Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Social22 mar 2021, 00:31

 353  Uma
Welk gevoel kregen jullie bij de eerste aflevering? Ik vond dat het best wel anders aanvoelde, een beetje meer back to the roots (seizoen 1). Alsof we samen gingen kamperen met een groep. De dikkere kledij, het zelf moeten klaarmaken van eten, de kleinere ruimtes waardoor iedereen dicht bij elkaar zit, het gaf allemaal wel een heel andere sfeer, en dat is zeker positief.

Eigenlijk toch wel straf hoe je van bij de eerste paar minuten al mee kan voelen met een groep onbekenden en hoe je al merkt dat het goed gaat werken.

Het gaat een goed seizoen worden!
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2021, 07:16

 3547  Sven
Ja. Vooral zelf naar de bakker gaan 😃
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2021, 08:55

 344  Sven
Ik vind het nu al beter dan de twee laatste NL seizoenen bij elkaar. Alles klopt. De sfeer, de mensen, de opdrachten en natuurlijk de montage. Ik heb er zin in.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2021, 16:13

 8153
Social schreef: 22 mar 2021, 00:31 Welk gevoel kregen jullie bij de eerste aflevering? Ik vond dat het best wel anders aanvoelde, een beetje meer back to the roots (seizoen 1). Alsof we samen gingen kamperen met een groep. De dikkere kledij, het zelf moeten klaarmaken van eten, de kleinere ruimtes waardoor iedereen dicht bij elkaar zit, het gaf allemaal wel een heel andere sfeer, en dat is zeker positief.

Eigenlijk toch wel straf hoe je van bij de eerste paar minuten al mee kan voelen met een groep onbekenden en hoe je al merkt dat het goed gaat werken.

Het gaat een goed seizoen worden!
De exit van Jens was een ijskoude douche, maar dat hoort waarschijnlijk ook bij het kampleven. 🤔
Na die ijskoude douche was ik zo boos dat ik niet veel zin had om nog verder te kijken. Ze zullen héél hard hun best moeten doen om het in mijn ogen een goed seizoen te maken.

masterveecee schreef: 22 mar 2021, 07:16 Ja. Vooral zelf naar de bakker gaan 😃
Kochten ze daar dan toch wel croissants! 🙄
Nach dem Schlager war löker gewesen. 😜
Gebruikersavatar

Draapneil22 mar 2021, 16:24

 7
Social schreef: 22 mar 2021, 00:31 Welk gevoel kregen jullie bij de eerste aflevering? Ik vond dat het best wel anders aanvoelde, een beetje meer back to the roots (seizoen 1). Alsof we samen gingen kamperen met een groep. De dikkere kledij, het zelf moeten klaarmaken van eten, de kleinere ruimtes waardoor iedereen dicht bij elkaar zit, het gaf allemaal wel een heel andere sfeer, en dat is zeker positief.

Eigenlijk toch wel straf hoe je van bij de eerste paar minuten al mee kan voelen met een groep onbekenden en hoe je al merkt dat het goed gaat werken.

Het gaat een goed seizoen worden!
Ik had ook direct een vree tof gevoel bij deze groep! Het zelf koken zal dankzij Corona zijn. Niet enkel tijdens de proeven moet je dan samenwerken, maar ook tijdens de 'vrije' momenten. Dat zorgt wel voor meer verbondenheid tussen de kandidaten denk ik. Ik zou zo willen aanschuiven hebben aan de tafel en een bordje spaghetti eten.
Gebruikersavatar

Paraceta22 mar 2021, 16:40

 717  Sven
Qua sfeer sluit ik me bij jullie aan; het lijkt er ook op dat de makers gezien hebben wat het kampeermoment vorig jaar gedaan heeft voor de groep (gecombineerd met maatregelen omtrent een bepaald virus natuurlijk).
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 mar 2021, 23:35

 2354  Uma
Het is door de kandidaten samen te laten leven, koken en omgaan met elkaar dat je echt een beeld krijgt van de groepsdynamiek en het écht De Mol is. Bij WIDM zie je zelden kandidaten kamperen, zelf koken of in een tent slapen en dat is daar naar mijn gevoel echt een gemis. Er mogen zeker af en toe hotels tussen zitten, maar het is juist leuk dat De Mol niet één en al luxe is.
Gebruikersavatar

bert.dekimpe24 mar 2021, 18:18

 57
Leuke mensen, maar hopelijk wordt het niet té braaf. Vorig jaar zat er direct snee op met Bart en zijn 10.000 euro. Nu had je wel de dramatische exit van Jens, maar de overblijvers zijn voorlopig nog erg lief voor elkaar.