Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Poirot02 mei 2021, 22:53

 299
Dit is het meest depressieve Nirvana lied (vind ik). Dat past wel bij deze aflevering, want Philip is eruit😭
Gebruikersavatar

gwen02 mei 2021, 22:57

 14
Een stukje Harry Potter soundtrack ook vandaag (Harry Potter Waltz uit film 4, HP & the Goblet of fire)
Enfin, ik ken het van Harry Potter, kan ook origineel op iets anders gebaseerd zijn.
Gebruikersavatar

nathan.depotter09 mei 2021, 23:37

 17  Uma
Ik hecht persoonlijk heel veel waarde aan de muziek, omdat dit toch wel een groot effect heeft op de atmosfeer en op mezelf als kijker. En persoonlijk vind ik dit het belangrijkste bij het finalespel. Vorig jaar was dit al fantastisch, maar dit jaar hebben ze zich echt overtroffen vind ik. Ik kreeg echt kippenvel tijdens het kijken 😭

Misschien zullen deze later toegevoegd worden aan de officïele (of onofficiële) playlist, maar ik heb de nummers van het finalespel alvast "geshazamed", dus hier zijn ze voor de geïnteresseerden:

Invullen van de laatste test
https://open.spotify.com/track/4HK3N5xq ... bf338a4319
"Grieg: Peer Gynt (Death Of Aase) - Solomon Grey's Paradise Lost Rework"

Reveal van de winnaar
https://open.spotify.com/track/34TSsJrR ... 1658154c50
"The Hellgate - Parasite Soundtrack"

Reveal van de mol
https://open.spotify.com/track/21tZsujA ... af5a4e41ba
"The Foundation Theme (from Zack Snyder's Justice League)"
Gebruikersavatar

sjotter4210 mei 2021, 00:12

 1
Ik weet niet of het iemand anders is opgevallen, en ik weet niet of het echt interessant / significant is of niet (ik ben nieuw op het forum, dus vergeef me als dit nergens op slaat), maar helemaal op het einde (01:04:08 - einde aflevering), op het moment dat we al een preview krijgen van Lennarts mollenwerk, wordt 'Digital Love' van Daft Punk afgespeeld, misschien een verwijzing naar de gehelmde "reservekandidaten" in het maïsveld uit de eerste aflevering, die qua outfit wel wat weg hadden van de mannen van Daft Punk? Of specifiek naar de Daft Punk-"reservemol", die ogenschijnlijk volgende aflevering ook nog gereveald gaat worden?
Gebruikersavatar

ben.vanmassenhove10 mei 2021, 01:22

 10
Deze hoorde ik ook passeren een aantal afleveringen geleden:

Schneider, Galluzzi - Albertino
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 08:41

 3547  Sven
Daarnet op StuBru Sigrid met Everybody Knows.
Toch blijven zitten in de auto tot het liedje volledig uit was ze, en klank vollen bak!😊
Gebruikersavatar

Trainferry18 mei 2021, 17:54

 1
In de laatste (9de) aflevering was er een mooi liedje op de achtergrond toen ze in dat hotel stonden waar De Mol "Euh" zei terwijl hij hing.

Ik heb er Shazam op los gelaten, maar kan het niet vinden. Als er dus iemand een idee zou hebben.?
Gebruikersavatar

Paraceta18 mei 2021, 17:58

 717  Sven
Dit is waarschijnlijk een kolfje naar @Addows hand? 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee18 mei 2021, 18:58

 3547  Sven
Trainferry schreef: 18 mei 2021, 17:54 In de laatste (9de) aflevering was er een mooi liedje op de achtergrond toen ze in dat hotel stonden waar De Mol "Euh" zei terwijl hij hing.

Ik heb er Shazam op los gelaten, maar kan het niet vinden. Als er dus iemand een idee zou hebben.?
Heb je misschien nog een screenshotje van wanneer juist?

EDIT:
Dit stukje dus 😃
Gebruikersavatar

Van Zwam18 mei 2021, 19:15

 20
Voor mij was de muzikale (bijna) afsluiter van het seizoen ook het hoogtepunt, Souvenir van Boygenius. Ik heb die EP van hen grijsgedraaid, wat me op mijn leeftijd al niet te vaak meer overkomt. Dus die kwam extra stevig binnen als soundtrack bij de laatste toast van Gilles en de daaropvolgende montage met een laatste woordje van elke deelnemer. Kudos aan degene die dat aangebracht heeft. 👍🏻
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7