Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

eva.timmermans02 mei 2021, 23:30

 21
Ik denk dat hier ook een mol denkt, nu zal er iemand mij wel verdenken...en niet meer de afleiden. Dus mol denkt hier shit ik wordt nu wel verdacht...
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 23:33

 3547  Sven
happyfello schreef: 02 mei 2021, 23:27 Subjectief... Sven en Annelotte reageren vol ongeloof, Lennart ook maar gespeeld...
I finally give in @chicawah.janssen
Zie je! Ik blijf nog efkes in mijn Lennart tunnel...
😛
Gebruikersavatar

Mollebonkers02 mei 2021, 23:34

 43
Heeft iemand de Boeing-aflevering nog (6)? Ik heb deze per ongeluk gewist. Ik meende alleszins tijdens die aflevering een monkellachje te ontwaren bij Sven, wanneer hij te horen krijgt dat Lennart en Jasmien gecrasht zijn. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen??

Alleszins reacties kan je faken. Wat je vrouw zegt veel minder: "Dat jij er nog inzit kan alleen als je de mol bent" ... Nochtans stellig beweerd door Sven: "Mijn vrouw zegt altijd: Gij, gij zij ne Witse, gij". 😎
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 23:40

 3547  Sven
Hier dus:
Afbeelding
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 00:18

 176  Sven
Misschien vond hij het gewoon grappig zonder dat hij de mol is. Ik moest ook even lachen... En Annelotte lijkt me ook wel een beetje te lachen.
Gebruikersavatar

Skaeg03 mei 2021, 00:49

 108
Je kan natuurlijk ook groen lachen. Eén screen zegt niks vind ik. Je moet de volle lach/emotie hebben en de uitspraak tijdens de emotie, als die er is.

julie.vantilt schreef: 02 mei 2021, 23:28 wel opvallend:
Sven en Annelotte zitten doelloos voor zich uit te staren, Lennart speurt vooral de reacties af van de twee kandidaten.
Je kan ook stellen dat Lennart zit te speuren, omdat hij met zijn emoties geen blijf kent: 'Shit ik zat hier totaal fout, maar als ik dit nu laat blijken, dan heb ik minder kans in de finale'.

Ik vind het wel opvallend dat Annelotte openlijk zo haar emoties bloot legt, tactisch is het sterker als je stress schuift naar de andere kandidaat door te doen alsof je op de goeie mol zat.
Gebruikersavatar

Waeldwann03 mei 2021, 01:03

 46  Sven
Wat gezichtsuitdrukking en lichaamstaal betreft heb ik trouwens nog nooit iemand zo groots in de nederlaag geweten als Philip zo vlak voor de eindmeet. Hoe die met geheven hoofd, grote smile, enorme dankbaarheid en zonder spijt vertrok was bewonderenswaardig.
En had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij zo'n gedreven kandidaat die over lijken ging om extra info en pasvragen te krijgen.
Niks geen beteuterd gezicht, gevloek of zelfverwijt. Ook al geef ik zelf niks om winst of verlies zou ik in zijn plaats echt zwaar balen zo vlak voor de finale.
Dus als Philip dit leest: dikke chapeau en sorry dat ik me in je vergist heb 👏🏻👏🏻👏🏻

(Moesten ze zoals vroeger een actiemontage van de kandidaat tonen tijdens het afscheid dan zou ik vast een traantje gelaten hebben haha)
Gebruikersavatar

happyfello03 mei 2021, 09:00

 326  Uma
masterveecee schreef: 02 mei 2021, 23:33 Zie je! Ik blijf nog efkes in mijn Lennart tunnel...
😛
Euhhh.... 👉🏻🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

christophe.heylen03 mei 2021, 09:37

 24
Op het einde van de aflevering zegt Philip dat hij in de mol 'zijn' val is getrapt.

kunnen we hier uit concluderen dat hij daarmee Lennart of Sven bedoeld?
Want als je een rood scherm krijgt ga je daarna direct je numero 2 verdenken.
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2021, 11:31

 2834  Uma
Waeldwann schreef: 03 mei 2021, 01:03 Wat gezichtsuitdrukking en lichaamstaal betreft heb ik trouwens nog nooit iemand zo groots in de nederlaag geweten als Philip zo vlak voor de eindmeet. Hoe die met geheven hoofd, grote smile, enorme dankbaarheid en zonder spijt vertrok was bewonderenswaardig.
En had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij zo'n gedreven kandidaat die over lijken ging om extra info en pasvragen te krijgen.
Niks geen beteuterd gezicht, gevloek of zelfverwijt. Ook al geef ik zelf niks om winst of verlies zou ik in zijn plaats echt zwaar balen zo vlak voor de finale.
Dus als Philip dit leest: dikke chapeau en sorry dat ik me in je vergist heb 👏🏻👏🏻👏🏻

(Moesten ze zoals vroeger een actiemontage van de kandidaat tonen tijdens het afscheid dan zou ik vast een traantje gelaten hebben haha)
Vond ik ook enorm knap.
Die mens geniet echt van zijn leven en van alles wat hij op zijn levensweg tegenkomt.
Het moet zalig zijn om zo in het leven te kunnen staan.
Veel bewondering voor.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9