Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2021, 20:38

 8153
Davy schreef: 29 mar 2021, 13:21 Reactie op rood scherm van Kevin
Afbeelding
Zijn oogjes gaan zo raar heen en weer.

Heinz schreef: 29 mar 2021, 11:28 Dit moment vind ik ook wel interessant:

Afbeelding

Ze zien hier dat ze de volgorde rood, wit, rosé goed hebben. Jasmien lijkt in mijn optiek oprecht blij terwijl Philip lijkt te reageren op Jasmien en dan snel in de vreugde deelt.
Hij reageert precies iets te laat. Ik herinner mij dat vorige mollen dat soms ook hadden.

En toch... Philip de mol? Ik weet niet...
Gebruikersavatar

sdz199204 apr 2021, 22:57

 66
[Afl 3] Iemand trouwens ook opgemerkt dat Jasmien bij die eliminatie eigenlijk bijna de hele tijd zat te lachen? Die leek mij nu toch wel heel relaxed...
Gebruikersavatar

Heinz04 apr 2021, 23:55

Forum veteraan  427  Uma
De reacties op de groene schermen in aflevering 3:

Annelotte

Afbeelding

Lennart

Afbeelding

Sven

Afbeelding
Gebruikersavatar

Poirot04 apr 2021, 23:58

 299
Heeft er iemand nog tips waar ik moet op letten bij de gezichtsuitdrukkingen? Ik zie niet wanneer het echt is en wanneer het gespeeld is
Gebruikersavatar

julie.vantilt05 apr 2021, 00:11

 131
@Poirot
Ik denk dat het al mol relatief makkelijk is om je gezicht te verstoppen (zoals lennart: met je handen naar je gezicht gaan) of gewoon relatief neutraal te blijven (zoals sven).

In vorige seizoenen had je wel al eens kandidaten die extreeeeem zenuwachtig waren of oprecht opgelucht (wenen, roepen, what the fuck als je mol eruitvliegt,...), dat kan je volgens mij moeilijk faken als mol.
Gebruikersavatar

Poirot05 apr 2021, 00:13

 299
Hmm ja ik ga er denk ik meer op letten. Ik zit altijd zo zenuwachtig te kijken wie er uit gaat😇
Gebruikersavatar

Heinz05 apr 2021, 10:15

Forum veteraan  427  Uma
Poirot schreef: 04 apr 2021, 23:58 Heeft er iemand nog tips waar ik moet op letten bij de gezichtsuitdrukkingen? Ik zie niet wanneer het echt is en wanneer het gespeeld is
Met wijsheid achteraf (en dat is altijd makkelijk praten) zie ik nu een overeenkomst bij de reacties van de mollen op hun groene scherm: die reactie is subtiel.

Je ziet niet de spanning verdwijnen zoals je bij sommige kandidaten ziet. Logisch, want die spanning is bij de Mol voor een deel geacteerd of zichzelf aangeleerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nergens zie ik hier de opluchting ervan afspatten.
Gebruikersavatar

Suspicious05 apr 2021, 10:32

 106
Het moment waarop het meisje met krullenhaar vaststelt dat ze geen boekje meer heeft in proef 1 en de reactie van Katrien? Die kijkt plots weg in het maïs, achter Kevin.

Afbeelding

Kip Curry verhaal van Kevin en meteen daarna het eerste antwoord van Katrien: "Keulen".

Jep, ik zit in de Katrientunnel.
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2021, 19:45

 1690  Sven
Heinz schreef: 05 apr 2021, 10:15 Met wijsheid achteraf (en dat is altijd makkelijk praten) zie ik nu een overeenkomst bij de reacties van de mollen op hun groene scherm: die reactie is subtiel.

Je ziet niet de spanning verdwijnen zoals je bij sommige kandidaten ziet. Logisch, want die spanning is bij de Mol voor een deel geacteerd of zichzelf aangeleerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nergens zie ik hier de opluchting ervan afspatten.
Je ziet ze allemaal hetzelfde doen, alleen bij Alina niet duidelijk in beeld. Ze slikken duidelijk , strak gespannen gezicht, en bij groen een knikje, maar niet de opluchting achteraf.
Gebruikersavatar

Heinz05 apr 2021, 20:33

Forum veteraan  427  Uma
Strak gespannen gezicht valt bij Alina wel mee, die zit er vrij kalm bij. Hier een wat langer gifje:

Afbeelding

Maar inderdaad, vooral opluchting lijkt iets wat moeilijk te acteren is en waar we misschien wat mee kunnen. Zo vind ik Katriens reactie (toch mijn Mol nu) in aflevering 1 op haar scherm niet in bovenstaand rijtje passen omdat de opluchting wel echt lijkt:

Afbeelding
Gebruikersavatar

julie.vantilt05 apr 2021, 21:33

 131
Ik weet dat het moeilijk is om enkel op basis van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal iemand uit te sluiten....
Maar toch. Dat doe ik wel met Jasmien.

Het gifje van de wijnproef is zo'n voorbeeld, of wanneer ze het antwoord weet op de juiste hond Isidoor.
Ook haar reacties bij winnen van geld (zoals in de auto met Dami) en het oprecht opgelucht zijn na een eliminatiescherm (vooral de eerste keer), lijken me erg moeilijk te faken.

Nog iemand die zich hierin kan vinden? Andere verdachten die jullie uitsluiten op basis van lichaamstaal?
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2021, 22:10

 717  Sven
IkBenDeMol schreef: 05 apr 2021, 21:19 Nog geen gifje van de man met de step? 😉
U vraagt, wij draaien:
Afbeelding

(Ik heb een nieuw gratis programma moeten zoeken door problemen met het vorige, vandaar het watermerk 😉)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9