Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

tududududududuuu23 mar 2021, 13:39

 44
Misschien komt er nog een proef af waarbij de kandidaten een vraag kunnen stellen aan de Daft Punk mol over de mol zelf. Nu ze "elkaar gezien hebben" (of gesproken hebben) mag die misschien iets vertellen aan de kandidaten.

Indien de Daft Punk mol Noah is, dan zal de vraag aan Jens gevraagd kunnen worden. Uiteraard moet in beide gevallen het Daft Punk pak aan en de stem vervormt worden. Anders kunnen de kandidaten meer weten dan wat mag.
Gebruikersavatar

géry.vantroyen23 mar 2021, 15:08

 8
Jay-Lo schreef: 22 mar 2021, 22:26 Ik verwacht ook dat dit de rode draad zal worden. Stel u voor dat je op het einde Jens daar ziet staan met Noah.
Als Jens en Noah de mollen waren dan kennen ze mekaar en dan zou Jens wel door het lint gegaan zijn toen Noah zijn helm afnam want dan wist Jens al direct dat hij weg zou moeten. Jens zijn reactie was gewoon zoals de anderen, maar .... wat als Noah geselecteerd was als "mol nr 1" en Jens "mol de vervanger" dan zou het voor Jens minder pijnlijk geweest zijn omdat hij toch maar de vervanger was en mol nr 1 zijn plaats innam. Ofwel is Noah niet de mol en Jens ook niet, wat zijn reactie verklaart. 'tIs moeilijk vind ik 😃
Gebruikersavatar

mjohlan23 mar 2021, 16:53

 328  Yens
tududududududuuu schreef: 23 mar 2021, 13:39 ... Nu ze "elkaar gezien hebben" (of gesproken hebben) mag die misschien iets vertellen aan de kandidaten....
En wat zou dat “iets” zo al zijn volgens jou?
Gebruikersavatar

Cadfael23 mar 2021, 17:00

 229  Uma
Eventjes een side note hierbij: Er loopt waarschijnlijk in Vlaanderen nu iemand rond die net niet geselecteerd was, maar die wel weet wie de mol is (ik hint hier naar de reserve-mol haha 😜)
Gebruikersavatar

tududududududuuu23 mar 2021, 17:12

 44
mjohlan schreef: 23 mar 2021, 16:53 En wat zou dat “iets” zo al zijn volgens jou?
Geen idee. Misschien mag die wat hij van de mol weet omschrijven in een brief die te winnen valt naar 1 kandidaat als die niet voor geld gaat in een proef. Of misschien een schilderij of tekening die de afgevallen mol mag maken van het profiel van de actieve mol?

De makers verzinnen wel iets waar we nagelbijtend naar kijken. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2021, 18:10

 8153
Cadfael schreef: 23 mar 2021, 17:00 Eventjes een side note hierbij: Er loopt waarschijnlijk in Vlaanderen nu iemand rond die net niet geselecteerd was, maar die wel weet wie de mol is (ik hint hier naar de reserve-mol haha 😜)
Ik denk niet dat de makers het zo simplistisch in elkaar steken hoor.
Gebruikersavatar

JBB23 mar 2021, 18:11

 439  Uma
Of misschien moesten ze die avond een opdracht uitvoeren, waarbij de reservemol bijvoorbeeld als eventuele beloning de code voor zijn/haar cijferslot van 3 weken later zou krijgen (dus meer kans tijdens de paintballproef)
Gebruikersavatar

mjohlan23 mar 2021, 18:50

 328  Yens
Voor mij was die clip een bliksemafleider voor Noah.
Het gegeven reserve-mol is dit seizoen onbetwistbaar.
Maar wie zegt ons dat ze “evenredig/-waardig”werden voorbereid?
De reserve-mol kan “opgeleid” zijn geweest met louter de vereiste basic.

Dat ze elkaar effectief hebben ontmoet? Prima, maar dan evengoed elk geheel gemaskerd, éénmalig en zonder veel diepgang. Voor hetzelfde geld stond er tegenover de echte mol in dat maisveld GVB.
Je kan voor heel wat zaken “elkaar leren kennen” op donkere plekken, hè?
Wie bevestigt er ons dat de Daft Punk-mol zijn kans wel heeft mogen gaan in Liedekerke? Er stonden evengoed 10 reservekandidaten. En de back up-mol gaat een jaartje in de frigo.

Wat jij suggereert kan, maar dan begint het een beetje veel op de Hollandse toestanden van de laatste jaren te lijken.
Dat de reserve-mol zou mogen actief deelnemen aan een paar proeven, zie als The Masked Mole, zou al een stuk sexier zijn. Voor mijn part mag hij/zij dan eerder extra verwarring zaaien in plaats van tips te geven aan de kandidaten 😃
En een tête-à-tête met de kandidaat die het spelletje wint? Why not. Het zal niet bepaald diepgaand zijn en verwateren in algemeenheden.
Gebruikersavatar

JBB23 mar 2021, 21:07

 439  Uma
JBB schreef: 23 mar 2021, 18:11 Of misschien moesten ze die avond een opdracht uitvoeren, waarbij de reservemol bijvoorbeeld als eventuele beloning de code voor zijn/haar cijferslot van 3 weken later zou krijgen (dus meer kans tijdens de paintballproef)
Ik bedenk net dat tijdens de paintballproef de reservedeelnemers allemaal een nummer op hun pak hebben staan. Wat voor nut heeft dat? Wij als kijker zijn er niks mee, de kandidaten zelf ook niet. Maar de mol, misschien? 🕵🏻‍♂️

Dus ik breid mijn wilde theorie verder uit: 3 weken voor vertrek ontmoeten de mol en de reservemol elkaar.
Ze spelen een proef met als inzet:
- de code van het cijferslot voor de reservemol (als hij/zij wint)
- het rugnummer van de reservemol wordt bekend gemaakt aan de mol (als hij/zij wint)

Uiteraard is dit puur speculatie he 😉
Gebruikersavatar

Cedric23 mar 2021, 21:30

 2834  Uma
Zoals @masterveecee in een ander topic antwoordde is het niet onwaarschijnlijk dat deze pakken op maat gemaakt (of op zijn minst op maat gekocht) waren. Elke kandidaat had dus een nummer en zo wist iedereen welk pak hij/zij moest nemen.
Gebruikersavatar

salb23 mar 2021, 23:02

 352  Sven
De pakken zijn zeker op maat gemaakt.

In een extra filmpje op Telenet moet iemand last minute aanpassingen doen aan een pak.

(Ik heb een foto van mijn scherm moeten nemen want het is beveiligd tegen printscreens)
Afbeelding
Gebruikersavatar

JBB24 mar 2021, 22:47

 439  Uma
Cedric schreef: 23 mar 2021, 21:30 Zoals @masterveecee in een ander topic antwoordde is het niet onwaarschijnlijk dat deze pakken op maat gemaakt (of op zijn minst op maat gekocht) waren. Elke kandidaat had dus een nummer en zo wist iedereen welk pak hij/zij moest nemen.
Dat kan he, maar zo'n nummer kan je ook vanbinnen op een label schrijven ofzo natuurlijk 😉

Maar de nummers moesten blijkbaar langs buitenaf zichtbaar zijn. Kan ook andere redenen hebben (als de crew aanwijzingen moest geven, zonder namen te willen gebruiken ofzo?)