Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Addow18 mei 2021, 19:20

Molerator  377  Yens
Als dit het fragmentje is dat @Trainferry bedoelt, dan komt het geluidsspoor uit "Mission Impossible - Fallout": Lorne Balfe - Your Mission (vanaf 00:34).
Gebruikersavatar

Skaeg18 mei 2021, 19:45

 108
Van Zwam schreef: 18 mei 2021, 19:15 Voor mij was de muzikale (bijna) afsluiter van het seizoen ook het hoogtepunt, Souvenir van Boygenius. Ik heb die EP van hen grijsgedraaid, wat me op mijn leeftijd al niet te vaak meer overkomt. Dus die kwam extra stevig binnen als soundtrack bij de laatste toast van Gilles en de daaropvolgende montage met een laatste woordje van elke deelnemer. Kudos aan degene die dat aangebracht heeft. 👍🏻
Julien Baker en Phoebe Bridgers zijn op hun alleen ook geweldig 🙂
Gebruikersavatar

Van Zwam19 mei 2021, 21:48

 20
Skaeg schreef: 18 mei 2021, 19:45 Julien Baker en Phoebe Bridgers zijn op hun alleen ook geweldig 🙂
Ja, is via Phoebe dat ik de rest mee heb ontdekt. Lucy vind ik ook de max al moet ik toegeven dat ik haar allereerste album niet goed ken. Alleszins benieuwd naar haar volgende.

En Julien, wat kan ik daar over zeggen buiten dat ik door haar weer gitaar ben gaan spelen na een pauze van een jaartje of vijftien, daarvoor alleen al ben ik haar eeuwig dankbaar. Mijn ticket voor de AB in 2022 is al geregeld. Nog slechts 360 dagen. 😅
Gebruikersavatar

masterveecee28 mei 2021, 08:38

 3547  Sven
Vanmorgen begon de oudste plots te zingen van "Everybody knows..." 😀
Natuurlijk in de auto nog eens opgelegd 😉 Zalig gewoon, zonnetje op het gezicht en genieten 😋
Gebruikersavatar

Addow04 jun 2021, 12:09

Molerator  377  Yens
Zelfde taferelen bij onze jongste. Nummer staat ook in z'n eigen playlist. Kiddo is 7 jaar 😎
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7