Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

WalkingDead25 apr 2021, 11:05

 73
Skaeg schreef: 24 apr 2021, 20:51 Het lijkt me veel moeilijker en risicovoller voor de redactie om hen te kiezen, kwestie van de discretie te bewaren. Tenzij de robot-mannen/vrouwen op voorhand ingelicht waren dat dit een mogelijke piste is voor het volgende seizoen en niemand over hun deelname mochten informeren. Ik vraag me af of die dan ook 3 weken congé moesten nemen + onderduiken?
Dat ze 3 weken verlof moesten nemen ben ik wel zeker van. Anders zou Noah (hypothetisch gezien natuurlijk aangezien hij student is) onderweg naar Duitsland wel een heel goede reden moeten vinden om ineens 3 weken verlof op te mogen pakken 😀

De voornaamste reden om alsnog met die 9 kandidaten + Jens op reis te gaan komend seizoen, is omdat ze dan geen duizenden mensen moeten uitnodigen voor een gesprek in eventuele corona tijden. Maar dat is vorig jaar ook gelukt en als men geen mensen kan uitnodigen voor een gesprek zal men ook niet op reis kunnen gaan natuurlijk.

EDIT: En als Jens 3 weken verlof pakt komend jaar weten zijn collega's ook dat het zover is. Waar ik werk is het niet gebruikelijk om 3 weken verlof te pakken tussen september-november. Dus hier zou het opvallen als iemand twee jaar achter elkaar in die periode 3 weken weg is.
Laatst gewijzigd door WalkingDead op 25 apr 2021, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2021, 11:05

 3547  Sven
Ik denk dat eenmaal je in beeld bent geweest, je niet terug komt.
Zelfs niet voor de daft punk groep dit jaar vrees ik...
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2021, 11:44

 2834  Uma
WalkingDead schreef: 25 apr 2021, 11:05 EDIT: En als Jens 3 weken verlof pakt komend jaar weten zijn collega's ook dat het zover is. Waar ik werk is het niet gebruikelijk om 3 weken verlof te pakken tussen september-november. Dus hier zou het opvallen als iemand twee jaar achter elkaar in die periode 3 weken weg is.
Jens werkt als zelfstandige, dus als die 3 weken verlof wil en kan nemen, dan doet die dat gewoon. Zeker voor De Mol.
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 apr 2021, 14:02

 176  Sven
Als men volgend jaar een nieuw seizoen wil, dan zal men er wel alles aan doen om de selectie weer veilig te laten doorgaan. De grote selectie gebeurd toch via de videobeelden. Nadien werden er een 100 of 200tal kandidaten uitgenodigd voor een gesprek.

Wel benieuwd naar het land. Wellicht kan men in het najaar verder reizen dan de buurlanden, maar het lijkt me waarschijnlijk dat men toch binnen Europa zal blijven. Dit jaar vind ik het weeral een goed seizoen, alleen blijft het onwennig dat men opnames in de regen moet maken. Dit blijft wel een contrast met voorgaande jaren.
Gebruikersavatar

julie.vantilt25 apr 2021, 15:28

 131
@masterveecee waarom zou de daft punk groep niet opnieuw kunnen deelnemen? Lijkt me net een extra verhaal, vorig jaar net niet en nu wel. Ik vermoed ook dat de helmen een reden hadden. Ook de achter de schermen beelden waren anoniem gefilmd (zonder gezichten en vervormd geluid). Zodat die kandidaten nooit getoond zijn geweest en dus wel een nieuwe kans kunnen krijgen.
Gebruikersavatar

SherlockMolmes25 apr 2021, 18:21

 57
Zou het niet kunnen dat Jens nog een leuke bijrol krijgt in bijvoorbeeld de finale, samen met de stand-in mol?
Zodat deze 2 nog wraak kunnen nemen door iets van de groepspot zelf mee te kunnen nemen.
Zou een leuke throwback zijn en zo krijgen zij ook toch een extra glansrolletje. 🙂
Gebruikersavatar

joeri.michiels26 apr 2021, 20:47

 176  Sven
Dan zal er helemaal niets meer in de pot zitten 😃 maar wel leuk idee.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8