Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

DenEddie23 mar 2021, 20:48

 19
Kafra schreef: 23 mar 2021, 20:28 Was echt wel een zeer prachtige filmische scène. Zoals Noah opmerkte : Normandië ( Spielberg). Hoe kon hij dat weten dat dit filmisch zo in elkaar ging gezet worden?
Niet, maar de opmerking werd wel voor de montage gegeven, dus de programmamakers kunnen er wel rekening mee houden
Gebruikersavatar

Davy23 mar 2021, 21:36

Site Admin  1167  Uma
Vermoljoen schreef: 23 mar 2021, 14:51 Vorige jaren kwam de playlist ook niet meteen, dus ik zou de hoop nog niet opgeven 😉
Die zal nog wel komen 😉 Maar ondertussen hebben we die van @Addow (topwerk 👏🏻 )

Ik vind de soundtrack van de eerste aflevering trouwens ook alweer echt sterk 😲
Gebruikersavatar

armide.lully23 mar 2021, 21:49

 20
Nog eentje:
Franz Schubert: Moment musical, op 94 no 3 in f minor (D 780) 🙂

('The cold song' is trouwens dezelfde als de aria 'What power art thou', dus als je één van de 2 wilt verwijderen, zou ik de versie van John Eliot Gardener behouden).
Mooi lijstje!

Het valt me op dat ze dit jaar meer klassieke muziek gebruiken... Of is dat maar een gedacht?
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2021, 21:50

 3547  Sven
Mogelijks Katrien haar "schuld" 😛
Gebruikersavatar

Addow23 mar 2021, 22:15

Molerator  377  Yens
armide.lully schreef: 23 mar 2021, 21:49 Nog eentje:
Franz Schubert: Moment musical, op 94 no 3 in f minor (D 780) 🙂

('The cold song' is trouwens dezelfde als de aria 'What power art thou', dus als je één van de 2 wilt verwijderen, zou ik de versie van John Eliot Gardener behouden).
Mooi lijstje!

Het valt me op dat ze dit jaar meer klassieke muziek gebruiken... Of is dat maar een gedacht?
Done! 👍🏻
Gebruikersavatar

Jansen23 mar 2021, 22:18

 3423  Yens
De lievelingsopera van Katrien was Rusalka van Dvorak 😃 . Er zit een prachtige aria in die opera met de naam "Lied aan de Maan". Voor de liefhebbers:
Gebruikersavatar

Heinz23 mar 2021, 22:35

Forum veteraan  427  Uma
Kafra schreef: 23 mar 2021, 20:28 Zoals Noah opmerkte : Normandië ( Spielberg). Hoe kon hij dat weten dat dit filmisch zo in elkaar ging gezet worden?
Hij is fan van De Mol.😉
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2021, 23:07

 1111  Uma
'Everybody Knows' van Sigrid is het liedje dat gebruikt werd voor de soundtrack van 'Justice League' en nu dus voor de eerste aflevering van De Mol Duitsland 2021.
Echter, het is niet van haar maar wel van Leonard Cohen. Hij schreef en zong het origineel.
Maar het werd vaak gecovered en gebruikt voor soundtracks.

Edit: ik zie nu pas dat ik te snel door dit topic heb gelezen en dat iemand anders dit al heeft gepost. Mijn excuses 😓.
Gebruikersavatar

masterveecee24 mar 2021, 08:29

 3547  Sven
Addow schreef: 23 mar 2021, 14:33 🔊 https://open.spotify.com/playlist/6gpvY ... 2FLYPOIIPA
Vandaag mijn favoriete ochtendprogramma op StuBru verraden (sorry @ Michiele Cuvelier) en gewoon in de auto je spotify playlist opgezet al naar het werk rijden. Zalig gewoon! 😍
Het zit er dik in dat het ook al terugkeren zo wordt. En mogelijks zelfs gewoon op het werk aan den bureau 😛

Vermoljoen schreef: 23 mar 2021, 13:41 Er is nog geen officiële playlist, maar hopelijk volgt die nog snel!

Het is echt onvoorstelbaar hoe ze keer op keer weer zo'n mooie en toepasselijke muziek kunnen vinden en gebruiken. Net zoals vorig jaar met die cover op 'The sound of Silence' was er even een moment met heel veel spanning dat werd ondersteund door prachtige muziek! Kippenvel! 👏🏻

https://www.youtube.com/watch?v=wfLOt5P6nSk
Blijft trouwens wel serieus in mijn hoofd hangen ze, da liedjes...
😀
Gebruikersavatar

Paraceta24 mar 2021, 16:17

 717  Sven
Ik spot Ólafur Arnalds; goeie smaak daar bij de productie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7