Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2021, 16:54

 3547  Sven
trouwens, nog geen Two Steps From Hell liedjes zie ik? 😐
Gebruikersavatar

Mateo25 mar 2021, 21:07

 870
Maar wel Satie met zijn Gnossienne!

Griekenland toch even terug..

'De betekenis van 'gnossien' is 'Knossisch' (afkomstig uit Knossos, de stad op Kreta, die bekend is voor het labyrint van koning Minos) en bij uitbreiding 'Kretenzisch'. ... Buiten de context kan 'Gnossiennes' betekenen: 'vrouwen of meisjes van Knossos'.' Bron: Googleiana
Gebruikersavatar

masterveecee28 mar 2021, 22:25

 3547  Sven
@Addow
vul jij je spotify lijst aan? of laat je het over aan de officiële lijst van vier? 😛
Gebruikersavatar

Addow28 mar 2021, 22:45

Molerator  377  Yens
Ik vul hem aan ergens deze week. Eens zien of er weer zoveel verschil op zit. Zeker nu het thema muziek was deze aflevering, doe ik met plezier nog eens nen effort.
Gebruikersavatar

geertn44429 mar 2021, 14:04

 236
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk

geweldig. ik viel bijna van mijn stoel.
Gebruikersavatar

Addow03 apr 2021, 22:40

Molerator  377  Yens
Addow schreef: 28 mar 2021, 22:45 Ik vul hem aan ergens deze week. Eens zien of er weer zoveel verschil op zit. Zeker nu het thema muziek was deze aflevering, doe ik met plezier nog eens nen effort.
Zonet de lijst bijgewerkt t.e.m. aflevering 2. Hier en daar kan er écht wel eentje door mazen geglipt zijn. Volgens mij is de Ave Maria uit de officiële muzieklijst ook de foute versie (met harp), in de aflevering werd de versie met de piano gebruikt.


🔊 https://open.spotify.com/playlist/6gpvY ... sw0V4MRYmQ
Gebruikersavatar

IByte07 apr 2021, 11:33

 12
geertn444 schreef: 29 mar 2021, 14:04 Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk

geweldig. ik viel bijna van mijn stoel.
Ja, die vond ik ook erg lekker. Overigens speelt het verhaal van dat lied zich af in München, bij de vooruitblik naar de aflevering in München.

Bij de vooruitblik naar aflevering 4 hadden we Mein Herz Brennt van Rammstein, maar het lijkt me sterk dat ze naar Ramstein gaan, zo groot is dat niet, of ze moeten al iets op de luchtmachtbasis willen doen.
Gebruikersavatar

Addow16 apr 2021, 15:41

Molerator  377  Yens
Zonet de lijst bijgewerkt t.e.m. aflevering 4. Sorry, heeft deze keer iets langer geduurd, maar het is ondertussen al een helse (correctie: hemelse) lijst (224 tracks onofficieel vs 62 tracks officieel).


🔊 https://open.spotify.com/playlist/6gpvY ... sw0V4MRYmQ

De Duitse versie van "I'm a believer" staat niet op Spotify, maar is wel op Youtube te vinden.
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2021, 11:17

 3547  Sven
Addow schreef: 16 apr 2021, 15:41 Zonet de lijst bijgewerkt t.e.m. aflevering 4. Sorry, heeft deze keer iets langer geduurd, maar het is ondertussen al een helse (correctie: hemelse) lijst (224 tracks onofficieel vs 62 tracks officieel).

...
Serieus, je moet je daar toch niet voor excuseren?! 😉
Gebruikersavatar

IkBenDeMol19 apr 2021, 17:55

 287
Ik zie dat hij weer is aangevuld 🙂 Merci

Fantastische muziekkeuze toch altijd van de programmamakers. Filmmuziek 😍
Er zit ook een fan van Ludwig Goransson bij de samenstellers precies. 😃
Ook soms eens een stukje uit Succession, fantastische serie, aanrader.

Ik mis alleen nog een stukje dat ik graag zou weten. Op Addow's playlist tussen 257 en 258. Bij de online-aflevering begint het op ongeveer 0:37:45. Als iemand kan helpen 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7