledigindewar

Mogelijks zien we volgende week meer beelden van de ontmoeting tussen de 2? Alhoewel, de mol links bleef ook wel mooi in het mais e
Update: hebben mekaar weldegelijk gezien, maar in welke mate (maskers?), weten we niet natuurlijk
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2021, 17:07

 2834  Uma
Het belangrijkste aan de positie van Noah vind ik de gevolgen voor de eliminatietest. Hij heeft - als kandidaat - totaal geen idee van hoe anderen de eerste opdracht gespeeld hebben of wie zich in welke linie bevond.

De eerste eliminatietest moest hij uiteraard niet meedoen, maar de tweede wel en als daar dan vragen waren over die eerste proef, dan moest hij gokken of zijn antwoorden baseren op wat anderen zeiden.

Nu goed, Hans zat in Zuid-Afrika in een gelijkaardige positie en deed zijn allereerste eliminatie (om te zien of hij zou kunnen blijven of niet) behoorlijk goed, dus het hoeft niet per se een nadeel te zijn dat je minder weet. Maar het kan wel.
Gebruikersavatar

molondope22 mar 2021, 17:19

 48  Uma
heb al in een andere post de reserve aangehaald, maar als Noah de mol is en dus eigenlijk de reservemol was
dan weten we dat Jens de "normale" mol zou zijn en dan volgend jaar moeten ze er 2 zoeken.Vroeger was de reserve nadien aan de beurt, zie de eerste mol Hugo was ziek en Magda nam plaats in jaar later was Hugo de mol
denkt niet dat ze zich dat werk van zoeken zelf gaan aandoen dus Noah toch niet de mol?
Gebruikersavatar

jos.jansen22 mar 2021, 18:51

 328  Uma
Ik vraag me nu wel af of we uit deze proef al informatie kunnen halen voor volgend jaar. Ik ben er ook vrij van overtuigt dat Noah niet de mol is. Ik verdenk voorlopig Jasmien (gebasseert op "met in hen midden de mol", Jasmien stond in het midden van de groep bij het eerste volledige shot dat we kregen).

Als de reserve mol volgens de logica van molondope wel eens de mol voor volgend jaar is dan gaan we deze proef dan opnieuw moeten bekijken.