Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé26 apr 2021, 11:38

 15
Heeft er iemand een gifje van die prachtige overgang van het papieren vliegertje naar het vliegtuig? Machtige montage
Gebruikersavatar

julie.vantilt26 apr 2021, 16:14

 131
@WHATSERNAME
Mee eens. Sven is bijna altijd superneutraal in zijn reacties, stalen blik, nu de ontlading. Mijn vermoeden is dat ook hij deze aflevering voor het eerst all-in ging en het bij het juiste eind heeft.
Gebruikersavatar

joeri.michiels26 apr 2021, 20:38

 176  Sven
Jansen schreef: 26 apr 2021, 11:15 @Heinz
Klopt inderdaad... de kans was groot dat ze alle fouten hadden gevonden, en dan was het niet nodig dat Philip die laatste fout moest gaan zoeken. Ik vraag me af wat ze dan gedaan hadden? Automatisch het bedrag verdubbeld hebben?
Ik vermoed dat er dan nog een opdracht zal geweest zijn. Misschien met een foto die de makers zelf gemaakt hadden van een ander kunstwerk.
Gebruikersavatar

julie.vantilt28 apr 2021, 18:35

 131
Heinz schreef: 22 mar 2021, 12:33 Dit gifjestopic is voor interessante momenten waar het gaat om gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal. Zien we iemand acteren?

Gifjes kan je maken op bijv.: https://ezgif.com/
Je kan ze hosten op bijv.: https://imgur.com/

Dami en Kevin hoeven hun scherm niet te zien

Afbeelding

Lennart hoeft zijn scherm niet te zien (en o.a. Philip wel)

Afbeelding

Noah hoeft zijn scherm niet te zien (en o.a. Sven wel)

Afbeelding

Annelotte krijgt groen

Afbeelding

Sven krijgt groen

Afbeelding

Katrien krijgt groen

Afbeelding

Philip krijgt groen

Afbeelding

Jasmien krijgt groen

Afbeelding

Samina krijgt groen

Afbeelding
Kijkend naar het (niet)vinden van de naam:
Als we nu het gezicht van Lennart en dat van Philip vergelijken, vind ik persoonlijk Lennart oprecht overkomen. Hij zucht, draait zelfs met zijn ogen naar boven; tekenen van opluchting. Philip vind ik dan precies wat gemaakt, in vergelijking. Niet super teleurgesteld en komt daardoor niet oprecht over.

Kijkend naar het krijgen van het groene scherm;
Annelotte is erg oprecht, ‘doodgaan’ is het eerste wat er in haar opkomt om uit te kramen 😜! Sven eerder neutraal, wel wat zichtbare opluchting maar verstopt zich wat achter zijn handen.

Any thoughts?
Gebruikersavatar

tim.pintelon01 mei 2021, 15:42

 16  Yens
Ik zag daarnet ergens een fragmentje van de aflevering met de bunker. Waar exact ik het zag passeren weet ik niet maar het gaat over het moment dat de afvallers wegstappen van hun stoel na het rode scherm. Nadat Philip hier zijn hand op de schouder van Kevin probeerde te leggen kijkt hij opzij naar Sven en ziet dat hij zijn handen voor zijn ogen heeft. Onmiddellijk doet Philip dit ook en je leest precies in zijn ogen: 'Oei ik moet ook doen alsof ik het onverwacht/erg vind!'

Als iemand dit eerder al had gepost, ik vond het niet onmiddellijk via de zoekfunctie. Ere wie ere toekomt, alleszins niet ik 😛

Misschien iemand die dit fragmentje eens op het forum kan gooien (of een link)? Ik weet persoonlijk niet of ik hier moet uithalen dat Philip de mol is of niet. Zelf zit ik al sinds aflevering 2 in kamp Lennart, maar dit vind ik toch vreemd gedrag. Doe je dit als mol of als kandidaat... Misschien zie ik hier gewoon als enige iets vreemd in.
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 23:25

 2834  Uma
Eigenlijk logisch dat ook de Mol hier hard van schrikt natuurlijk..

Als kandidaat ben je in shock omdat je 100% voor Philip ging en die toch afvalt, maar als Mol ben je ook geschrokken natuurlijk, want je verwacht dat één van de mensen die Philip verdenken zal afvallen en niet Philip zelf..

Ik denk dat hier niet veel uit op te maken valt maar dat oprecht iedereen hier hard geschrokken is.
Gebruikersavatar

SherlockMolmes02 mei 2021, 23:27

 57
Ik kan niet geloven dat Annelotte dit acteert. Net zoals bij de proef met adem inhouden waar ze panikeerde.
Mocht ze wel de mol zijn heeft ze me geweldig voor de gek gehouden.
Gebruikersavatar

julie.vantilt02 mei 2021, 23:28

 131
Heinz schreef: 02 mei 2021, 23:22 De reacties op het rode scherm van Philip:

Afbeelding
wel opvallend:
Sven en Annelotte zitten doelloos voor zich uit te staren, Lennart speurt vooral de reacties af van de twee kandidaten.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9