Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

magda.marechal04 apr 2021, 02:30

 21
Cedric schreef: 23 mar 2021, 10:58 Deze theorie werd hier ook al gedeeld door @Loebas: Afl 1 - Opdracht 3: Namen zoeken in het kasteel

Er valt zeker wat voor te zeggen. Voor mij de meest interessante theorie die ik hier al gelezen heb sinds de uitzending.
Alleen staat of valt het met de vraag of ze een plan-B hadden.
Stel dat de theorie niet klopt, dat Dami niet op de hoogte was, dat de naam van Noah niet werd gevonden (ook niet door iemand anders dus), dat Noah een rood scherm had (realistisch, want minder info) en naar huis moest. In dat geval had dit filmpje geen enkel nut meer gehad. Zouden de makers dan iets anders in petto gehad hebben (bvb. terugkeer Jens)? Of zou dan gewoon de exit van de kandidaat het einde van de uitzending geweest zijn?

Als ze geen plan-B hadden, dan was Noah erin houden en dit filmpje kunnen tonen de enige optie en is de kans groter dat jullie gelijk hebben.
Als ze er echter wél een hadden (wat we mogen verwachten, de makers kennende), dan zou ik er niet te veel achter zoeken.

In elk geval voor mij wel opvallend dat dit filmpje pas werd getoond NA de eliminatieschermen te hebben getoond... Met andere woorden, het is pas NA het invullen van de vragenlijst dat de kandidaten wisten dat Noah toch ook de Mol kon zijn... ALS Noah de Mol is, dan is dat toch belangrijke informatie die werd verzwegen..
't Zal voor de resterende 9 kandidaten redelijk duidelijk geweest zijn... Hoeveel vragen zaten erin, ivm de graancirkelproef? Maw. Wie zijnen euro valt daar? 🤨