Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen14 apr 2021, 08:12

 187  Uma
Voorlopig mag door het overlegcomité niet meer superveel. Gilles heeft gelukkig nog genoeg inspiratie voor opdrachten. En dan was er ook nog die typisch Duitse film... en Gilles die zelf hilarische filmpjes heeft gezien!
Gebruikersavatar

masterveecee14 apr 2021, 22:31

 3547  Sven
Zalig!
Gebruikersavatar

mjohlan15 apr 2021, 18:21

 328  Yens
😂Geweldig hoe ze er steeds opkomen!
En die absurditeit is nu net wel mijn ding. 🙂
Gebruikersavatar

koen.willen21 apr 2021, 08:24

 187  Uma
Ook deze week is het weer op zen minst bijzonder te noemen... Iets met plantages en een onzichtbare Japanner. Maar de belangrijkste vraag is: wie gaat de afwas doen?
Gebruikersavatar

Yvo21 apr 2021, 10:50

 1111  Uma
Bij de versoepelingen ➡️ doe Charles Michel na... Ga eens van die stoel, stomme kalle 😂😂😂.

Bij Da Molletja ➡️ Dit is Martin. Hij is als kind in een vat vol wiet gevallen 🤣🤣🤣.
Gebruikersavatar

koen.willen21 apr 2021, 11:31

 187  Uma
koen.willen schreef: 23 mar 2021, 23:43 In het geval dat DIW weer een seizoen van 32 aflevering maken en tot eind april uitzenden zullen ze van 6 van de 8 reguliere uitzendingen van De Mol een parodie kunnen maken. Gaan ze weer door tot half mei zoals vorig jaar met 4 extra uitzendingen, dan zien we ook van de finale (die op 9 mei is) een parodie! Uiteraard hoop ik dit!
Even hierop terugkomen. Het lijkt erop dat volgende week de laatste week is van De Ideale Wereld als ik de TV-gids moet geloven. Geen uitzendingen dus in mei, en dus geen echte 'seizoensfinale'. Al verwacht ik dat de makers van De Ideale Wereld hierop iets verzinnen voor komende week!, Tenzij ze ervoor kiezen om wel door te gaan met Het Molletje online, je weet maar nooit!

Volgende week in elk geval dus waarschijnlijk de laatste keer Het Molletje!
Gebruikersavatar

koen.willen28 apr 2021, 08:12

 187  Uma
Het is tijd voor de (vermoedelijke) seizoensfinale van Het Molletje! Gilles vond het een goed idee om een schietoefening te doen in Brecht, en nu mogen de kandidaten het oplossen... Al weet ik niet of Lennart het serieus neemt, of zelfs Gilles De Kotser. En dqn zqs er nog een problee; ;et het toetsenbord van Gilles.
Gebruikersavatar

mjohlan28 apr 2021, 09:15

 328  Yens
Zeer gezeldig goed gevonden vqn die gqsten 🙂